[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
noows
Berichten: 54
Geregistreerd: 25-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:23

Dank jullie! Nog eventjes een foto van z'n koppie spammen hoor:

Afbeelding

Zijn vader is Crome dont Corrode en zijn moeder is My Smokin Kick Deebar.

Zamora, mijn voorkeur gaat uit naar les op een ervaren paard. Ik heb de afgelopen jaren alleen maar op mijn eigen paard gereden en ik denk dat het goed is als ik weer eens voel waar de knopjes eigenlijk horen te zitten. :P
Wat een knapperd is die van jou. Wat zijn je plannen met hem?

Lagonda, met die combinatie en het mooie weer kan het niet anders dan dat er mooie foto's tussen zitten!

Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:24

Luckyshots is belachelijk snel, al een teaser gehad <3

Afbeelding

Gerliev

Berichten: 329
Geregistreerd: 16-12-19

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:27

Oh, les op een les paard is lastig te vinden... ik zoek ook :+

Gerliev

Berichten: 329
Geregistreerd: 16-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:28

Lagonda tof al!

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:30

Oh wat heerlijk die water foto's!! Wil ik ook nog eens maar die van mij is mietje :')

Gerliev paarden staan in IJsselmuiden!
Hele mooie foto's ook <3

Noows wat een knap snoetje <3
Patser was eerder ook van mij en heb hem gekocht voor de reining. Heb hem afgelopen jaren nog weleens gereden en verder gemend met mijn minipaarden maar ik vind rijden leuker dus kon hem terugkopen van mijn moeder :=
Is jaren geleden dat we samen les hebben gehad haha.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101752
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:46

Ik ken maar een paar plekken met lespaarden maar niet in jou buurt geloof ik. Waar zat je?

Leuke foto!

elsa91

Berichten: 445
Geregistreerd: 27-01-13

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:49

Wat een mooie foto’s komen er voorbij. Laatste tijd wel meegelezen maar even niet zo actief. Gelukkig nu wat rustiger hier dus zal weer wat actiever gaan meelezen :D

Eefke85

Berichten: 1323
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Silvolde

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 23:05

Ik kom even onder mijn meeleessteen vandaan.
Mooie foto`s komen er voorbij!
@Noows, in de Achterhoek weet ik alleen Yvonne Koolhaas die lesgeeft. Ik denk alleen niet op haar paarden. Een stalgenootje van me krijgt les van haar en als ik er weer op kan ga ik ook bij haar lessen.

CBarrelracer

Berichten: 286
Geregistreerd: 07-01-13
Woonplaats: opmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 23:32

les op lespaard is inderdaad lastig te vinden.
in die omgeving ken ik helaas niks alleen the cowgirls in friesland maar ook daar heb ik geen idee of ze met lespaarden of eigen paarden werken.
zelf les ik in België das helemaal niet naast de deur en les dan ook maar 6x per jaar.
zodra ik ga beginnen met lesgeven ga ik denk ik wel de mogelijkheid aanbieden om op jetalito dan te lessen omdat veel toch niet beschikken over een eigen paard maar wel interesse hebben voor de barrel takt

CBarrelracer

Berichten: 286
Geregistreerd: 07-01-13
Woonplaats: opmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 23:34

Lagonda schreef:
Luckyshots is belachelijk snel, al een teaser gehad <3

[ [url=m/Y4N3Ct.jpg]Afbeelding[/url] ]


ik vind deze foto echt heel gaaf <3

tuija_r
Berichten: 66
Geregistreerd: 20-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 08:05

@noows: wat een knappe koppie heeft hij!
@Gerliev: smelt <3 Super schattige foto's :D
@Lagonda: Leuke teaser, ben benieuwd voor de rest :j

The Cowgirls hebben volgens mij geen lespaarden.

Gerliev

Berichten: 329
Geregistreerd: 16-12-19

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 08:31

Dankje!

Nee ik heb les van haar, ze heeft idd geen les paarden. Ik weet wel dat Roos Knip een les paard heeft. Maar als je onder in overijssel woont is het best een stuk rijden. Net zoals vita nostra en silver ranch...

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 10:03

Op de een of andere manier heb ik toch niet zo'n goed gevoel over Nova haar dracht.. Ze was heel erg aan de diarree door het nieuwe weiland en het is natuurlijk drie dagen f********ing heet geweest. Het schijnt dat de vruchtjes zich vaak niet goed kunnen ontwikkelen met zulke hitte. Dus mijn gevoel is nu niet zo goed erover... -O- Nog een week wachten.

noows, wat onwijs leuk dat je dit topic hebt gevonden :D Ik hoopte al dat ik op de een of andere manier jouw knappe jonkie ergens kon zien groeien/ontwikkelen. Hopelijk geeft mijn merrie hem volgend jaar een leuk halfbroertje of zusje! :D Ga je hem hengst houden? Wat is precies je plan met hem? :D En hoe is zijn karakter tot nu toe?

Mooie foto Lagonda! Waar heb je gezwommen?

