[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 10:48

Susanne schreef:
Hidde weer lekker kaal <3 Ik dacht altijd dat hij ook korte manen had?


Neehoor! Heel lang juist, zal even een foto zoeken. Dit komt doordat de leuke foto’s altijd van de kant komen waar zijn manen niet liggen :))

Beetje onduidelijke foto, maar ze komen wel handbreedte onder zijn hals uit. Ik heb altijd wel de neiging ze af te knippen, want zal wel mooi fris staan. Maar het hoort toch bij hem, en heb er verder geen last van want ze knuppen weinig :)

Afbeelding

Afbeelding

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 12:06

Oja inderdaad :)) Geen idee hoe ik er bij kom dan haha.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 14:33

Wat een wind hè.en die regen niet normaal...

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 19:19

Ja het mag nu wel eens stoppen..

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 20:04

Macho is 1.49 groot, een E pony.

Ja niet normaal die wind, vandaag kwam de zadelpasser voor mijn pony alleen lag er toen ik opstapte al naast :') := daarna gelukkig wel braaf

Ze is knap Patricia, jammer dat het DK niet doorging vandaag. Maar was wel een verstandige beslissing van het district.

Toliene al aan aantal dagen niet kunnen rijden, zoveel storm. Die pony wordt gewoon voortgeduwt dan :o

Knappe Hidde <3

Lori

Berichten: 3565
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 21:57

De uil _O- .

Ik dacht ook dat Hidde korte manen had :') .

En het mag zeker eens stoppen hoor met al die wind en regen heel de tijd. Ik ga proberen terug wat met hun te doen komende week.

Weet iemand welk kleur deze heeft? Hij valt mij op omdat die op Cookie lijkt van uitstraling. Ik ben niet op zoek en heb er ook geen plaats voor hier (zou het anders wel weten knapperd) maar wel nieuwsgierig. https://www.bokt.nl/markt/ad/499285/pra ... menrijpony

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 22:17

Lori schreef:
De uil _O- .

Ik dacht ook dat Hidde korte manen had :') .

En het mag zeker eens stoppen hoor met al die wind en regen heel de tijd. Ik ga proberen terug wat met hun te doen komende week.

Weet iemand welk kleur deze heeft? Hij valt mij op omdat die op Cookie lijkt van uitstraling. Ik ben niet op zoek en heb er ook geen plaats voor hier (zou het anders wel weten knapperd) maar wel nieuwsgierig. https://www.bokt.nl/markt/ad/499285/pra ... menrijpony

Wat een leuk dier.

Jolynne

Berichten: 2297
Geregistreerd: 30-11-16

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 22:38

Gok silver smokey black, in ieder geval geen champagne.

Lori

Berichten: 3565
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 23:01

Even gaan zoeken op google Jolynne en het lijkt er inderdaad op. Ik dacht eerst silver d'apple maar dat leek mij niet, de ogen deden mij aan champagne denken maar dat leek het mij ook niet. Die zal vast snel een leuk plekje hebben, echt een leuk dier zo vanaf foto :D .

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 12:17

Oei Linsey lag er al naast :P Wat een boef. Gelukkig alles verder wel goed.

Er staat nog een leuke op de boktmarkt! Ruin van een meter, 4 jaar dacht ik. Leuk dier.

Lori

Berichten: 3565
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 12:59

Er staan er af en toe leuke op, recent was er iemand die een cremello ruin van 1m07 aanbood op facebook ook in een groep. Ik ben echter niet op zoek ik heb mijn eigen groepje op 3 pony's gezet en ik heb er 3 waarvan ik geen enkele wil afgeven. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik ze niet zie passeren, de meeste groepen er bewust afgegooid maar die pony zag ik onderaan op de home pagina van bokt staan, kleurtje viel mij op en eerlijk is eerlijk had het niet geweest van geen plek hebben hier had ze al lang een mail gehad van mij om te komen kijken dus maar goed ook dat het niet kan. :+

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 13:54

Linsey: oeps haha boefje! We willen natuurlijk wel méér foto’s zien hè :P

Lori: leuk dier! Ik had hem ook al gezien (op marktplaats volgens mij). Als ik niet specifiek ‘opzoek’ zou zijn naar een tweede Willem had ik hem misschien wel gaan bekijken.

Mama_Rianne

Berichten: 2016
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 16:01

Wat een weer.. ben er wel beetje klaar mee nu.

Ik zie ook zovaak leuke ponys voorbij komen maar geen tijd voor een 2e.

Knappe Hidde!

