Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xRoossie95

Berichten: 1376
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 08:42

Omdat iedereen zo snel z'n punten krijgt word ik er bijna ongeduldig van dat ik ze 'nog' niet heb :')

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 08:49

Haha ik ook wel! Zit de hele tijd te kijken. Ga trouwens niet uit van een winstpunt. We kwamen net uit een gigantische dip, dus het is voor ons meer even een 0 meeting.

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 09:33

De punten stonden er gisteravond nog niet op, vannacht wel. Geen idee of de jury's dit er zelf op zetten...midden in de nacht.

kimwilliam

Berichten: 1167
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 09:46

hier ook nog geen punten van de 25ste (vrij logisch )

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 09:48

xsensibel schreef:
Pfoeh, heb heel wat gemist. Bijna 20 pagina’s. Vandaag proefje opgenomen. Nu vergat mn moeder bij de eerste keer op het einde te “zoomen” op mijn hoofd. Deze proef dus opnieuw gedaan maar die ging een stuk minder.. paard was echt moe. Wordt er een probleem gemaakt als de ruiter niet nog een keer duidelijk in beeld komt?


Bij mij niet hoor, ik zou m gewoon insturen!

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 09:49

kimwilliam schreef:
hier ook nog geen punten van de 25ste (vrij logisch )

Zeker logisch... was ook zeer verrast dat we ze nu al hadden.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 09:50

Sterre_Nova schreef:
De punten stonden er gisteravond nog niet op, vannacht wel. Geen idee of de jury's dit er zelf op zetten...midden in de nacht.

Ik denk dat ze er al wel eerder op stonden maar dat jij ze nog niet kon zien omdat de 25ste gisteravond nog in de toekomst was zeg maar, en dan laat de knhs ze niet zien. Na middernacht is de 25ste niet meer in de toekomst (vandaag dus) en kun je ze zien :D
Ik kon ze namelijk alleen zien in de app en nog niet in de desktop.

daffodil

Berichten: 10442
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 09:52

Nou ik ga vanavond die van vandaag pas doen hoor, dus als je bij mij in de groep zit, stuur ik ze morgen terug naar de KNHS. Ik heb dit keer M pony's paarden maar iets teveel werk nu dus het moet even wachten.

SilviaKok

Berichten: 79
Geregistreerd: 10-08-11
Woonplaats: Amersfoort

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 09:55

Ik vanmorgen vroeg mn proef voor vandaag gefilmd. 2e x L2. Ben heel benieuwd, meneer had erg veel moeite met rechte lijnen. hihiihi, zn eigenaar heeft hele week zelf gereden en geoefend voor cursus morgen met thema appuyementen. XD.

Vraagje, zijn er hier ook mensen die Z proeven starten online? Hier nog erg weinig over gelezen. Vriendin van mij wil dat ook doen maar heeft n 20x50 baan... Dus zoeken nu n mooie buiten baan 20x60 omgeving stroe.. iemand tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 10:16

Bij Gert van den Hoorn? In die mega dressuurbaan buiten?

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 10:30

Ik heb gisteravond mijn proef ingezonden. Niet zo blij mee. Pony weigerde ineens om 1 keer in galop te gaan. Maar rest van de proef was heel netjes. Hopelijk haal ik daarmee het niet in galop aanspringen weg. Ik kon niet nog een keer opnemen, want ik krijg mijn laarzen niet aan. Heb uit het niets een ontsteking in mijn been en dat been is dus hartstikke dik (en pijnlijk.

Gefeliciteerd met jullie punten.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 10:42

wythlove schreef:
Ik heb gisteravond mijn proef ingezonden. Niet zo blij mee. Pony weigerde ineens om 1 keer in galop te gaan. Maar rest van de proef was heel netjes. Hopelijk haal ik daarmee het niet in galop aanspringen weg. Ik kon niet nog een keer opnemen, want ik krijg mijn laarzen niet aan. Heb uit het niets een ontsteking in mijn been en dat been is dus hartstikke dik (en pijnlijk.

