[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 21:52

Als je het aantal huidige besmettingen vergelijkt met het aantal inwoners is het in veel landen beter dan in Nederland.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 22:02

Jenny: super leuke foto’s, ik had al even gereageerd <3 Wat gaaf dat jullie die busjes zelf verbouwen, leuke toekomst plannen zo.
Binnen Nederland is veel moois. Terschelling? Of richting Maastricht ofzo. Of ons mooie dorpje Bergen/Schoorl en omgeving :D

Mandy: ik zag mooie foto’s voorbij komen van jullie vakantie, veel herkenbare plekjes ook. Veel plezier nog even in Italië nu! Mooi weer daar?

Jolynne: fijn dat Brave geen trauma heeft overgehouden aan de aanval. Wat erg dat die hond weer aangevallen heeft, zo’n dier hoort niet los.


Willem is vanochtend weer lekker even behandeld door de fysio. Geen gekke dingen gevonden dus dat is altijd fijn.

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 22:05

Het regent zo erg dat we vanmiddag onze schoenen moesten föhnen.. alles was doorweekt!

Morgen overdekt winkelen in Verona.
Per dag maar even kijken wat handig is. Als het goed is knapt het over een paar dagen op.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 22:05

Haha is ook zeker zo.... maar het gevoel he :')

Texel zijn we dit jaar al twee keer een week geweest dus die gaat over. :)) denken aan Bremen. :)

Drie jaar geleden hadden we dit oudje mee, goedkoop gekocht en relatief goedkoop omgebouwd. Lang gehouden en voor veel €€ verkocht := Was btw geen pretje op de bergen van Italië!
Afbeelding
Vorig jaar naar Roemenië hadden we deze schoonheid mee <3
Afbeelding
Dit keer hadden we rechts mee, deze word ook rood-wit omdat deze veel schade heeft. Links hebben we in Stuttgart opgepikt! :D
Afbeelding

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 22:08

Mandyy schreef:
Het regent zo erg dat we vanmiddag onze schoenen moesten föhnen.. alles was doorweekt!

Morgen overdekt winkelen in Verona.
Per dag maar even kijken wat handig is. Als het goed is knapt het over een paar dagen op.


Nee wat erg. Hopelijk knapt het inderdaad dan snel op. Je schoenen föhnen is niet het ultieme vakantiegevoel.

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 22:10

Nee ik had me er iets anders bij voorgesteld, maar het is niet anders.
Dagje regen of af en toe oké.. maar dagen achter elkaar bijna non-stop.. :=

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 22:12

Mandyy schreef:
Het regent zo erg dat we vanmiddag onze schoenen moesten föhnen.. alles was doorweekt!

Morgen overdekt winkelen in Verona.
Per dag maar even kijken wat handig is. Als het goed is knapt het over een paar dagen op.


Winkelcentrum van Verona is heel mooi! Ben ik drie jaar geleden ook geweest! :)

He gatver! Wat een regen zeg... niet leuk zo op vakantie. Hoop dat het weer opknapt!

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 22:15

Susanne, dankjewel! Ben er ook erg blij mee <3 ja mijn vriend en zijn vader bouwen ze om. Hebben er zo 50 gedaan nu. Lijkt sprekend op het originele en zijn de enige in NL die het zo netjes doen, gebruiken ook alleen originele onderdelen. Deze campers gaan als warme broodjes dus er zit echt leuke handel in.

Ons huis staat trouwens te koop :P had ik nog niet eens verteld denk ik! Dit is ook een beetje de reden dat ik er over begin, we zijn op zoek naar een huis met potentie voor een grote loods en met land. :)

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 23:16

Lekker dan je schoenen moeten föhnen.
Hier kwam het vanochtend ook met bakken uit de lucht.

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 07:49

Het is vandaag nog erger, slecht door geslapen ook..

Naar welk overdekt winkelcentrum was je? Er zijn er meer volgens mij. Ik heb er nu twee opgeschreven. :)
Klinkt goed een ander huis met grond etc! Denk je dat jullie huis snel verkocht zal worden?

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 10:50

Ja dat denk ik wel, maar probeer nergens vanuit te gaan. Het is een nieuwbouw’18 twee-onder-een-kap uit een gewild dorpje voor een leuke prijs. Huis is af, dus voor de stadjers die willen settelen perfect. Helaas gewoon niet helemaal wat wij willen.

Voor de nieuwsgierigen heb ik wel een linkje ;) zet het maar niet te open en bloot.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 16:07

Hopelijk is jullie huis gauw verkocht. Al wat anders op het oog?

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 16:29

Er komt niet zo veel te koop helaas... zijn wel met wat woningen bezig die nu leeg staan, daar hebben we enige kans. Ik hoop het +:)+

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 11:52

Ik lees de laatste tijd alleen nog maar mee.

Maar mocht iemand nog op zoek zijn naar een rhino deken. Ik verkoop er 2 in maat 114 en 130.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 12:00

Hoe gaat het hier?? :)

Voor de zoveelste keer een kijker voor vandaag! *\%/* je huis moet wel heel netjes blijven zo, wel ideaal. Iedereen die komt kijken is serieus en komt nog een keer! Wij zijn happy :D

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 12:58

Spannend!
Goed teken dat mensen nog een keer komen.

Wij zijn nog steeds aan het genieten in Italië. <3
Paar dagen geleden in Venetië geweest en vandaag lekker een dagje aan het meer. :D

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:38

Nog lekker vakantie <3 zit je in een hotel? Geniet er nog maar van. Voor mij begint het werk weer bijna

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:46

In Oostenrijk zaten we in een hotel en in Italië huren we een stacaravan. :D

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:38

Spannend Jenny! Je blijft schoonmaken zo :D Ons huis staat niet te koop maar zeer regelmatig vinden we wel briefjes in de brievenbus met de vraag of we het alsjeblief willen verkopen :')

Geniet nog even Mandy! Heerlijk hoor. Wij gaan deze maand ook nog een paar daagjes weg. Ik vrees alleen dat onze vakantie in oktober niet door kan gaan, dat land is oranje en heeft quarantaineplicht. Ik zie het niet zomaar veranderen.


