Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 16:45

Een vraag aan de jury’s hier, zijn jullie al gevraagd voor online evenementen in september? Ben nl benieuwd of het online rijden na 1-9 ook nog door gaat?

SweetVanille
Berichten: 1772
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 16:54

kara schreef:
Een vraag aan de jury’s hier, zijn jullie al gevraagd voor online evenementen in september? Ben nl benieuwd of het online rijden na 1-9 ook nog door gaat?





Tilmar schreef:
En... Ik kan me in de eerste week van september nog opgeven als jury!! *\o/* dus wie weet!



Ben benieuwd..

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:01

Dispar_Vulgo schreef:
ukkiepuk schreef:
..
Over 2 weken weer echt wedstrijd en dan oefenen voor de regio in september.


Door jouw berichtje ben ik nieuwsgierig geworden, dus heb mijn regio gemaild of ze ook toch nog een Outdoor regio kampioenschap gaan organiseren. Erg benieuwd!

Zijn er andere regio’s dan zuid Holland die ook alsnog kampioenschappen organiseren voor outdoor?


Ik zou het raar vinden als alleen zuid holland een regiokampioenschap zou organiseren.

Ben benieuwd naar het antwoord van jouw regio!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:05

urosa schreef:
Ukkiepuk: leuk zeg dat je nichtje zo goed gaat met je pony! Ga je zelf nog Z starten met hem?


Tnx! Heel leuk om te zien ook. Ze zijn zo gegroeid op wedstrijden de afgelopen 2 jaar.

Ik heb in september ingeschreven voor het Z. Ben heel benieuwd! Zelf nooit hoger geklasseerd geweest dan L2 en nu met deze pony voor het eerst M1 en M2 gestart en dan straks mijn doel Z1 starten behaald! Hopelijk lukt het ook om te klasseren in het Z!

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:22

Het zou leuk zijn als er in september ook nog online gereden kan worden en dan vanaf indoor seizoen weer op stap

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:29

ukkiepuk schreef:
urosa schreef:
Ukkiepuk: leuk zeg dat je nichtje zo goed gaat met je pony! Ga je zelf nog Z starten met hem?


Tnx! Heel leuk om te zien ook. Ze zijn zo gegroeid op wedstrijden de afgelopen 2 jaar.

Ik heb in september ingeschreven voor het Z. Ben heel benieuwd! Zelf nooit hoger geklasseerd geweest dan L2 en nu met deze pony voor het eerst M1 en M2 gestart en dan straks mijn doel Z1 starten behaald! Hopelijk lukt het ook om te klasseren in het Z!


Wat leuk zeg! Veel succes in september en dat klasseren gaat vast goed komen :D

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:41

Afbeelding

B paarden paard is 1.63/1.64 filmer staat steeds op (bekende Ikea opstap) krukje

Pony :j

Wel 196,5 punten met mn grote pony Y;(

Ghostattack

Berichten: 11241
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:45

friesam schreef:
[ [url=m/5t5aKR.jpg]Afbeelding[/url] ]

B paarden paard is 1.63/1.64 filmer staat steeds op (bekende Ikea opstap) krukje

Pony :j

Wel 196,5 punten met mn grote pony Y;(


En mijn kleintje van 1m46 wordt paard genoemd op het protocol 8-) :')

Tilmar

Berichten: 3316
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:17

Het is soms echt lastig te zien of het een pony of een paard is, het staat er niet bij.
Ik heb het al 3x fout gedaan denk ik, dus een pony een paard genoemd en andersom. Dus ik snap het wel.

Iris_123
Berichten: 77
Geregistreerd: 02-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:22

Scum schreef:
Liefsyv schreef:
Nog meer mensen die wachten op de punten van 25 juni? (M1)


Al 1,5 week terug, maar ze staan nog steeds op 'in verwerking'.



Dit heb ik ook.. En nog geen protocol

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:45

Tilmar schreef:
Het is soms echt lastig te zien of het een pony of een paard is, het staat er niet bij.
Ik heb het al 3x fout gedaan denk ik, dus een pony een paard genoemd en andersom. Dus ik snap het wel.

Jawel hoor, dat staat in de naam van het protocol. Bijvoorbeeld: 25-06 Klasse B pony's proef 6 en dan het combinatienummer. Of 25-06 Klasse B paarden proef 6 (combinatienummer). In ieder geval bij alle protocollen die ik tot nu toe opgestuurd heb gekregen en dat zijn er inmiddels alweer een stuk of 100.

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:55

Tilmar schreef:
Het is soms echt lastig te zien of het een pony of een paard is, het staat er niet bij.
Ik heb het al 3x fout gedaan denk ik, dus een pony een paard genoemd en andersom. Dus ik snap het wel.