Cbarrelracer: Die van mij was Jetalito Jet Set x Indian Warrior. Hij doet het nog erg leuk in de sport bij zijn nieuwe eigenaar, meervoudig Nederlands Kampioen, etc. Was echt een heel fijn paard :)

Bellatrix prachtige foto's met King <3

Leo heerlijk!! Zelfde vraag als bij Lagona; Waar heb je gezwommen? Ik ben altijd op zoek naar plekken in Nederland waar dit kan met je paard :D

Zamora veel plezier met je les! Karel Bauer is echt heel erg fijn :j Vrijdag komt hij ook weer bij ons, maar dit keer gaat de eigenaresse van Logan lessen met hem. Ik ga toekijken :D

Gerliev Leuke gezinsfotos :D

noows
Berichten: 54
Geregistreerd: 25-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 13:27

Bedankt voor de tips allemaal! Ik heb het gevoel dat iedereen met lespaarden in deze omgeving is gestopt of verhuisd. Roos Knip is voor mij net zo ver als Wendy van Osch (1,5 uur met de auto...) misschien toch maar Sjef weer een beetje meer in conditie brengen dan voor les aan huis en af en toe eens wat verder reizen voor een les op een ander paard.

Wat een gave foto Lagonda!

Emita, ik blijf duimen voor Nova's dracht! Al dat afwachten steeds zou wel moeilijk zijn zeg.
Mijn jonkie is echt een nieuwschierige peuter :+. Hij staat naast het bos en vindt niks leuker dan stukjes mee wandelen en takken van de grond pakken en meeslepen. Hij is ook wel lekker brutaal en niet snel onder de indruk, dus hij blijft voorlopig bij Sjef staan die hem regelmatig op z'n plek zet en een goed voorbeeld voor hem is. Zo heeft hij van Sjef afgekeken dat er snoepjes uit mijn zak komen als je fleemt, dus hij kan ineens flemen op commando :roll: en is hij al achter Sjef aan wezen zwemmen.
Ik heb nog nooit zo'n jonkie gehad, dus voorlopig is het plan om te leren om hem zelf op te leiden. Het zou natuurlijk ontzettend leuk zijn als we over een aantal jaar mee kunnen gaan doen aan wedstrijden, maar dat is allemaal nog heel ver weg :P Hij heeft me al wel meermaals een hartaanval bezorgd met het showen van z'n stops vlak voor het hek, dus wie weet is het wel een reining talentje :D Hengst houden heb ik ook nog niet over nagedacht... hij staat nu niet bij merrie's en heeft ondertussen door dat bijten en beuken niet gewenst is, dus ik zie nog geen reden om hem nu al te castreren. Maar, ik weet niet of ik het in me heb om er een dekhengst van te maken en ik vind het heel belangrijk dat hij lekker met andere paarden op de wei kan, dus zodra hij last krijgt van z'n testosteron moet hij maar afscheid nemen van zijn juwelen :+ .

Lieke565
Berichten: 157
Geregistreerd: 09-07-10

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 21:43

Wat een leuke verhalen en foto's. Die van mij moet en ik moeten echt wennen aan een ander zadel.

Lieke565
Berichten: 157
Geregistreerd: 09-07-10

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 21:45

Wat een leuke verhalen en foto's. Die van mij moet en ik moeten echt wennen aan een ander zadel.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101752
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:14

King is vandaag verhuisd naar een andere stal. Volgens de eigenaresse was hij de kalmste van de hele kudde. :D
Ga morgen kijken, camera gaat ook mee!!

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:27

Even egopost spammen hoor!

Afbeelding
*\%/* *\%/* *\%/*

Fijn dat de verhuizing goed gegaan is Marlies!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101752
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:32

Gefeliciteerd!! *\%/*

elsa91

Berichten: 445
Geregistreerd: 27-01-13

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-20 22:38

Gefeliciteerd!! Super goed *\o/*

Gerliev

Berichten: 329
Geregistreerd: 16-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 07:22

Emma succes, wij hebbeb een paard gister avond voor de 4e keer laten insemineren. Word er gek van, het mag nu wel een keer raak zijn :+

Marlies, leuk!! Fijn dat King rustig was! :)

Gimme_Joy, toff!! Gefeliciteerd! *\o/* Ik heb je filmpje nog gezien! Wij wouden ook mee doen, gewoon kijken of het lukt. Maar het was geen succes. Ik wou haar showhalster om doen en ze begon opeens te steigeren? :+ halster op en af doen vond ze altijd al spannend. Maar de laatste tijd ging het goed. Misschien omdat dit van leer is?

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 07:44

Gefeliciteerd!!

Bellatrix fijn dat verhuizen goed is gegaan. Ben benieuwd naar de foto's.

Gerliev dat is ook wat :=

Yinthee
Amadeus <3

Berichten: 4163
Geregistreerd: 16-05-08
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:20

Gefeliciteerd G_J!

Hoor het veel dit jaar, dat merries niet drachtig willen worden.. Bij ons zijn er ook een aantal die (nog) niet gepakt hebben..

Vrijbuiter34

Berichten: 239
Geregistreerd: 03-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 09:23

Gimme_Joy fantastisch, goed gedaan!

Ik hoor het idd ook veel, dat merries moeite hebben, hopelijk is de 4e keer dan scheepsrecht voor jou, Gerliev!

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:18

Fijn dat het verhuizen goed is gegaan Bellatrix.

Pfff,ik ben blij dat ik dat niet meer heb hoor, dat wachten en tig keer op en neer naar het dekstation. Hartstikke mooi om te mogen ervaren maar nu ben ik blij met mijn ruin.

GJ, gefeliciteerd!

Ik heb Jolene inmiddels verkocht aan hele leuke mensen en ze blijft lekker in de buurt dus dan kan ik af en toe even op visite :D