Weinig te melden hier. Momenteel bijzonder weinig motivatie.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:55

Hahaha ja joh.... dat gebeurd hier in de buurt ook veel. In wat voor soort huis woon je? Hier ook slecht motivatie.... gek eigenlijk. Vraag me altijd af hoe het kan komen. Heb het wel vaker.

Ja sad is dat. Vakantie niet door kunnen laten gaan. Heb nu ook niet echt het gevoel van vakantie. Helemaal alleen want vriendlief is ook weer aan de beun.

Moet zo weer huis verlaten want komen kijkers, dat is wel het vervelendste.

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 15:14

Suus weten jullie al waar jullie een paar dagen heen gaan?
Waar zouden jullie in oktober heen gaan? Echt balen.. :\

Wij hebben nog een voucher van onze Thailandreis die niet is doorgegaan. Hoopten dezelfde reis begin volgend jaar te maken maar is ook maar de vraag of dat al gaat lukken.

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 16:49

Mag ik ook meekletsen? Na mijn oproepje vorige week heb ik heerlijk mogen mennen bij een bokker met shet en HCA en toen was ik om. Er moet een shetter komen... :D

In de tussentijd had ik ook al een oproep geplaatst voor een pony. Ik was al weken aan het rondneuzen op FB-groepen en MP maar had niks voorbij zien komen wat me aansprak dus had ook niet verwacht dat bij mijn 1e oproep er iets geschiktst tussen zou zitten maar er was er 1 die voldeed aan alle eisen. In de auto gestapt, 200km gereden om te kijken en ik vond hem gelijk helemaal leuk. Een lekkere brutale shet hengst van 3,5jr met lange pootjes en ruime gangen. Deze vond ik leuk en 2 dagen later de knoop doorgehakt en de fokker gemaild dat ik hem wel wilde kopen. *\o/*

Hij zal eerst op locatie worden geruind. Daarna mag hij daar nog herstellen en een week of 2/3 na de castratie ga ik hem ophalen. Hij heet op papier Lancelot v. 't Hooghof en hij staat nog bij zijn fokker. Voor de kenners: zijn vader is Jannique v. Stal Maruschka en vader v. moeder Vieno v.d. Bosrand.

In mijn enthousiasme tijdens het kijken niet echt foto's gemaakt, dus bij deze alleen een foto van chagrijnige Lancelot omdat hij aan het hek gebonden stond. Hij is ongeveer 1.02 (niet officieel gemeten maar geschat naast zijn moeder die wel officieel gemeten is op 1.06)

Afbeelding

Suggesties voor leuke (korte) roepnamen zijn welkom :D Ik denk zelf nu aan Luuk maar ben er nog niet helemaal uit.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 17:20

Welkom, wat een leukerd! Ben dol op bonte <3 misschien Lenny ofzo? Dat klinkt zo lekker :))

Ik heb jullie hulp nodig... Het was nog niet zo opvallend maar sinds een paar dagen is Hidde heel sloom. Ik weet niet zo goed waar ik het moet zoeken maar ga hem in ieder geval weer een zandkuur geven en een wormenonderzoek doen. Kwa brok krijgt hij niks op Natures Best van Pavo na. Hier doe ik Detox van Puur bij sinds een weekje. Hij werkt zo’n 4-5 dagen id week en is nu wel te zwaar maar niet zorgwekkend. Vandaag tijdens longeren viel het me erg op dat hij telkens terug viel in de lagere gang. Was ook moeilijk aan te sporen, terwijl hij normaal heel vrolijk en actief is!

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 17:59

Mandy: ja dat is al geboekt, zuid Limburg. Voor ons 3 uur rijden dus voelt wel als vakantie haha :)) Wilde eigenlijk naar Terschelling maar schijnbaar zit half Nederland daar ook want letterlijk alles was vol. Dus andere plannen gemaakt. In oktober willen we naar Schotland maar dat gelukkig nog niet geboekt. IJsland begin volgend jaar zie ik ook niet doorgaan eigenlijk.
Voor jullie zal het inderdaad ook spannend worden met Thailand..

Jenny: ja heel stom hè. Ik heb het nog nooit gehad, had altijd motivatie over. Komt gewoon door het gedoe met Willem. Uit het tweespan rijden haal ik ook niet de voldoening die ik gehoopt had, ik ben en blijf een echte enkelspan rijder blijkbaar.

Sneu dat Hidde zich niet helemaal fit voelt. Het is ook wel raar weer. Ene dag koud, dan weer warm en dan weer een hele dag regen. Veel paarden worden ook sloom van verharen. Ik zou hem gewoon goed ontwormen in plaats van een onderzoek. Misschien kan je eens kijken naar de opkikker van NAF?

Nelleke: wat een leukie! Grappig getekend. Mooie maat ook! Luuk is een leuke naam, ik had vroeger ook een bonte Luuk :D

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 18:03

Dankjewel Kiekeboefje. Lenny is ook een leuke suggestie. Die gaat op de lijst. Ontwormen en zandkuur lijkt me een goed begin. Geef je iets van een balancer of alleen Natures Best? Anders misschien ipv de muesli een balancer geven. Ben zelf voor mijn haf erg tevreden over zowel Pavo Vital als Vitalbix daily complete.

Dankjewel Suzanne! Dit is zijn aftekening aan de andere kant:

Afbeelding