Gefeliciteerd met jullie punten.

Oh jakkes, hoe dan?

Ik had gisterenochtend het tegenovergestelde. Omdat met plastic zakjes m'n laarzen iets uit zakken, had ik dat overgeslagen. Brak tijdens het uittrekken van m'n linkerlaars m'n laarzentrekker in tweeën. := uiteindelijk wel uitgekregen maar had wat voeten in de aarde. Waar een Spinder voerhek al niet goed voor is. Niet voor je hakken persé. :+

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 11:09

wythlove: yakkes! Hopelijk gaat het snel weer beter met je been :(:)

Ik check nu wel vaker omdat sommige mensen de punten van de 25 al hebben :+ , vind deze ook wat spannender omdat ik dus ook een grote storing heb.

Vanavond trainen omdat het overdag veel te warm wordt, maar moet nog steeds aangepast want verwacht niet dat het nu lekker koel gaat zijn met morgen weer zo'n warme dag :o
Heb wel zin om zondag weer te filmen! Tot nu toe bedenkt Karel elke proef weer iets nieuws qua storing dus dat is altijd een verassing :') We zijn natuurlijk ook nog niet zo lang een combinatie en moesten van ver komen dus de afstemming zal wel steeds beter worden.

Caritas schreef:
Ik had gisterenochtend het tegenovergestelde. Omdat met plastic zakjes m'n laarzen iets uit zakken, had ik dat overgeslagen. Brak tijdens het uittrekken van m'n linkerlaars m'n laarzentrekker in tweeën. := uiteindelijk wel uitgekregen maar had wat voeten in de aarde. Waar een Spinder voerhek al niet goed voor is. Niet voor je hakken persé. :+

Dit herinnert mij eraan dat ik nu blij ben dat mijn laarzen een rits hebben :')
Jammer zeg dat het niet zo lekker gaat momenteel en dat je nu het volgende event hebt moeten annuleren!

Amado schreef:
Ik heb alleen mijn eerste keer in laten zoomen op het eind, daarna gewoon telkens vergeten uit te leggen aan een filmer :’)
Nooit wat over gehoord!

Hetzelfde hier :+ Zal er zondag weer even om denken.

Sterre_Nova schreef:
Ja, de proef is beoordeeld en een mooie winstpunt (189,5) en veel fijne tips. Zeer eens met beide. Als opmerking van de jury staat: aantekening mbt paspoort gelezen. Dat vergeten jullie de volgende keer vast niet nog een keer.

Fijn zeg! En snel ook de punten!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 11:14

daffodil schreef:
Zo heb ik eens iemand bij de prijsuitreiking gehad in de B die 6 winstpunten bij elkaar had gereden. Zo zalig om naar te kijken en ik raak aan de praat en zeg joh lekker doorstarten, je kunt makkelijk de volgende klasse in! Zegt ze doodleuk, het is mijn allereerste wedstrijd ooit en ik heb dit paard een paar maanden. Echt zo leuk!


Dat is mooi he. Zo eentje had ik vorig jaar ook bij de B-pony's, Meisje rijdt al in de ring rond, zag er echt heel goed uit. Paps komt naar de auto en vraagt hoe het allemaal werkt met aanmelden enzo. Ze waren nog nooit op wedstrijd geweest.
Meisje rijdt haar proef en ik viel zowat van mijn stoel af.... 226 punten. Het was ook nog eens een jonge pony. Na afloop komt paps weer vragen of ze verder nog iets moesten doen of waar ze dan de uitslag zouden krijgen. Was echt heel duidelijk hun eerste keer.

