Nachtdienst

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 03:46

marit2403 schreef:
Oh wauw Vealosz, klinkt als een intens beroep! Weet je al wat voor gevolgen het gaat hebben op je rooster?

Lijkt me opzich ook prettig zo 7 op 7 af, dan weet je precies waar je aan toe bent!


Intens vermoeiend soms :').

Wat ik weet blijft het voorlopig nog even zoals het nu is. Iig. tot na de corona crisis. Daarna gaan mijn nachtdiensten minderen. Ik mag maar 32 nachtdiensten in 13 weken doen. Maar omdat ik de 7 op 7 af met nog een collega deed die in haar vrije week haar dochter heeft was dit ideaal voor haar. Nu moeten we dus even goed gaan puzzelen omdat we die vrije week van haar ook het liefst zo willen houden. Maar dat houd wel in dat de roosters van mijn andere collega's ook aangepast moet worden om mij er beetje tussen te krijgen op het terrein zodat ik wel aan mijn uren ga komen. :')

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 03:54

Vealosz schreef:
marit2403 schreef:
Oh wauw Vealosz, klinkt als een intens beroep! Weet je al wat voor gevolgen het gaat hebben op je rooster?

Lijkt me opzich ook prettig zo 7 op 7 af, dan weet je precies waar je aan toe bent!


Intens vermoeiend soms :').

Wat ik weet blijft het voorlopig nog even zoals het nu is. Iig. tot na de corona crisis. Daarna gaan mijn nachtdiensten minderen. Ik mag maar 32 nachtdiensten in 13 weken doen. Maar omdat ik de 7 op 7 af met nog een collega deed die in haar vrije week haar dochter heeft was dit ideaal voor haar. Nu moeten we dus even goed gaan puzzelen omdat we die vrije week van haar ook het liefst zo willen houden. Maar dat houd wel in dat de roosters van mijn andere collega's ook aangepast moet worden om mij er beetje tussen te krijgen op het terrein zodat ik wel aan mijn uren ga komen. :')


Ohhh wat lastig, het klinkt alsof jullie nu juist een fijne oplossing hebben samen... Voorlopig zal het nog wel even zo blijven, geloof niet dat de corona crisis zomaar over is!

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 03:55

Nicje87 schreef:
Er komen hier een hoop interessante beroepen voorbij! Leuk hoor!
Hier is het rustig. Net even een flink stuk met de honden gelopen in een buitengebied. Niet al mijn honden zijn even sociaal. Dat is dan wel weer het voordeel van de nachtdienst. Ik kan nu onbezorgd met ze wandelen, je komt toch niemand tegen haha


Oh dat is heerlijk ja! De honden zijn dus van jouzelf? Ik zou ook wel een frisse neus willen halen, het is hier behoorlijk warm! Haha

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 04:10

marit2403 schreef:
Ohhh wat lastig, het klinkt alsof jullie nu juist een fijne oplossing hebben samen... Voorlopig zal het nog wel even zo blijven, geloof niet dat de corona crisis zomaar over is!


Ja het was echt een ideale oplossing. Meer dan afwachten kan ik op dit moment niet. :')
Ben al blij dat ik überhaupt wel kan en mag werken. :j

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 04:12

Vealosz schreef:
marit2403 schreef:
Ohhh wat lastig, het klinkt alsof jullie nu juist een fijne oplossing hebben samen... Voorlopig zal het nog wel even zo blijven, geloof niet dat de corona crisis zomaar over is!


Ja het was echt een ideale oplossing. Meer dan afwachten kan ik op dit moment niet. :')
Ben al blij dat ik überhaupt wel kan en mag werken. :j


Die mening deel ik, thuis zitten of thuiswerken zou mijn ding niet zijn!

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 04:57

Poeh, 7 nachten achter elkaar lijkt mij ook erg pittig.

Ik heb mijn frisse neus ook weer gehad, zusteroproep. Eenmaal daar met moeite de kamer in gekomen toen ze niet reageerde op mijn geklop (stond een deur onder de klink). Maar ik trof een vrolijke erg wakkere client aan die soep aan het maken was, niets aan de hand. Ze snapte niet dat er een melding aan stond, dat had zij in elk geval niet gedaan. Maar het was wel gezellig dat ik er was. Het is een gevarieerd nachtje tot dusver :j

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 05:05

Grit schreef:
Poeh, 7 nachten achter elkaar lijkt mij ook erg pittig.

Ik heb mijn frisse neus ook weer gehad, zusteroproep. Eenmaal daar met moeite de kamer in gekomen toen ze niet reageerde op mijn geklop (stond een deur onder de klink). Maar ik trof een vrolijke erg wakkere client aan die soep aan het maken was, niets aan de hand. Ze snapte niet dat er een melding aan stond, dat had zij in elk geval niet gedaan. Maar het was wel gezellig dat ik er was. Het is een gevarieerd nachtje tot dusver :j


Prima tijdstip voor soep, je kan er maar zin in hebben toch?!
Client hier is pas 1x wakker geweest. Kon me tot een half uur geleden wel vermaken maar de batterij raakt nu echt wel leeg zegmaar. Nog 2 uurtjes!

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 05:22

Ik ben nog wel goed wakker. Ik heb net een nat bed verschoond, gelukkig was ze zo aardig om de natte spullen al her en der neer gegooid te hebben :D

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 05:28

7 Nachten is niet zo zwaar als het klinkt hoor. Als je er eenmaal goed in zit, dan is het goed te doen :j.
We hebben net turks gegeten, en heb nu een dip :+. Maar nog maar een half uurtje, en dan weer lekker naar huis. Geheel onverwachts blijft mijn vriend ook thuis. Die is gister door zijn enkel gegaan en heeft daar enorm last van. Normaal gaat hij altijd werken, wat er ook aan de hand is. Maar nu heeft hij er blijkbaar dus meer last van dan ik had verwacht :=.