Haha, Susanne. Een uil. Ik zou ook in mijn broek schijten bij eng geluid. :')

Hebben wij zomaar een pot gluco balance gewonnen bij Horsefitshop. *\o/*

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 20:55

Wat leuk Rianne! Scheelt weer! :))


Ik ben vandaag naar de Veluwe geweest om heerlijk een dagje te rijden <3 Altijd zo genieten daar!
Afbeelding

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:12

Wat heerlijk zeg Susanne! <3

Foto's van Macho komen ook snel! Morgen mag hij eerst naar de tandarts :)

Toliene ook weer voor de wagen gehad vandaag, zaterdag mag ze mee naar het District Kampioenschap vaardigheid. Ben heel benieuwd hoe Toliene zich houdt met betrekking tot haar klachten. Als het goed gaat dan kunnen we nog wat wedstrijdjes rijden. Zo niet dan wordt dit onze laatste wedstrijd. Buitenritten en longeren gaat iig goed. :)

CINDY39
Berichten: 57
Geregistreerd: 24-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:27

Susanne schreef:
Wat leuk Rianne! Scheelt weer! :))


Ik ben vandaag naar de Veluwe geweest om heerlijk een dagje te rijden <3 Altijd zo genieten daar!
[ [url=m/nW1uLw.jpg]Afbeelding[/url] ]



Oohh dat lijkt me heerlijk! :D <3

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 09:54

Rianne, dat is fijn om te winnen!

Suus wat zal dat genieten zijn geweest. <3

Linsey ik ben benieuwd naar meer foto’s van je nieuwe aanwinst. Succes bij de tandarts!
Hopelijk kun je met Toliene toch nog wat starten! :(:)

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 11:08

Fijn dat het longeren en mennen goed gaat met Toliene Linsey, succes zaterdag :)

Heerlijk Susanne <3

Het heeft inderdaad veel geregend afgelopen dagen.. ligt er bij iemand sneeuw? Hier niet :P

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 12:19

Alleen op daken, auto’s en in het gras lag het.
Nu is het vooral erg nat.

Lori

Berichten: 3565
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 12:34

@Linsey, Bezoekje aan de tandarts is inderdaad slim voor je aan de slag gaat ermee.

Moet hier ook nog eens een afspraak maken voor hun, normaal maandag gesprek en met wat geluk daarna werken tot juni dan komen er centen binnen terug daarvoor. Ik haal niet graag van de spaarrekening af hele tijd. :)

Lillian__

Berichten: 3275
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 13:04

Gave foto suzanne!

Haha Jenny, een vieze pony is een gelukkige pony. Ik was er ook van overtuigd dat hij een fjorden coupe had :=

Oeh Rianne dat komt nog eens goed van pas!

hier lag om 8.15 alleen nog wat op het gras en op auto's en daken.

Linsey fijn dat Toliene nog wel kan en mag werken. Succes zaterdag ik duim voor jullie!

Floor staat nog steeds apart := hij doet echt lelijk naar de andere 2, zo raar als je bedenkt dat ze mijn zijn 5en op een kleiner stuk stonden op de vorige stal. probeer hem wel weer stilaan, aan het werk te zetten, tegen het overtollige energie. Hij vertikt het namelijk om in z'n eentje uit z'n plaat te gaan. Helaas hebben we voornamelijk bagger weer gehad, dus valt dat ook een beetje tegen. Onder toezicht gaat het wel met de andere pony's zodra je de hoek om gaat, uit het zich, veranderd hij in een stout schooljongetje die de boel op stelten zet.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:08

Hier helaas geen sneeuw gehad :n Had wel zin in een witte wereld!

Linsey: fijn dat het goed ging en succes zaterdag op het DK!

Lillian: jammer dat Floor nog niet helemaal lekker in de groep past. Geef het nog even tijd. Zou ze even met een draadje ertussen zetten, zo kunnen ze rustig aan elkaar wennen.

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 22:13

Stoute Floor! Hij staat al met een draadje er tussen of niet? Soms is het een kwestie van uitvechten maar je wil natuurlijk niet dat ze elkaar pijn doen.

Hier lag volgens mijn vriend blijkbaar wel sneeuw vanochtend maar daar heb ik niets van mee gekregen :+ Wel jammer dat het deze winter niet gesneeuwd heeft inderdaad.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 08:50

Hier hadden we alleen hagel.gisteren ochtend in een hagelbui staan voeren.

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 22:52

Hoihoi, ik lees hier al een tijdje mee en ben inmiddels al helemaal shetlander fan. Ik heb sinds een paar weekjes mijn eigen shet, omdat het huidige weidemaatje van mijn haflinger verkocht wordt. De shet die ik heb gekocht is een (recente) ruin van 5 jaar oud en 98 cm hoog. Stiekem is het geen shet maar een nmprs x Duitse classic, maar ik noem het gewoon een shet. Ik wilde geen zwarte en eentje die beleerd is voor de sulky. Ik kwam uiteraard met een zwarte die niet beleerd is voor de sulky :o
We zijn nu dus lekker aan de slag met longeren en lange lijnen. En dan zien we hoe het gaat lopen.

Ik lees veel over de bontjes van ooteman en wil deze ook graag, alleen wacht op een aanbieding. Weet iemand of er ergens vergelijkbare bontjes te koop zijn? Of heeft iemand er een over?
Hierbij een foto van de nieuwe aanwinst, en dan ga ik weer verder met meelezen hihi :)
Afbeelding
Afbeelding