Drie jaar geleden ontstond het idee om met beide pony's naar het strand te gaan indien Naud beleerd zou zijn en ik hem dan nog in bezit zou hebben. En afgelopen week was het zo ver!
Oorspronkelijke idee was een keer naar het strand maar door corona besloten er een midweek vakantie van te maken. Ergens anders kunnen we toch niet heen.
Femke Slingerland heeft van ons gemaakt en ben er heel blij mee, zijn me echt dierbaar. Mijn zus rijdt al jaren geen paard meer behalve er eens een keer opzitten en is enkele weken geleden begonnen met oefenen want Pleun is pittig, zeker buiten. Mijn zus wilt niet heel herkenbaar op bokt vandaar geen duidelijke foto's van haar.
Wat leuk jullie hier weer tegen te komen! Femke kan super mooie foto's maken. Mooie foto's van jullie knappe paarden. Ik had echt een zwak voor je schimmelmerrie. Als je ooit een look a like veulen krijgt..
StalMelyn
Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-20 17:13
Wat leuk je hier tegen te komen! Pleun maakt kopietjes want Naud lijkt in veel opzichten op zijn moeder. Hij moet alleen nog groeien en spieren kweken. Ik fok geregeld dus wie weet zit er ooit wat voor je tussen