Ze is zoooo mooi Jorieke! En echt al een heel paard voor haar leeftijd. Daar mag je zeker trots op zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neon schreef:Gaafze is al een heel paard aan het worden hè
maar die wordt nog veeeeeeeel gaver
![]()
Kan haast niet wachten op het moment dat ze is uitgegroeid
Prairy schreef:Vies? Waar dan? Kan het niet zien hoor met al die blingbling
joey2010 schreef:Een hele mooie merrie heb je gefokt.
Qua bouw , karakter en zelfs haar kleurtje. Schitterend !
Manou schreef:Terecht dat je trots bent, wat mooi is ze.
Leo schreef:Wauw wat wordt ze snel groot en wat is ze prachtigbizar hoe haar kleur van goud naar zilver naar een soort zalmroze lijkt te gaan. Waanzinnig mooi.
Dido2316 schreef:Ze is zó mooi, en dat kleurtje.... alleen maar de kers op de taart!
Berdien schreef:Ze is prachtigZe toont inderdaad al zo volwassen! Vooral de blik in haar ogen, echt heel bijzonder.
lideli schreef:Och Manari wat ben je toch knap
Ze is zoooo mooi Jorieke! En echt al een heel paard voor haar leeftijd. Daar mag je zeker trots op zijn
Nayomie schreef:Wat een prachtig paard zeg! Wat zou ik graag nog eens foto's van jouw paarden willen maken.
tyleysmiley schreef:Wat een vreselijk knap dier, en die ogen![]()
_Tarzan schreef:Ze is en blijft echt prachtig!
En wat ziet ze er goed en al zo af uit op haar jonge leeftijd
amaniblauw schreef:Wat glimt daar op de voorpagina?
xIrlijn schreef:Wat een prachtig dier zeg, wauw!
Morganlefay schreef:Jouw jonkie is inderdaad al groot. Maar ze laat gelukkig nog wel zien dat ze een pup is. Denk dat je aardig wat met dr te stellen heb. Karakter straal er vanaf. Echt een merrie.
Retjethorse schreef:Zo, het veulen begint stilletjes aan uit de 'kleine' Manari te verdwijnen he.Ze is echt prachtig!
Prachtig hoofd heeft ze ook!
En nieuwe foto's erbij!Krijgen we nog een lading foto's als we pagina 3 bereiken?
ieris schreef:Leuk zeg nieuwe foto's! Wat is ze prachtig hè, snap dat je trots bent op je meisje!
Karakter is heel herkenbaar, heeft mijn kleine meid ook behoorlijk!
AlwaysH schreef:Aaahh, AT's zijn zo mooi!![]()
![]()
Metallic? Zijn dat holle haren (zoals satijnvacht bij knaagdieren)?
Ik zie dat dit oa op champagne valt?
Google maakt me nou niet echt wijzer...
Retjethorse schreef:Zo, het veulen begint stilletjes aan uit de 'kleine' Manari te verdwijnen he.Ze is echt prachtig!
Prachtig hoofd heeft ze ook!
En nieuwe foto's erbij!Krijgen we nog een lading foto's als we pagina 3 bereiken?
joey2010 schreef:Ja ik hoop het ook dat we nog n lading foto's gaan krijgen, want hier kun je niet genoeg van zien..
Ik help mee om sneller op de volgende pagina te komen
jeetje77 schreef:Oh wauw ze is echt schitterend en ik stem idd voor om deze pagina snel vol te krijgen zodat we op pagina 3 meer foto's kunnen krijgen...
EvaLuna schreef:Heel erg mooiwat een kleurenpracht