Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StonedRomy schreef:Licor schreef:Ik heb sinds kort Ger de Bij.. fijne smid vind ik, wel al wat op leeftijd
Ik zie dat jij van Weert bent. Enig idee of hij ook tot het zuiden komt en zijn prijs?
kydaula schreef:Kevin Cremers ben ik ook erg tevreden over en is mijn huidige smid. Bram Schijns is ook top alleen wat moeilijker kwa afspraken maken , dankzij hem is mijn merrie totaal relaxed bij een smid.
Joliieeenn schreef:kydaula schreef:Kevin Cremers ben ik ook erg tevreden over en is mijn huidige smid. Bram Schijns is ook top alleen wat moeilijker kwa afspraken maken , dankzij hem is mijn merrie totaal relaxed bij een smid.
Bram schijns ken ik ook nog, toen was hij nog de stagiair van Dennis Hoendernis. Wist niet zeker of hij ermee was doorgegaan dus had hem daarom niet genoemd hier haha
StonedRomy schreef:Scarpati schreef:Wij hebben al meer dan 10 jaar, Jean Erens. 90 euro voor rondom beslaan.
Rijdt geloof ik heel zuid-Limburg en ook vlakbij de grens in Duitsland en België.
Deze staat onder ‘ permanent gesloten ‘ en geen contact gegevens. Weet je of hij nog nieuwe klanten aanneemt?
KimD schreef:Dennis Hoendernis inderdaad, die zit écht in de omgeving van Vaals. Ik had zelf Timmo Kollee voor mijn paarden, stond altijd voor me klaar, niet te duur en kennis van zaken. Hij heeft ervoor gezorgd dat een van mijn pony's minder pijn had door juist (scheef) te bekappen. Maar die kennis is bij Dennis ook zeker aanwezig.