Iemand ervaring met een elektrisch shiatsu massage kussen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Iemand ervaring met een elektrisch shiatsu massage kussen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-20 18:27


Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 18:42

Oh ik heb er zo eentje! Ik vind hem wel fijn, maar wel erg hard. Mijn spieren kunnen best beurs aanvoelen na het gebruik. Dat is niet vreemd bij een massage, maar onderschat her niet. Ik raad het niet aan om te doen wanneer je die dag nog veel werk moet verrichten en drink veel water - dat helpt spierpijn te voorkomen. De mijne wordt ook niet erg warm waardoor je niet veel van de warmte merkt.

Ik gebruik hem om de aanhechting van mijn schedel te masseren en mijn hoofdhuid.

Als je net als ik erg dun bent, dan is hij wel vervelend rond je schouders. Hij gaat namelijk best hard over mijn botten heen wat niet echt fijn aanvoelt. Als je wat meer vet hebt is het al wat fijner, denk ik

maaikemuis
Berichten: 5279
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: Iemand ervaring met een elektrisch shiatsu massage kussen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:05

Ik zou hem persoonlijk gewoon op aliexpress bestellen, dat scheelt je heel veel geld. Dit ruikt naar dropshipping.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Iemand ervaring met een elektrisch shiatsu massage kussen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 19:32

Ik heb er ook zo één besteld, echt 2 dagen geleden binnen gekomen. Ik heb altijd vreselijk veel last van spieren in nek, schouders en rug.
Ja het kan heel hard zijn maar toch ook wel erg lekker. En de druk kun je redelijk goed zelf bepalen dmv de handvaten bv.

Ik ben er blij mee!