Kogelbeschermer voorbeen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
butengeweun

Berichten: 3654
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Kogelbeschermer voorbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-20 21:42

Mijn dame heeft helaas beginnende artrose aan het voorbeen bij de kogel. Een waarschijnlijke factor is dat ze zich ook wel eens aantikt met rijden. Nu hoeft ze dus geen hele peeskappen of andere grote bescherming te hebben maar alleen alleen voor de kogel. Nu zie ik die op sites alleen voor de achterbenen staan.

Weten jullie toevallig kogelbeschermers voor de voorbenen?

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Kogelbeschermer voorbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 21:44

Ik ken mensen die gewone kogel beschermers voor de achter benen gebruiken. Dan wel die wat aan drie kanten ‘ hard ‘ zijn.

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 21:47

Lijkt me niet praktisch. Waarom niet gewoon een simpele peesbeschermer? Werkt toch ook prima voor de kogel. Zeker als je zegt dat ze aan tikt. Je zal de eerste niet zijn met een peesblessure door een verkeerde beweging/spring en aantikken.

butengeweun

Berichten: 3654
Geregistreerd: 15-01-06
Woonplaats: voorne putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-20 21:48

StonedRomy schreef:
Ik ken mensen die gewone kogel beschermers voor de achter benen gebruiken. Dan wel die wat aan drie kanten ‘ hard ‘ zijn.


Harde was ik inderdaad al naar opzoek, maar achter zou dus ook voor moeten passen?

@saams
Waarom niet heel de pees, iets met warmte genereren tijdens het rijden. Heb al de sokker eraf moeten halen. Maar ben van hoe minder hoe beter. Mocht een hele peeskap beter zijn dan doen we gewoon een hele