[FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fjordjes

Berichten: 12038
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:13

Dat staat er, setje is van felix buhler

RosaZorro
Berichten: 119
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:15

Wat een heerlijk topic! Ik hou van setjes, je zal me ook niet vinden met alle kleuren door elkaar. :D
Nu heb ik laatst na jaren weer eens een navy kleur broek gekocht. Ik weet niet zo goed welke kleur ik daarop mooi vind, iemand ideën? Draag er nu een wit shirtje op met donkerblauwe letters, maar er moet nog meer zijn!

fjordjes

Berichten: 12038
Geregistreerd: 03-07-05

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:17

Ik vind op navy vrijwel alles staan. Een spijkerbroek is ook donkerblauw en daarop staat ook vrijwel alles. Maar met combi van rood of donkergroen vind ik ook erg mooi.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 21:19

fjordjes schreef:
Dat staat er, setje is van felix buhler


Ja, leuk set, maar het topic gaat toch over het matchen van verschillende merken. Volgens mij is er al een specifiek Felix Buhler topic. Vandaar de vraag welke merken je gemixed had.

Anoniem

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:36

Even vraagje aangezien jullie verstand van setjes hebben... ik heb een Bordeaux rood wedstrijdjasje met uiteraard witte broek. Moet daar nu een zwarte of navy cap bij? en zwarte of navy laarzen? Paard en tuig allemaal zwart

fjordjes

Berichten: 12038
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 21:41

Daphara schreef:
fjordjes schreef:
Dat staat er, setje is van felix buhler


Ja, leuk set, maar het topic gaat toch over het matchen van verschillende merken. Volgens mij is er al een specifiek Felix Buhler topic. Vandaar de vraag welke merken je gemixed had.


Oh dacht dat het zo ook oké was. Meer foto's heb ik niet van m'n sets dus moet die maar snel maken.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 21:45

Sammiex2000 schreef:
Even vraagje aangezien jullie verstand van setjes hebben... ik heb een Bordeaux rood wedstrijdjasje met uiteraard witte broek. Moet daar nu een zwarte of navy cap bij? en zwarte of navy laarzen? Paard en tuig allemaal zwart


Welk dekje heb je erbij?
Welk merk en model jasje is het?
Als het jasje ook blauwe/navy accenten heeft is het leuk om terug te laten komen, maar je kunt er ook voor kiezen juist alles netjes zwart te doen en de Bordeaux rode kleur terug te laten komen in bijvoorbeeld een oornetje en een bies van een dekje.

Connaisseur
Berichten: 293
Geregistreerd: 31-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 22:28

Ik heb de anky dark bue in de sale kunnen bemachtigen maar kan er helaas haas bijpassend shirt of iets bij vinden in mijn maat. Weet iemand of een ander merk een vergelijkbare kleur heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 22:39

Daphara schreef:
Sammiex2000 schreef:
Even vraagje aangezien jullie verstand van setjes hebben... ik heb een Bordeaux rood wedstrijdjasje met uiteraard witte broek. Moet daar nu een zwarte of navy cap bij? en zwarte of navy laarzen? Paard en tuig allemaal zwart


Welk dekje heb je erbij?
Welk merk en model jasje is het?
Als het jasje ook blauwe/navy accenten heeft is het leuk om terug te laten komen, maar je kunt er ook voor kiezen juist alles netjes zwart te doen en de Bordeaux rode kleur terug te laten komen in bijvoorbeeld een oornetje en een bies van een dekje.


Dekje is de white Bordeaux van es

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 22:48

Sammiex2000 schreef:
Even vraagje aangezien jullie verstand van setjes hebben... ik heb een Bordeaux rood wedstrijdjasje met uiteraard witte broek. Moet daar nu een zwarte of navy cap bij? en zwarte of navy laarzen? Paard en tuig allemaal zwart

Sammiex2000 schreef:
Daphara schreef:

Welk dekje heb je erbij?
Welk merk en model jasje is het?
Als het jasje ook blauwe/navy accenten heeft is het leuk om terug te laten komen, maar je kunt er ook voor kiezen juist alles netjes zwart te doen en de Bordeaux rode kleur terug te laten komen in bijvoorbeeld een oornetje en een bies van een dekje.


Dekje is de white Bordeaux van es


Dan zou ik niet ook nog navy gebruiken, maar gewoon zwart, anders wordt het een heel bont geheel.

Spenk
Berichten: 21781
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:02

Vindt je?
Ik krijg altijd complimenten dat het zo chique is.

