Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PSvanLot

Berichten: 10144
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 12:52

Samy schreef:
PSvanLot schreef:
Vanuit de KNHS een mooi berichtje, ze gaan de mensen benaderen waarbij het niet gelukt is om een filmpje op te sturen. Zij mogen dit nu alsnog doen.

Een goede service als het om wat voor reden dan ook niet gelukt is!


Klopt vanochtend bericht gehad, terwijl ik woensdag al opnieuw had gestuurd. Volgens de app was die binnen, volgens de mail had ik hem voor 5 mei ingestuurd ..


Goede kans dat ik die te beoordelen krijg!

Nibbit

Berichten: 10413
Geregistreerd: 03-06-05

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:00

Vraagjes aan de juryleden

Hoe belangrijk is dat rondje er omheen, als je paard 1 kleur heeft zonder aftekeningen?
(Het is nu verplicht, we doen het zo :) maar de knhs wijzigt wel eens iets)

En het filmen van het chipnummer, het is lastig genoeg om het scherp in beeld te brengen, maar kunnen jullie daar wel wat mee?
Chipnr staat toch niet op het protocol?

En wat als de wedstrijd naam anders is dan het paspoort?

saarie

Berichten: 2148
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:11

Hier net ook een mail dat het uploaden niet goed doorgekomen is, wat vreemd is want ik had wel gewoon een normale ok-melding. Was voor het event van 7 mei, dus ben bang dat de punten nu wat langer gaan duren..

PSvanLot

Berichten: 10144
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:13

Nibbit schreef:
Vraagjes aan de juryleden

Hoe belangrijk is dat rondje er omheen, als je paard 1 kleur heeft zonder aftekeningen?
(Het is nu verplicht, we doen het zo :) maar de knhs wijzigt wel eens iets)

En het filmen van het chipnummer, het is lastig genoeg om het scherp in beeld te brengen, maar kunnen jullie daar wel wat mee?
Chipnr staat toch niet op het protocol?

En wat als de wedstrijd naam anders is dan het paspoort?


Rondje om het paard moet, zelfs bij geen afrekeningen natuurlijk. Dat moet een jury net zo goed controleren.
Chipnummer kunnen we niets mee.
Wedstrijdnaam anders heb ik al een paar keer gehad. Toen werden beide benoemd.

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:15

In ben het rondje om het paard al twee keer vergeten :o
Beide keren niets over gehoord. Ik heb dan wel een cremello zonder verdere aftekeningen. In het paspoort staan foto's waar je vrij duidelijk aan ziet dat het hem is. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:26

Veel transparanter en duidelijker dan dit krijg je het volgens mij niet ;)

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:28

Ik heb een vraagje over het filmen van straks de Z-proeven. Hoeveel van de baan willen jullie juryleden zien. Heb hem ook al aan de KNHS gestuurd.

Willen jullie de helft van de baan dan nog zien. Dus dan de achterste helft vanaf X?

_x_Vace_x_

Berichten: 1459
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:34

Heeft iemand al uitslagen van 5/5?

Ik heb zelf niet meegedaan pas gister verzonden vokr 7/5 maar puur uit interesse en support *D

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:39

_x_Vace_x_ schreef:
Heeft iemand al uitslagen van 5/5?

Ik heb zelf niet meegedaan pas gister verzonden vokr 7/5 maar puur uit interesse en support *D

Ja, ik had de uitslag van de 5e gisteren al (de 5e ingestuurd), mijn juf had de uitslag vandaag (de 4e ingestuurd).

_x_Vace_x_

Berichten: 1459
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:40

Caritas schreef:
_x_Vace_x_ schreef:
Heeft iemand al uitslagen van 5/5?

Ik heb zelf niet meegedaan pas gister verzonden vokr 7/5 maar puur uit interesse en support *D

Ja, ik had de uitslag van de 5e gisteren al (de 5e ingestuurd), mijn juf had de uitslag vandaag (de 4e ingestuurd).



O super en tevreden?

veertje99

Berichten: 1184
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:55

Het paspoort van de pony die ik rijd klopt eigenlijk ook niet meer. Viel me pas op toen het gefilmd werd, heb verder nooit het paspoort hoeven te bekijken (pony is niet van mij) enige wat overeenkomt is chipnummer en de naam. Er staat zelfs nog in dat hij hengst is, maar dat is hij al lang niet meer :+

Ik ben enorm benieuwd naar de punten van 7-5. Heb het filmpje uiteindelijk de 6e goed kunnen versturen,

@Caritas, tevreden met de uitslag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 13:59

_x_Vace_x_ schreef:
Heeft iemand al uitslagen van 5/5?

Ik heb zelf niet meegedaan pas gister verzonden vokr 7/5 maar puur uit interesse en support *D


Ja, ik had 189.5 en super leuk en fijn commentaar waar ik echt wat mee kon! Voor 7-5 nog geen punten, maar die verwacht ik eigenlijk pas na het weekend.

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 14:06

Ik wacht nog op de uitslag van 5-5. Maar mocht t maandag komen is het ook geen ramp haha :=
Ben benieuwd of mijn gevoel klopt, het ging niet zo super ofzo dus denk rond de 170. In de L2 reden we aan het eind tussen de 185 en 200, maar nu in de M gaat het even moeizaam, en dat ligt aan mij. Maak superveel stomme (stuur) fouten! >;)
Maar ik heb dat elke nieuwe klasse.. echt even de eerste paar keer starten dan ik het zelf verpest ^)

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 14:08

Zeker tevreden, ik had 205 punten.

