Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:39

Ok, geen facebook nodig dus :+ Maar ik vind verder ook niet wat ik zoek...
Je kan volgens mij helemaal niet terugkijken?

Melisje_92

Berichten: 1096
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 22:58

Volgens mij kan je het ook niet op bestaande berichten zien, maar alleen je toekomstige

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 23:31

ik ben @equestrians_suco, maar dat word hoogst waarschijnlijk binnekort wel veranderd

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 23:41

Sterreke98 hier :)

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 07:16

[***] schreef:
Hmm.. eens kijken... heet dat 'professioneel account' tegenwoordig? Of is dat weer wat anders? :')

Zitten daar nog meer haken en ogen aan dan een privé pagina?
Ik heb bijvoorbeeld de boel afgeschermd staan, kan dat dan ook? Iedereen mag me volgen maar geen behoefte aan rare pagina’s.

Irishoppel gewoon trouwens.

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 07:29

xx_Irisje schreef:
[***] schreef:
Hmm.. eens kijken... heet dat 'professioneel account' tegenwoordig? Of is dat weer wat anders? :')

Zitten daar nog meer haken en ogen aan dan een privé pagina?
Ik heb bijvoorbeeld de boel afgeschermd staan, kan dat dan ook? Iedereen mag me volgen maar geen behoefte aan rare pagina’s.

Irishoppel gewoon trouwens.

Dat is een goede, dat weet ik eigenlijk niet... ik heb mijn account altijd openbaar gehad, rare accounts blokkeer ik gewoon... valt mij reuze mee denk 2 keer per jaar.
Ik heb je een volgverzoek gestuurd. ( @saskiahakze)

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:18

Worden al goede tips gegeven, ik zal eens kijken of ik daar wat mee kan. Thanks! Blij om te horen dat het in elk geval niet mijn foto’s zijn die tegenvallen.

Ik heb er was volgers bij leuk! Ik volg jullie terug :j

Ha, Melisje_92, leuk dat jij ook bokt hebt! Wij hebben met elkaar op stal gestaan, Luna was de buurvrouw van Bin :)

xx_Irisje,ik wilde mijn privéaccount ook omzetten naar een bedrijfspagina zodat ik de statistieken kon zien, maar daarvoor moest ik openbaar gaan. Niet gedaan dus.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:58

Dank voor je antwoord! Dan laat ik het lekker zo ;)

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 10:36

Als je account op prive staat hebben hastags ook geen zin. Die kan niemand zien namelijk. Een zakelijk account zou je ook nooit op prive zetten omdat het idee dan is reclame maken voor je bedrijf.

Verder zitten er geen haken en ogen aan, niet dat ik meegemaakt heb in ieder geval.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 11:02

Die gebruik ik dan ook niet.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 17:21

wilmatj schreef:
Als je account op prive staat hebben hastags ook geen zin. Die kan niemand zien namelijk. Een zakelijk account zou je ook nooit op prive zetten omdat het idee dan is reclame maken voor je bedrijf.

Verder zitten er geen haken en ogen aan, niet dat ik meegemaakt heb in ieder geval.


Ik volg privé accounts ook niet terug, tenzij ik de persoon ken van wie het account is. Ik snap het nut niet echt van een insta account privé zetten en toch volgers willen trekken en hashtags gebruiken.

welshfan97

Berichten: 1989
Geregistreerd: 27-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 17:42

wilmatj schreef:
Als je account op prive staat hebben hastags ook geen zin. Die kan niemand zien namelijk. Een zakelijk account zou je ook nooit op prive zetten omdat het idee dan is reclame maken voor je bedrijf.

Verder zitten er geen haken en ogen aan, niet dat ik meegemaakt heb in ieder geval.


Oeps ik ben insta-leek blijkt maar weer. Ik verzin iedere keer hashtags terwijl mijn account op privé staat, nutteloos dus. Maar hoe kan het dan dat ik soms toch likes krijg van mensen die ik helemaal niet ken en mij ook niet volgens? Waar zien zij mijn foto/account dan?

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 17:58

Huh dat kan toch helemaal niet?

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 18:02

welshfan97 schreef:
wilmatj schreef:
Als je account op prive staat hebben hastags ook geen zin. Die kan niemand zien namelijk. Een zakelijk account zou je ook nooit op prive zetten omdat het idee dan is reclame maken voor je bedrijf.

Verder zitten er geen haken en ogen aan, niet dat ik meegemaakt heb in ieder geval.


