[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poekkie

Berichten: 7352
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:34

Joshua :D

pien_2010

Berichten: 43310
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:40

Jürgen en Claire

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:40

Of haar ouders :=.

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:42

Ik ga voor Sam en Geert :D zo heten die jongens naast haar toch?

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:43

Ja of Claire en dr broer, Joshua en die ander of Sam en Geert, of misschien Jurgen met iemand. Wie zal het zeggen haha

Jis_

Berichten: 11596
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:43

Poekkie schreef:
Joshua :D


:j *\o/* ...die weer totaal onverwacht zijn broek laat zakken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:45

Nou daar is ie dan, 1 extra Algato! ;) :) Poekkie heeft hem juist! :D

Het zijn Felix en Joshua! Ongelofelijk, dit had ik niet verwacht! Blijkbaar zijn ze net zo geschrokken als ik.

"Nou zeg," dat meen je niet!" zegt Felix, "Je bent toch niet met die enge gasten hé?"

Aan hun gezichten te zien, zijn ze beide totaal niet blij, mij te zien.

"Nee, zeg ik, alleen Jeff, is hier wel in de buurt." Terwijl ik dit zeg, probeer ik, zo rustig mogelijk over te komen. Ze waren natuurlijk enorm geschrokken van Jeff en de groep.

"Maar wel toevallig, dat ik jullie weer tref!" probeer ik zo positief mogelijk uit te spreken. Ik tover een glimlach op mijn gezicht.

"Nou, we willen jou eigenlijk niet zien! " zegt Felix terwijl hij al weg wilt lopen.
"He, toe" ... zegt Joshua, die hem tegen houdt en probeert te zussen. "Zij kan er misschien ook niks aan doen."

"Het spijt mij enorm!" besluit ik te zeggen. "Wat er gebeurde, had niet mogen gebeuren.", "De groep is weg, dus geen zorgen, jullie kunnen gerust, hier vakantie vieren." "Jeff zal misschien hooguit mopperen op jullie, mocht hij jullie zien.

"Oke," zegt Joshua "Waar verblijf je?"

"Nou ik heb hier een tent aan het water." zeg ik, terwijl ik naar de tent wijs. "Eerst ga ik plassen en dan laat ik het jullie wel zien."

"Oké, wij staan op het camperveldje, kom ons maar halen als je zo ver bent."

Ik zie Felix en Joshua van mij aflopen. Ook zie ik het gespierde lijf van Joshua.. men... niet normaal gewoon!

Ik bedenk dat ik mijn leven eigenlijk best wel leuk begin te vinden zo. Het is in ieder geval niet saai. Wel toevallig dat Felix en Joshua naar dezelfde camping zijn afgereisd! Joshua had wel verteld over hun reisplannen naar Italië, maar ik had niet verwacht dat ze ook naar het Gardameer zouden gaan.

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 16:50

Oeh ik zag niet aankomen dat ze die 2 weer tegen zou komen :D ben zo benieuwd ;)

poetser

Berichten: 4306
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 17:16

Dan moet ze kiezen tussen Sam en Joshua. Of zou ze voor een trio gaan en betrapt worden door Jeff :')

Lekker bezig ts, dit verhaal kan nu echt alle kanten opgaan.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 17:45

Neuh dat zijn gewoon 2 geheim agenten die hun volgen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 17:50

Ook bedenk ik, dat ik nu drie verschillende soorten mannen om mij heen heb: Joshua, met de looks waar ik rillingen van krijg. Sam, de gezellige en stabiele jongen, waar je een goed leven, mee op zou kunnen bouwen en.., Jeff..

Jeff, ..de jongen waar ik het meeste bij voel, die mij uit mijn evenwicht brengt en die mij verleidt uit mijn comfortzone te stappen. Jeff de mysterieuse jongen, die mij soms het gevoel geeft de hele wereld aan te kunnen samen. Maar soms ook niet.

Wat ik zoek is dus een mysterieuse en stabiele Joshua, maar dan wel iemand met de blauwe ogen van Jeff?

Eigenlijk moet ik wel lachen om mijn verzinsel. En toch, lijkt het mij ook steeds meer helder te worden, wat ik nou precies wil. Eigenlijk wil ik gewoon Jeff, maar dan dat hij veranderd. Dat hij stabiel gaat worden en evenwichtiger, zal zijn, in zijn gedrag.

Eerst maar even naar de tent. Ik zie Sam en Geert zitten. Beide zijn ze nog nat van het water. Ze zullen vast net gezwommen hebben. "Hoi Fleur!", zegt Sam vrolijk. "Hoe gaat het met je?

"Ja het gaat beter," zeg ik" Ik heb met Jeff gesproken en ik krijg steeds meer duidelijkheid voor mijzelf", ook ben ik hier bekenden tegen gekomen," Misschien is het leuk als jullie, ze ook ontmoeten!"