We hebben er ook gewoon heel veel lol om gehad en ik snap dat het lastig te zien is. Mijn paard is Irish Draught en in zijn geval een soort connemara pony van 1.63
Afbeelding

Tilmar

Berichten: 3316
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 19:01

Anoeska27 schreef:
Tilmar schreef:
Het is soms echt lastig te zien of het een pony of een paard is, het staat er niet bij.
Ik heb het al 3x fout gedaan denk ik, dus een pony een paard genoemd en andersom. Dus ik snap het wel.

Jawel hoor, dat staat in de naam van het protocol. Bijvoorbeeld: 25-06 Klasse B pony's proef 6 en dan het combinatienummer. Of 25-06 Klasse B paarden proef 6 (combinatienummer). In ieder geval bij alle protocollen die ik tot nu toe opgestuurd heb gekregen en dat zijn er inmiddels alweer een stuk of 100.


Nou bij mij niet hoor!
Ik had ponies waar het niet bij stond. Dus dan weet je het niet wat het is.

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 19:23

Hier ook de punten van 2 juli binnen.
193 dus netjes, komt wel overeen met mijn gevoel. :)
Protocol staat nog niet online, maar zal vast nog volgen.

Aankomend weekend onze 1e wedstrijd ipv meetmoment weer, en tevens ons L2 debuut, ben benieuwd :)

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 19:38

Eef_Bam schreef:
Gister op meetmoment geweest en dit keer inderdaad 7 en 6,5 en gehaald voor de middendraf, terwijl dat op film tot nu toe 5 en hooguit een 6 opleverde. Bevestigde wel mijn gevoel dat sommige oefeningen op film gewoon slechter uit de verf komen. Ging daarnaast wel nog een hoop fout door spanning, nadeel van live starten is dat je dan niet opnieuw kan beginnen :Y)


Hier een 8 voor de middendraf.. live en online zie ik weinig verschil in punten eigenlijk. Eerder altijd hetzelfde commentaar (dus dat zien ze allemaal goed :-) bij wat er nog niet zo goed gaat)

estell__

Berichten: 952
Geregistreerd: 31-07-09

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:29

Iedereen gefeliciteerd met de winstpunten! Worden mooie punten gereden hier in het topic.

Ik heb vandaag mn L1 debuut opgenomen. Ik vind proef 10 nog niet zo’n heel gemakkelijke proef als ik eerlijk ben... maar wel een redelijk gevoel

Viennanova

Berichten: 1605
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:45

208 in mijn Z1 debuut van 2 juli! Nu doortrainen voor het echie!

estell__

Berichten: 952
Geregistreerd: 31-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:13

Viennanova schreef:
208 in mijn Z1 debuut van 2 juli! Nu doortrainen voor het echie!

Gefeliciteerd!

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10428
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 00:33

Ik heb er afgelopen 2 weken bij elkaar tussen de 60 en 65 beoordeeld.

Waren wisselende groepen met van alles wat. Ik ben benieuwd wat allemaal nog komen gaat

pol013

Berichten: 8997
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 08:00

Eef_Bam schreef:
Gister op meetmoment geweest en dit keer inderdaad 7 en 6,5 en gehaald voor de middendraf, terwijl dat op film tot nu toe 5 en hooguit een 6 opleverde. Bevestigde wel mijn gevoel dat sommige oefeningen op film gewoon slechter uit de verf komen. Ging daarnaast wel nog een hoop fout door spanning, nadeel van live starten is dat je dan niet opnieuw kan beginnen :Y)


Ik had wederom precies de punten die pasten bij mijn gevoel. Een 7 voor de middendraf waar ik ook echt iets voelde gebeuren met echt nog wel ruimte voor verbetering en 6en voor de middengalop op de volte. Dat voelde inderdaad heel lauw.
De juryleden zien dus (beter dan ik zelf op video) wat ik voel. Dus wellicht hebben zij er gewoon een net wat meer getraind oog voor.

xNinja

Berichten: 480
Geregistreerd: 25-11-09

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 08:27

Zijn er nog meer die wachten op de punten van 11 juni? M2 paarden... heb vorige week een berichtje gestuurd maar helaas nog geen punten

Caaroo

Berichten: 349
Geregistreerd: 02-07-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 08:53

xNinja schreef:
Zijn er nog meer die wachten op de punten van 11 juni? M2 paarden... heb vorige week een berichtje gestuurd maar helaas nog geen punten


Ik zou hier echt even achteraan gaan bij de KNHS; mijn proef van 11 juni bleek niet beoordeeld te zijn en is afgelopen vrijdag met spoed naar een nieuwe jury gestuurd, ik had maandag de punten terug. Gewoon nog een berichtje sturen dus!

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 09:27

Afgelopen zondag nog een proefje ingestuurd voor 9 juli. Nu kan ik mooi op vakantie refreshen :Y)

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 09:56

Hopelijk blijft het droog vandaag, dan kan ik ook filmen. Gister was geen optie, werd modderworstelen

helmab

Berichten: 827
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Everdingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:31

kara schreef:
Hopelijk blijft het droog vandaag, dan kan ik ook filmen. Gister was geen optie, werd modderworstelen



zou vandaag aardig weer worden gelukkig!!
Succes