Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CalipsoLover schreef:Ik wou het hier na de lange advertentie van Flore ook even zeggen. Degene die een paard verkopen kunnen mee volgen en beter gewoon rechtstreeks een pb sturen en niet in het topic adverteren. Hier dient de markt voor en ik heb het topic ook niet aangemaakt met die bedoeling. Het topic is echt om ervaringen te delen, de leuke en de minder leuke, en uiteraard ook voor advies/vragen.
jeniej schreef:Ik dacht mijn droompaard gevonden te hebben, ook al aanbetaald en zou hem 3januari na het vuurwerk gaan halen. Helaas zegt nu de koper dus af. Dus mijn zoektocht moet weer opnieuw beginnen met nu dus het vertrouwen in de mens wat je verliest.
StonedRomy schreef:Ook ik ben opzoek. Dacht een heel leuk geschikt paardje gevonden te hebben, morgen zou hij gekeurd worden. Helaas ziet de verkoper van de verkoop af en kan ik weer opnieuw beginnen.
jeniej schreef:Ik dacht mijn droompaard gevonden te hebben, ook al aanbetaald en zou hem 3januari na het vuurwerk gaan halen. Helaas zegt nu de koper dus af. Dus mijn zoektocht moet weer opnieuw beginnen met nu dus het vertrouwen in de mens wat je verliest.
jeniej schreef:Maartje_M schreef:wat was dan de reden dat de koop ontbonden wordt? Haalt ze het paard uit de verkoop of gaat hij naar een ander?
Het paard gaat uit de verkoop, ze houd te veel van het dier en kan die daarom toch niet wegdoen. Ben ook al 2keer helemaal erheen gereden en zou dit weekend nogmaals gaan.
Als die uiteindelijk naar een ander blijkt te gaan zou ik dat helemaal bijzonder raar vinden!!
Vind eigenlijk al dat je dit niet kan maken als verkopende partij. Zeker niet na mondelinge overeenkomst en aanbetaling.
Chubby schreef:Vannacht tot 2.00u in de weer geweest met mijn merrie, ze had een slokdarmverstopping. Om 6.45 stond mijn oudste zoontje alweer aan mijn bed dat ie wakker was. Grote twijfel of een dag het land door echt verstandig is
CalipsoLover schreef:Nou even uit nieuwsgierig wat jullie denken hoeveel iemand kan vragen voor het volgende: 3 jarige zwarte merrie met stamboek (in pb), benen zijn al RX-goedgekeurd, ze is onbeleerd maar wel al gekend met longe, hoofdstel en zadel, beweegt goed met een mooi achterbeen. 1m63 maar nog redelijk rank dus ze toont kleiner.
Denk dat ik een keer naar haar ga kijken aangezien een goede kennis haar aanbied, ze past volledig in mijn plaatje maar de prijs is iets waar ik tegenaan loop, ik weet hoeveel ze oorspronkelijk deze zomer vroegen maar vermoed dat ze al wat in prijs gezakt is aangezien ze geen reactie kregen en denk dat ze er voor mij ook nog wat af willen doen. Aan de hand van mijn beschrijving, wat denken jullie?
_San87_ schreef:CalipsoLover schreef:Nou even uit nieuwsgierig wat jullie denken hoeveel iemand kan vragen voor het volgende: 3 jarige zwarte merrie met stamboek (in pb), benen zijn al RX-goedgekeurd, ze is onbeleerd maar wel al gekend met longe, hoofdstel en zadel, beweegt goed met een mooi achterbeen. 1m63 maar nog redelijk rank dus ze toont kleiner.
Denk dat ik een keer naar haar ga kijken aangezien een goede kennis haar aanbied, ze past volledig in mijn plaatje maar de prijs is iets waar ik tegenaan loop, ik weet hoeveel ze oorspronkelijk deze zomer vroegen maar vermoed dat ze al wat in prijs gezakt is aangezien ze geen reactie kregen en denk dat ze er voor mij ook nog wat af willen doen. Aan de hand van mijn beschrijving, wat denken jullie?
Ik denk aan zo'n 3500 euro.
_San87_ schreef:CalipsoLover schreef:Nou even uit nieuwsgierig wat jullie denken hoeveel iemand kan vragen voor het volgende: 3 jarige zwarte merrie met stamboek (in pb), benen zijn al RX-goedgekeurd, ze is onbeleerd maar wel al gekend met longe, hoofdstel en zadel, beweegt goed met een mooi achterbeen. 1m63 maar nog redelijk rank dus ze toont kleiner.
Seltje schreef:_San87_ schreef:
Met de huidige markt rond de 5000-6000, naargelang welke stamboek. Als het voor jou niet is, geef de gegevens dan maar in pb door, klinkt helemaal wat ik zoek.