"Dat klinkt goed," zegt Sam

"Wij gaan even zwemmen nog, ga je anders mee?" vraagt Sam dan.

"Ja, leuk" Ik zal mij even omkleden.

Eenmaal in het water samen, hebben we de grootste lol. Sam probeert mij nat te spetteren en af en toe, pakt hij mijn staart vast. Zodra hij dichtbij mij komt, voel ik wel steeds, een beetje een kriebel. Zijn bruine ogen met natte wimpers eromheen, maken mij een beetje week..
Als hij dan ook nog eens naar mij lacht, dan zou ik hem het liefste willen kussen. Ik vermoed dat Sam het ook graag wilt.

Zou ik het gewoon doen?

Officieel is het toch uit tussen mij en Jeff. Jeff gaat toch ook illegaal verder? Hij doet toch ook wat hij wilt? ..

Dan komt Sam dichterbij..

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 18:03

Geile slettenbakkie!
En Jeff en Joshua en Sam. _O-

Ik mis op dit punt de gevaarlijke dreiging en de realiteit met iets teveel naïeve “Ik ben verliefd op elke boom die knipoogt en ik ben heerlijk op vakantie”.

Maar dat geeft niet, ik lees gewoon door totdat we weer in het gevaar terecht komen!

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 18:08

Fleur heeft eindelijk aandacht van jongens en de hormonen slaan op tilt. Vind het heel leuk om te lezen, doet me denken aan dat je jong bent en iedereen leuk is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 18:33

Hannanas schreef:
Geile slettenbakkie!
En Jeff en Joshua en Sam. _O-

Ik mis op dit punt de gevaarlijke dreiging en de realiteit met iets teveel naïeve “Ik ben verliefd op elke boom die knipoogt en ik ben heerlijk op vakantie”.

Maar dat geeft niet, ik lees gewoon door totdat we weer in het gevaar terecht komen!


Mooie feedback, hahaha

Ik moet er wel om lachen en het brengt wel even "back to earth" O:)
;)

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 20:36

ze gaat hard van stapel ineens met alle knappe mannen om zich heen. dadelijk word het nog 1 grote gangbang :')

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 21:47

Ashleytjuhh schreef:
ze gaat hard van stapel ineens met alle knappe mannen om zich heen. dadelijk word het nog 1 grote gangbang :')


Welk nummertje hoort daar bij uit die tijd? :9

Jis_

Berichten: 11596
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 21:56

Hannanas schreef:
Ashleytjuhh schreef:
ze gaat hard van stapel ineens met alle knappe mannen om zich heen. dadelijk word het nog 1 grote gangbang :')


Welk nummertje hoort daar bij uit die tijd? :9


?? Google het even, gangbang nummertje jaren 90?

Ilsje87

Berichten: 1278
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 23:55

Hannanas schreef:
Ashleytjuhh schreef:
ze gaat hard van stapel ineens met alle knappe mannen om zich heen. dadelijk word het nog 1 grote gangbang :')


Welk nummertje hoort daar bij uit die tijd? :9


Vengaboys - boom boom boom?
Another level - freak me baby?

*kruipt weer terug onder de mee lees steen*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:05

Ah.. Die nummers idd! :') Haha :=

Net als ik hem een kus wil geven, zie ik Jeff de camping op komen lopen. Dit keer is hij wél alleen. Zo te zien loopt hij naar het winkeltje. Sam merkt dat ik afgeleid ben, door het zien van Jeff.

Ik besluit maar uit het water te gaan, mij om te kleden en naar Joshua en Felix te lopen.

Aan Sam merk ik dat hij niet zo goed weet wat hij met mij aan moet. Begrijpelijk.

"Hey!", roept Joshua vrolijk zodra hij mij ziet. Felix steekt wel zijn hand op maar is een stuk behoudender.

"Hoi, gaan jullie mee?" "Dan laat ik jullie de plek zien waar ik zit." zeg ik.

Even later loop ik samen met Joshua en Felix naar de tent. Sam en Geert zitten voor hun tent en ik laat de mannen, kennis maken met elkaar. Zo te zien is er wel een klik.

Vanuit mijn ooghoek zie ik Jeff weer richting de uitgang van de camping lopen. Dit keer lijkt het, alsof hij mij helemaal niet meer in de gaten houdt. Dit geeft mij een rottig gevoel.

Hoe moet ik straks weer terug richting Nederland? Had ik hem niet beter een kans moeten geven? Dan zie ik dat er een meisje achter hem aan loopt. Ze tikt hem op de schouder en ik zie hun lachen naar elkaar. Even later lopen ze samen verder.

Het meisje heeft een enorme bos zwart krullend haar. Zo in de verte is het echt een knappe meid om te zien. Ik voel een jaloerse steek in mijn maag. Het liefst loop ik direct naar hun toe om te kijken wat er speelt.

Dan bedenk ik, dat ik Jeff helemaal niet kwijt wil en dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt.