Afbeelding
Bordeaux jasje: Montar
Dekje met bordeau rand: Lemieux
Cap: Navy Kep italia
Laarzen: Navy lak DeNiro
Hoofdstel en zadel zijn zwart



Afbeelding
Maar start ook wel zo
Jasje: Spooks
Dekje: Lemieux
Rest zelfde als hierboven


Afbeelding

Afbeelding
Of zo :)

Met bordeux rode laarzen en zwarte uvex cap.
Laatst bijgewerkt door Spenk op 21-08-20 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:04

Ja heb je gelijk in, maar ik vind donkerblauwe samshields zooo mooi! Dan maar een zwarte cap of een wit met navy bies dekje :) maar Bordeaux is zo mooi op zwart, haha moeilijk

Anoniem

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:44

Zijn hier trouwens ook mensen die bij dekjes met een gouden bies zoals die van es ook gouden stijgbeugels gebruiken? Of ben ik de enige met zulke doorgeslagen ideeën... heb al een goudkleurige frontriem op mijn hoofdstel voor erbij, maar trok het dus niet dat de gespen van mijn hoofdstel dan wel zilverkleur zijn dus nu ook een hoofdstel met gouden beslag gekocht. Alleen die beugels :oo

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:56

Dekje van Pagony & training shirt van een sportwinkel (winkel die nu helaas niet meer bestaat). Broek is van Busse
Afbeelding

Trui van de Takko en dekje van Weatherbeeta. Broek is van een merk bij Kramer
Afbeelding

JackieT
Berichten: 516
Geregistreerd: 14-10-12

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 01:26

Afbeelding

Iemand een idee voor bij dit dekje? Is kleur peacoat. Zit net tussen zwart en donkerblauw in. Ben zelf zo slecht in setjes maken, dus hoop dat iemand kan helpen :o
Ben opzoek naar bijpassende peesjes, en een vest of bodywarmer

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 09:00

Donkerblauwe of zwarte broek en dan grijze peesjes en bodywarmer/shirt? Donkere handschoenen erbij, donkere Cap en klaar.

Die gele set hierboven is leuk!

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 09:58

@Jackie, ik zou inderdaad bij dat dekje ook grijze peesjes doen, donkere of zwarte broek. Als je een grijs shirt hebt is tof. Of juist een grijze broek en een heel donker blauw shirt :)

@Varekaj, dankjewel! :)

nowi
Berichten: 54
Geregistreerd: 07-07-20

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 10:31

Die gele set is inderdaad heel mooi!

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 12:54

Nog een setje gevonden van verschillende merken. Shirt van Ariat, broek Busse, dekje + peesjes van Harry's Horse

Afbeelding

fjordjes

Berichten: 12038
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 16:11

Afbeelding

Vandaag deze gekocht nog voor m'n verjaardag. Dekje is van hkm en peesbeschermers van eurostar. Kleur is niet exact hetzelfde maar misstaat niet. Heb ook nog een bijpassende rijbroek, die is van divoza de kenton full grip:
Afbeelding


Nu had ik laatst dit dekje eerst gekocht in de winkel en later nog via de webshop van kramer de peesbeschermers erbij gekocht, dekje vsn showmaster en peesset ook van showmaster. Op internet zag die er zo uit:
Afbeelding

Maar als setje zie je een groot kleurverschil. Baal er wel een beetje van want op de site leek hetzelfde.
Afbeelding

Heb maar die van BR gekocht die kleur lijkt er meer op
Afbeelding

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-20 21:03

De PS of Sweden Jade met het LeMieux Peacock oornetje.
Afbeelding

De PS of Sweden Ice Coffee met de Equestrian Stockholm Golden Brown dekjes en LeMieux Brown oornetje.

Ice Coffee boven:
Afbeelding

Golden Brown boven:
Afbeelding

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 21:45

bliksemflits schreef:
Oef lastige kleur... Ik heb zelf ook niks in pastelkleuren dus kan je helaas niet helpen sorry!

Hier de Rosewood set met Terracotta shirt in actie!
[ [url=m/AQDp1u.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw deze is gewoon <3 <3 <3 <3 <3

Bambelien
Berichten: 300
Geregistreerd: 30-07-18

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 15:54

Ik zit hier eens een beetje inspiratie op te doen, wat een mooie sets komen er voorbij! Zijn de kleuren op de foto’s een beetje waarheidsgetrouw?

haffiefreak

Berichten: 1653
Geregistreerd: 02-05-05

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:02

Hele mooie sets komen hier voorbij. <3

Ik heb een vraag, Ik heb een bordeaux rode rijbroek en handschoenen. Cognac laarzen, cap, zweepje. (Laarzen, cap en zweep ook in zwart.)
Welk kleur shirt/trui Kan hierbij?

avensis

Berichten: 733
Geregistreerd: 25-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 16:28

haffiefreak schreef:
Hele mooie sets komen hier voorbij. <3

Ik heb een vraag, Ik heb een bordeaux rode rijbroek en handschoenen. Cognac laarzen, cap, zweepje. (Laarzen, cap en zweep ook in zwart.)
Welk kleur shirt/trui Kan hierbij?



Ik denk zwart of crème?