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 14:12

bobje26 schreef:
_x_Vace_x_ schreef:
Heeft iemand al uitslagen van 5/5?

Ik heb zelf niet meegedaan pas gister verzonden vokr 7/5 maar puur uit interesse en support *D


Ja, ik had 189.5 en super leuk en fijn commentaar waar ik echt wat mee kon! Voor 7-5 nog geen punten, maar die verwacht ik eigenlijk pas na het weekend.


Fijn zeg daar kan je wat mee.
Ik ben al ambitieus aan het refreshen voor 7-5 maar lijkt me indd ook realistischer als het na het weekend komt.

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 14:13

Ag je moet ooit een begin maken toch horse driver. Wie weet valt het reuze mee en mooi dat er nu meer ruimte is voor comments/tips. Dan kan je er wat mee :)

asjemenou

Berichten: 9002
Geregistreerd: 02-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 14:39

Padoertje schreef:
Paar jaar geleden wilde ik naast het bestuurswerk voor de regio de jurycursus nog doen, maar uiteindelijk niet gedaan. Ik zie gewoon teveel en kan me dan niet meer concentreren op wat wel goed gaat. Maar wie weet, ooit...

MyWishMax schreef:
Dat heb ik dus ook. Zowel het kritische op mezelf als het te veel zien en dan misschien te streng zijn waardoor ik geen jurycursus wilde gaan doen


Dat kritische leren ze je op de cursus zo af hoor! Gewoon overal een punt meer geven dan je voor jezelf zou doen. :D

Alnieno

Berichten: 1200
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Delft omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 14:42

Queelens schreef:
Ag je moet ooit een begin maken toch horse driver. Wie weet valt het reuze mee en mooi dat er nu meer ruimte is voor comments/tips. Dan kan je er wat mee :)


Ohh absoluut! Ik hoop idd op fijn commetaar, ben van mening dat een frisse blik soms heel erg kan helpen! Daarom start ik ook, niet voor winst ofzo :+

En gefeliciteerd iedereen met de mooie punten en/of fijne tips!!

kimwilliam

Berichten: 1167
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 14:46

Ik heb een bak gevonden waar in mijn filmpjes op kan nemen *\o/* **\O/** <3

nu hopen dat ik me ingeschreven krijg bij de volgende wedstrijd :)) :))

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:01

Ik heb nu de punten van twee proeven terug. 1e keer 187 en 2e keer 177. Punten en commentaar komen overeen met mijn gevoel. Paard moet nog wat actiever. Dat is gisteravond gelukt met het proefje rijden maar wel 2 grote fouten, dus ben benieuwd naar deze punten.

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:01

kimwilliam schreef:
Ik heb een bak gevonden waar in mijn filmpjes op kan nemen *\o/* **\O/** <3

nu hopen dat ik me ingeschreven krijg bij de volgende wedstrijd :)) :))

Wat fijn dat je een bak hebt gevonden :)
Als je woensdag om 09:00 klaar zit, zou je je als het goed is kunnen inschrijven.

xmarritw

Berichten: 457
Geregistreerd: 22-04-19
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:02

Dancer schreef:
Ik heb nu de punten van twee proeven terug. 1e keer 187 en 2e keer 177. Punten en commentaar komen overeen met mijn gevoel. Paard moet nog wat actiever. Dat is gisteravond gelukt met het proefje rijden maar wel 2 grote fouten, dus ben benieuwd naar deze punten.

Nette punten *\o/* *\o/*
En fijn dat het gelukt is om aan je verbeterpunten te werken.
Van welke data?

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:13

xmarritw schreef:
Dancer schreef:
Ik heb nu de punten van twee proeven terug. 1e keer 187 en 2e keer 177. Punten en commentaar komen overeen met mijn gevoel. Paard moet nog wat actiever. Dat is gisteravond gelukt met het proefje rijden maar wel 2 grote fouten, dus ben benieuwd naar deze punten.

Nette punten *\o/* *\o/*
En fijn dat het gelukt is om aan je verbeterpunten te werken.
Van welke data?


van 23 en 30 april. Bij mij was er iets mis gegaan. In eerste instantie was de proef van 23 april twee keer beoordeeld en de proef van 30 april helemaal niet. Dat is nu weer opgelost.

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:22

Nieuwsgierig aagje hier, kwamen de punten van de twee beoordelingen van 23 april overeen? O:)

Ik ben al de hele dag aan het refreshen voor punten van gisteren, houd nog hoop dat ze er vandaag op komen. Weekend wachten duurt zoooo lang _/-\o_

_x_Vace_x_

Berichten: 1459
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:39

bobje26 schreef:
_x_Vace_x_ schreef:
Heeft iemand al uitslagen van 5/5?

Ik heb zelf niet meegedaan pas gister verzonden vokr 7/5 maar puur uit interesse en support *D


Ja, ik had 189.5 en super leuk en fijn commentaar waar ik echt wat mee kon! Voor 7-5 nog geen punten, maar die verwacht ik eigenlijk pas na het weekend.

Super!!!