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:18

Heel leuk om zo 's morgens vroeg alweer een stukje te kunnen lezen!
Komen er ook weer zoveel nieuwe stukjes als gisteren, ts? Zou heel leuk zijn om na een dagje zee veel bij te kunnen lezen O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:33

Dat klinkt leuk, wat jij gaat doen! Is prachtig weer om naar het water te gaan. Het ligt eraan hoe de dag loopt vandaag, hoeveel erbij komt! :)

Veel plezier! {:}

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:39

Na een weekje keihard werken aan ons huis en in de pauze verhaaltjes te lezen, kijk ik er ook echt naar uit! :o

We gaan naar Nederlands trouwens, dus krijg ik dan als beloning extra vandaag? O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 08:54

Ik laat de jongens achter mij en ren naar het huis van Wouter. Ik zie Jeff, net nog met het meisje naar binnen gaan. Dan klop ik aan.

Verbaast doet Jeff de deur open maar hij lijkt niet blij mij te zien. Het meisje staat achter hem.

"Wat kom je doen?" vraagt hij

"Jeff.. Ik wil met je praten," besluit ik te zeggen.

"Dat kan niet, ik heb visite."

Het meisje dat achter Jeff staat, ziet er werkelijk oogverblindend uit en ik vraag mij af hoe Jeff met haar in contact gekomen is en wat daar achter zit.

"Maar het is belangrijk!" zeg ik

"Nou wat wil je zeggen dan?" zegt Jeff

"Ik wil het toch een kans geven Jeff," Ik heb nagedacht en ben erachter gekomen dat mijn gevoel echt bij jou zit, "Ik zou graag een toekomst met je opbouwen Jeff!"

Jeff kijkt mij nietszeggend en leeg aan.

"Streep" .. zegt hij "Je hebt het al meerdere keren uitgemaakt, ik ben geen pingpongbal.."het spijt mij".

Dan doet Jeff de deur dicht en blijf ik achter. Ik voel de tranen branden. Een groot gevoel van leegte overvalt mij. Ik besluit maar gewoon de tranen te laten lopen en weer terug naar de tent te gaan.

Zo te zien zitten alle vier de jongens bij de tent van Sam en Geert en hebben ze het gezellig samen. Ik probeer zo geruisloos mogelijk mijn tent in te gaan in de hoop dat niemand mij nu ziet. Inmiddels is het al avond en eigenlijk ben ik wel moe van alle gebeurtenissen.

Mijn hoofd zit vol en ik zit zo vol verdriet. Al huilende lukt het mij in slaap te vallen.

Dan hoor ik gerommel aan mijn tent...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-07-20 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 09:18

Het is Jeff!

Ik voel zucht van opluchting.

"Jeff!", je bent hierheen gekomen!" zeg ik blij verrast

"Ja, zegt Jeff, ik moest even nadenken maar besloot dat ik ook niet zonder jou kan Streep!"

Jeff kijkt mij weer liefdevol aan, met zijn mooie blauwe ogen.

"Kom, we breken de tent af en je komt mooi bij mij slapen." zegt hij

Samen ruimen we alles op. Toch heb ik wel één grote vraag voor Jeff... Ik schraap mijn keel..

"Jeff, wie was dat meisje?"

"Dat is het buurmeisje van Wouter" zegt Jeff. "Ze was benieuwd hoe het met iedereen is, dus hebben we bij gekletst."

"O.. zeg ik, dus er is niks tussen jullie?"

Jeff moet lachen. "Welnee!", ik ben toch verliefd op jou!"" Ze heeft een vriend, en ze is niet mijn type."

Gelukkig! Ik voel een zucht van opluchting.

Dan vervolgt Jeff:" Vera is trouwens uit haarzelf weg gegaan."

Eenmaal in het huis van Wouter zie ik tot mijn geluk dat Jeff alles weer netjes opgeruimd heeft. We gooien alle spullen in de gang en lopen samen naar boven.

Zodra we de slaapkamer inlopen, pakt Jeff mijn hand."Streep, we hebben eigenlijk nog nooit gevreeën met elkaar", zegt Jeff. "Hoe zit dat?"

"Ja, dat klopt," zeg ik. "Ik heb ook nog nooit gevreeën."

"Neem, maar gewoon de tijd die je nodig hebt," zegt Jeff lief

"Hoewel ik het liefst, altijd met jou zou willen vrijen." Jeff, geeft mij een knipoog.

Het voeld fijn weer bij Jeff te zijn en ik kruip dicht tegen hem aan.

Moet ik morgen nog naar de jongens toe om afscheid te nemen? En gaan we straks weer terug naar Nederland? Ik kan het ook niet maken lang weg te blijven van de supermarkt? Even later val ik in de armen van Jeff in slaap.

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:21

Ik ben benieuwd hoe Jeff reageert als hij erachter komt dat Fleur hem en de groep heeft aangegeven.... :=