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 05:48

Jouw nacht zit er bijna op Vealosz. Slaap lekker en beterschap voor vriendlief!

Super lief van ze Grit, ze houden je lekker bezig.

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 06:02

Ik.moet nog een uurtje. Had om 03.30 een dipje en in slaap gevallen. Werd uurtje later weer wakker. Ben nu weer helemaal fit. Denk mede omdat het er bijna op zit!

@V beterschap met je vriend.

Gaan jullie nog wat leuks doen?

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 06:09

Ik eet 's nachts amper iets, totaal geen honger.

Hier nog tot 7.15u, dan slapen en dan weer werken :D .
Morgenavond een door het dorp georganiseerde Bingo/spelavond via youtube en dat gezellig met vrienden via skype. Ben benieuwd, bij gebrek aan andere uitstapjes zal het vast een leuke afwisseling zijn.

sabine1979

Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 06:18

2 van 2 :D
Nog 40 minuten, dan lekker lang weekend *\o/*
Donderdagnacht pas weer.
Lekker rustig nachtjes geweest gelukkig, mooi eigen werk kunnen doen :P

Lynn2014

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-02-18
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 06:25

Hier ook vaak 7 nachten, en idd wat de andere ook zeggen, het valt wel mee, en als je eenmaal erin zit is het goed te doen. Ik vind 7 nachten ook prettiger omdat ik dan maar 2 keer per maand hoef te schakelen.

Hard gewerkt, veel lopers, plassers en gillers haha! Nog 30 min en dan op naar huis!

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 06:26

Lynn2014 schreef:
Hier ook vaak 7 nachten, en idd wat de andere ook zeggen, het valt wel mee, en als je eenmaal erin zit is het goed te doen. Ik vind 7 nachten ook prettiger omdat ik dan maar 2 keer per maand hoef te schakelen.

Hard gewerkt, veel lopers, plassers en gillers haha! Nog 30 min en dan op naar huis!


Tegenovergestelde van mij! Cliënt is 1x wakker geweest. Dan duurt een nacht lang zeg... Nog een half uurtje en dan lekker naar huis. Slaap lekker allemaal!

Lynn2014

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-02-18
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 06:34

Dat geloof ik goed ja! Zo waren mijn nachten bij de kindjes en NAH ook. Van 22 uur tot 23 uur 2 mensen op bed leggen en om 06:00 1 kindje eruit halen. De rest niks. Echt een wakkere wacht. Vonden de ouders ook wel een fijn idee. Nu waren er ook echt kinderen waar je snel op moest reageren. Dus slapen kon niet.

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 06:41

Dat is eigenlijk ook wel de samenvatting van mijn nacht, dwalers, schreeuwers, vloekers en plassers :') . Ander soort meldingen dan mijn eerdere nachten, maar het was allemaal gelukkig goed op te lossen.

Welterusten voor zometeen!

Nicje87

Berichten: 9850
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 06:44

Ik ga vanmiddag naar stal.
Om 20.00 uur naar werk ivm afscheid collega en dan om 23.00 uur weer de nacht in.

1 Hond is met vervroegd pensioen en is nu van mij.

2 Zijn van het bedrijf, maar wonen wel bij mij.

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 01:16

Laatste nacht, tot dusver erg rustig.
Stilte voor de storm? Ik hoop het niet :D

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 02:01

Hier 5/7. Word helaas een lange nacht.
Mijn vriend blijkt zijn voet op 3 plaatsen gebroken te hebben, dus heb vanmiddag 1 huisarts, en 2 ziekenhuizen gezien. Morgen weer terug -O- .

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 02:04

Ojee, dat heeft hij dan meteen goed gedaan :(:)

Vandaag te kort geslapen, dus ik ben benieuwd of ik een dip ga krijgen. Gebruiken jullie medicatie voor als het slapen niet lukt, melatonine of iets dergelijks?

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 02:14

Grit schreef:
Ojee, dat heeft hij dan meteen goed gedaan :(:)

Vandaag te kort geslapen, dus ik ben benieuwd of ik een dip ga krijgen. Gebruiken jullie medicatie voor als het slapen niet lukt, melatonine of iets dergelijks?


Ja, ongeluk zit in een klein hoekje. Hij is gewoon zijn bus uitgestapt, en daarbij door zijn enkel gegaan. Nu een breuk links van zijn voet, bovenop, en in het midden bij de wortel (?).

Ik gebruik enkel iets wat ik links of rechts van me heb liggen om over mijn ogen heen te doen. Ik ben mijn slaapmasker kwijt :+. En voor de rest kijk ik netflix tot ik echt moe word. Dat duurt max. 15 min en dan ben ik vertrokken.

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 02:21

Dat is helemaal balen, op zo'n banketstaaf manier.

Ik wordt na 3 uur alweer wakker, tot nu toe werkte het om er even uit te gaan en daarna nog een paar uur te slapen, maar vandaag niet. Kamer is koel en donker, daar ligt het niet aan.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 02:27

Dat heb ik ook inderdaad. Ik word na paar uurtjes weer wakker. Hoe/wat dat zit heb ik geen idee van. Maar ik ben er nu ondertussen zo aan gewend dat ik gewoon door kan komen.

Grit

Berichten: 6147
Geregistreerd: 09-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 02:31

Je hebt in elk geval dan nog iets aan je dag :')