Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 12:21

Wel van die sticker gehoord, maar letterlijk nog nooit ergens gezien. Maar dat lijkt me handig als je zelf niet thuis bent als er brand zou uitbreken? Anders had ik wel in hun (brandweer) oor lopen tetteren dat er nog honden binnen zijn (of was ik ze zelf gaan redden)

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 12:25


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 12:26

Dit zijn ze :) Ze raden aan ze te plakken op het meest zichtbare venster.

Afbeelding

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 12:27

Of bij de voordeur. Daar heb ik ze wel eens gezien.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 12:27

Afbeelding

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 12:33

Waar hebben jullie die stickers weg? Lijkt me heel handig om te hebben.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 12:38

AmyII schreef:
Die baby on board sticker zit er niet alleen voor de lol: als een auto te water raakt laat de sticker aan de hulpdiensten weten dat er mogelijk een baby aan boord is en dat ze dus goed moeten zoeken...



Dan maar hopen dat de sticker dus nog zichtbaar is als de auto te water raakt ;) Die sticker zit er echt niet voor de hulpdiensten op hoor, maar gewoon omdat mensen dat interessant vinden om te laten weten dat ze een baby hebben.

Net als die bordjes achter op een trailer met 'dressuurpaarden" "ijslandse paarden" of "springpaarden" er op, heeft toch ook verder geen toegevoegde waarde, want wat maakt het nu uit wat voor paard er in die trailer staat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 12:39

Mandarijn schreef:
Waar hebben jullie die stickers weg? Lijkt me heel handig om te hebben.


Hier in België kon je die gratis afhalen op het gemeentehuis maar ondertussen ook al niet meer helaas

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 12:40


sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 12:42

Blackberry28 schreef:
AmyII schreef:
Die baby on board sticker zit er niet alleen voor de lol: als een auto te water raakt laat de sticker aan de hulpdiensten weten dat er mogelijk een baby aan boord is en dat ze dus goed moeten zoeken...



Dan maar hopen dat de sticker dus nog zichtbaar is als de auto te water raakt ;) Die sticker zit er echt niet voor de hulpdiensten op hoor, maar gewoon omdat mensen dat interessant vinden om te laten weten dat ze een baby hebben.

Net als die bordjes achter op een trailer met 'dressuurpaarden" "ijslandse paarden" of "springpaarden" er op, heeft toch ook verder geen toegevoegde waarde, want wat maakt het nu uit wat voor paard er in die trailer staat?

Zodat hulpdiensten kunnen weten of het paard nuchter is, of juist heel snel schrikt! :j En als hij vast zit kan ie misschien zelf eruit springen of niet.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 12:46

@ Sureido: o is dat het :D _O- , ik ga er direct 1 aanschaffen, misschien hebben ze ze ook met "bospaarden" er op :)

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 12:59

Mandarijn schreef:
Waar hebben jullie die stickers weg? Lijkt me heel handig om te hebben.


Ik heb die sticker bij mijn DA gehaald.

Flying_Angel

Berichten: 15716
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 13:01

Hier hing al een sticker van de vorige bewoner. We hebben een kat dus mooi laten hangen. Deze komt van de dierenbescherming.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 13:07

Bij mij staat de link op de sticker zelf :) heb er toen een paar besteld. Kost een klein bedrag

Boterbloem90

Berichten: 558
Geregistreerd: 28-08-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 14:53

Hier hangt er een aan de voordeur van de dierenarts.

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 17:35

Iemand op Facebook die smeekt om gratis meubels.Keukenstoelen graag van leer of hout en een kledingkast alleen van Ikea.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 17:40

Aan het feit dat ik niet denk dat iedereen me afstoot, maar dat het ook echt zo is. Niemand die me zegt wat ik nou precies verkeerd doe zodat ik het kan veranderen. Het is gewoon ineens dikke doei en bekijk het maar.. :(
Hoe moet ik het dan weten

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 17:48

SindyKaya schreef:
Aan het feit dat ik niet denk dat iedereen me afstoot, maar dat het ook echt zo is. Niemand die me zegt wat ik nou precies verkeerd doe zodat ik het kan veranderen. Het is gewoon ineens dikke doei en bekijk het maar.. :(
Hoe moet ik het dan weten


Why ? Dan zijn die mensen het gewoon niet waard.
Je bent een prachtige meid om te zien :(:)

TessaxQuincy

Berichten: 1037
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 17:51

Dat spoilerbalkjes automatisch openen en dat ik telkens dingen lees die ik nog niet wou lezen. ;(

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 18:25

Dat wanneer je ouders een zaak uitbaten het hele dorp je bij naam kent wanneer je iets hebt uitgevreten, maar als er hier dan iemand zwanger blijkt de zijn maakt het niet meer uit of jij dat was of je zus.
Ze gaan je toch raar aankijken, naar je buik staren en zeggen 'wel jong hé'.
Maakt dan verder ook niet uit dat ik 26 jaar ben en het mijn zus is die zwanger is uiteraard, want die is op dat moment niet in de buurt om neerbuigend aan te kijken.

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 18:45

Granoek schreef:
Dat wanneer je ouders een zaak uitbaten het hele dorp je bij naam kent wanneer je iets hebt uitgevreten, maar als er hier dan iemand zwanger blijkt de zijn maakt het niet meer uit of jij dat was of je zus.
Ze gaan je toch raar aankijken, naar je buik staren en zeggen 'wel jong hé'.
Maakt dan verder ook niet uit dat ik 26 jaar ben en het mijn zus is die zwanger is uiteraard, want die is op dat moment niet in de buurt om neerbuigend aan te kijken.

Maar ik vind 26 ook niet echt jong om zwanger te zijn?

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 18:58

nicole_floor schreef:
Granoek schreef:
Dat wanneer je ouders een zaak uitbaten het hele dorp je bij naam kent wanneer je iets hebt uitgevreten, maar als er hier dan iemand zwanger blijkt de zijn maakt het niet meer uit of jij dat was of je zus.
Ze gaan je toch raar aankijken, naar je buik staren en zeggen 'wel jong hé'.
Maakt dan verder ook niet uit dat ik 26 jaar ben en het mijn zus is die zwanger is uiteraard, want die is op dat moment niet in de buurt om neerbuigend aan te kijken.

Maar ik vind 26 ook niet echt jong om zwanger te zijn?

My point exactly. :+

Marcella

Berichten: 36721
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:05

Hoofd gestoten tegen punt vensterbank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:34

Granoek schreef:
Dat wanneer je ouders een zaak uitbaten het hele dorp je bij naam kent wanneer je iets hebt uitgevreten, maar als er hier dan iemand zwanger blijkt de zijn maakt het niet meer uit of jij dat was of je zus.
Ze gaan je toch raar aankijken, naar je buik staren en zeggen 'wel jong hé'.
Maakt dan verder ook niet uit dat ik 26 jaar ben en het mijn zus is die zwanger is uiteraard, want die is op dat moment niet in de buurt om neerbuigend aan te kijken.


Wtf? Wat is die mensen hun probleem? Ik was overigens zwanger toen ik 24 was. Hadden hun eens moeten zeggen dat ik te jong was :')

Nyaleti

Berichten: 6143
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:49

Paard tegen het oog getrapt tijdens het rollen door een etterbak met ijzers.. scheurtje in het onderste ooglid en een of ander gek iets óp het oog zelf, leek op wat slaap / oogsoep / hoe je het ook wilt noemen maar vind het eng.. :=