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 11:38

Ik weet dat ook nog goed, ik was met mijn springpony dressuur erbij gaan starten. Paps begint met voorlezen, blijken we de verkeerde proef te hebben, oeps. Gelukkig van de jury de goede proef gekregen, en beginnen weer opnieuw. Na de proef brengt mijn vader het proefje weer terug bij de jury, die stapt uit zijn auto en vraagt wat ik nog in de klasse B doe. 'Ze heeft nog niet genoeg winstpunten om naar de L1 te gaan, dit is pas haar derde wedstrijd.'. 'Oh, nou dan tel er maar vast een paar bij op'. Ook drie winstpunten gekregen :):)

Ik heb wat weken overgeslagen, maar nu alweer zin om voor volgende week op te gaan nemen!

Esssther

Berichten: 423
Geregistreerd: 10-08-06
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 11:56

Hier ook de punten van event 18 juni ontvangen. Eerste keer L1 en 191,5 dus heel blij mee.
Mijn vader had ook niet ingezoomd op mij na het groeten maar gelukkig wel goedgekeurd. Hij is er nu op geattendeerd dus volgende keer (zondag) zal hij wel inzoomen op mijn rode hoofd :x

Wat fijn dat de meesten nu al zo snel hun punten terug hebben. Op een enkeling na zijn ze volgens mij wel redelijk bij. Petje af voor KNHS dat ze ons ruiters op deze manier toch mogelijkheid bieden om je niveau te meten.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:18

Mijn filmster zoomt ook nooit in. Na afloop van de proef lopen we elkaar tegemoed. Nog geen commentaar op gehad terwijl we al een aantal filmpjes hebben ingeleverd.

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:28

Ik had het bij de eerste proef ook niet na afloop gedaan. Waren we vergeten, maar mijn hoofd kwam al dichtbij in beeld door het rondje om het paard. Geen commentaar op gehad :)

Nibbit

Berichten: 10413
Geregistreerd: 03-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:29

Dat inzoomen is eigenlijk best nutteloos :+ want hoe weten ze nou wie dat is, ingezoomd of niet?
(Wij doen het wel braaf hoor)

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:31

Ik zoom ook nooit in, ik rij altijd na het groeten naar degene die filmt en kijk even recht in de camera zodat mijn gezicht duidelijk in beeld is.
Nog nooit iets van gehoord!

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:34

Zo net eindelijk mijn punten van 28 mei van het Z1 terug. Had gewoon 207 punten **\O/** . Had ik mijzelf niet gegeven, omdat ik haar niet echt ontspannen vond lopen. Had mijn handen behoorlijk vol aan haar. Waardoor veel oefeningen niet zo goed gingen als dat die in de training wel gingen en gaan. Maar dat had ik vooraf ook al, dat ze niet echt lekker door het lijf liep. Nu gelukkig weer wel.

esje01

Berichten: 4900
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:35

Oh als ik dit zo lees heb ik veel fouten gemaakt bij het filmen.
Vond het spannend om te doen filmpje maandag ingestuurd.
Dochter heeft 3 keer opnieuw moeten rijden omdat er tijdens het filmen iets fout ging.
Was niet goed voor de proef en zeker niet voor haar humeur

Als het niet goed is wanneer krijg je dan bericht?

irisssssje
Berichten: 687
Geregistreerd: 01-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 14:30

Gister stonden bij mij de punten en het protocol erop van 18 juni M2. De jury heeft bijna bij ieder onderdeel een opmerking gezet (ook bij de 7ens!) en in het algemene indruk veld nog een heel verhaal van 7 zinnen incl. bedankt voor je deelname en heel veel succes verder! Echt mega lief en zooooo fijn als een jury zo gemotiveerd is _/-\o_ .

De tips die er op staan is ook precies waar we zelf hard mee bezig zijn. Heel fijn om bevestigd te krijgen dat we goed op weg zijn! :-) :D

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 15:02

Even een snelle vraag want ben er niet in thuis: kunnen er al Z proeven worden ingestuurd voor winstpunten?

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 15:06

Nee, en die gaan er ook niet komen heb ik het vermoeden. Helemaal omdat de wedstrijden nu weer mogen.