Oeps ik ben insta-leek blijkt maar weer. Ik verzin iedere keer hashtags terwijl mijn account op privé staat, nutteloos dus. Maar hoe kan het dan dat ik soms toch likes krijg van mensen die ik helemaal niet ken en mij ook niet volgens? Waar zien zij mijn foto/account dan?


Weet je 100% zeker dat zij jou niet volgen? Want als goed is moet dat dus niet kunnen.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 18:17

welshfan97 schreef:
wilmatj schreef:
Als je account op prive staat hebben hastags ook geen zin. Die kan niemand zien namelijk. Een zakelijk account zou je ook nooit op prive zetten omdat het idee dan is reclame maken voor je bedrijf.

Verder zitten er geen haken en ogen aan, niet dat ik meegemaakt heb in ieder geval.


Oeps ik ben insta-leek blijkt maar weer. Ik verzin iedere keer hashtags terwijl mijn account op privé staat, nutteloos dus. Maar hoe kan het dan dat ik soms toch likes krijg van mensen die ik helemaal niet ken en mij ook niet volgens? Waar zien zij mijn foto/account dan?



Euhm bedoel je privé als in niet zakelijk of privé als in afgeschermd.
Want wij hebben het over afgeschermde accounts.

welshfan97

Berichten: 1989
Geregistreerd: 27-11-11

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 19:20

Oh met privé bedoel ik inderdaad persoonlijk. Maar ik zie inderdaad dat jullie met privé afgeschermd bedoelen, Sorry, verkeerd begrepen.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:45

Jaa leuk, topic wordt weer actiever!
Ik heb nu meer tijd om te plaatsen, bewerken en om dingen te verzinnen voor insta, dus ik word ook weer actiever op mijn fotografieaccount, https://www.instagram.com/madeliefvanbenthemfotografie/
Ik ga hier weer wat bijwerken, zo veel mogelijk mensen van dit topic volgen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 22:36

Nou, ik doe precies ook ineens iets goed.. mijn foto van vandaag heeft al bijna 200 likes :') En ik heb nog steeds meer dan 1000 volgers *\o/* Dacht zeker dat ze zouden verdwijnen, haha.

Melisje_92

Berichten: 1096
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 05:30

Het wisselt heel erg bij mij.
Ben wel in een week ongeveer 100 volgers rijker *\o/*

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 08:37

Ik heb er ook weer 1 die het beter doet dan normaal.

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:00

Zou het aan de dag liggen? :+

Hier intussen ook meer dan 500 likes, voor de meest simpele foto met de meest onoriginele tekst.. _O-

_Snow_White

Berichten: 3191
Geregistreerd: 16-07-08
Woonplaats: Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 16:52

Ik ben in de quarantaine begonnen met mijn paarden account en kan dus alleen maar oude foto's plaatsen :')
Mijn account komt met 98 followers ook erg langzaam op gang... Ik ben nu vooral op andere accounts aan het kijken welke hashtags het goed doen, dus hopelijk gaan we de 100 voorbij _O-

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 05:25

10.000 gehaald :wow:
Straks word ik nog insta famous als het zo blijft groeien :')

EFDHorses
Berichten: 30
Geregistreerd: 16-08-15
Woonplaats: Venray

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:18

Ik zag dat ik al ooit eens in dit topic heb gereageerd maar ben het een beetje uit het oog verloren. Zijn er hier eventueel mensen die mijn account eens willen bekijken en eventueel wat ideeën willen delen? (Liefst via pb) Ik ben echt niet handig met sociale media en wil graag wat dingen opzetten met ook meer informatieve inhoud, blogs (vloggen word hem echt niet voor mij :') ) maar dan is het wel leuk als het ook een beetje bereik heeft of krijgt.
Blijf nog even verder door het topic heen lezen, veel info!

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 10:22

Mag ik wat leven in dit topic gooien? :D

Na heel lang twijfelen heb ik de knoop doorgehakt om een lifestyle (denk aan hardlopen, paardrijden, afvallen, fitness, etc.) account aan te maken om mijn verhaal te vertellen hoe ik 15 kilo ben afgevallen.

Wat ik er mee wil bereiken? Voornamelijk motivatie voor mijzelf om nog 5 kilo af te vallen en te blijven sporten. Maar als ik andere mensen ermee kan inspireren dan is dat alleen maar mooi meegenomen!

Zouden jullie misschien ernaar willen kijken? (Naar hoe het tot nu toe is) en miss tips geven? :D

Mijn account heet: @tobefit_m