Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cursebreaker

Berichten: 11461
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 16:59

M'n vorige hond kreeg ook wel eens zoiets tussendoor; pepernoten was hij bv. gek op hihi. Kreeg hij niet veel maar af en toe eens. Banaan en meloen vond ie ook lekker. In de zomer vrat ie zich tonnetje rond aan de watermeloen als het warm was en kreeg hij wel eens wat likjes van een waterijsje. Ook stukjes worst of kaas wat wel eens over bleef na een avondje met lekkers op tafel was niet ongewoon - maar dit gebeurde ook echt niet zo vaak. Hij kreeg vaker niks als wel. En met m'n pup en kitten wil ik eerst aandacht besteden aan niet bedelen. Als ze ouder zijn, zullen ze vast wel eens wat krijgen. Maar het is niet dat ik het met regelmaat gaf en het dus echt normaal was.

Hier krijgen ze nu gedroogde snacks. Ze vinden het beide heerlijk en het is gewoon puur natuur; zoals het van het dier af komt, zonder toevoegingen. Ben er helemaal fan van, ondanks dat sommige dingen echt zo ontzettend stinken :') ;(

Maar ik vind dat ook nog steeds wel anders als dat je ze gewoon dingen laat eten waarvan bekend is dat ze er dood aan kunnen gaan. En dat mensen dan roepen: ach, die van mij is er zo 15 mee geworden of die van mij eet er al 8 jaar kilo's van en leeft nog... Dat snap ik gewoon niet. Dat je zoiets dan bewust blijft voeren.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 17:12

Onze vorige hond had een keer een pure chocoladeletter opgegeten (vermeoden we, aangezien hij ineens weg was :') ) Die had toen alleen wat diarree, super goed opgelet en sindsdien houden we de chocola wel echt weg uit de buurt van de honden hoor. Snap het ook niet zo heel goed. Dingen die "mensendingen" zijn nog wel, maar zeker geen giftige dingen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33800
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 17:15

Tip: je hond blauwe bessen geven. Die knappen tussen de tanden en dat vond onze hond heeeeel bijzonder. _O-

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 17:22

dat ik WEER door mn pil heen ben gebloed... (lees: als ik er door heen bloed ben ik echt vol ongesteld en is het niet een klein beetje). Ik ben inmiddels om de week ongesteld...

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 17:24

M'n hoofd zit helemaal vol. Ben alleen maar moe, heb geen concentratie meer, vergeet alles en informatie of goede ideeën komen er niet meer uit. Vorig jaar ook al gehad door alle stress van deze studie, ik heb hier zo geen zin in

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 17:36

MarlindeRooz schreef:
Tip: je hond blauwe bessen geven. Die knappen tussen de tanden en dat vond onze hond heeeeel bijzonder. _O-


Beide honden vinden fruit helaas niet lekker :')

deksel

Berichten: 3785
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 18:02

Alle irritante mensen in de trein. Bleeeeegh :+.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 19:11

deksel schreef:
Alle irritante mensen in de trein. Bleeeeegh :+.

Same hahaha. Ik word nu compleet aangestaard, zelfs als ik ongegeneerd mijn vaseline smeer op mijn lippen. :')

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 19:31

Ik kom er net achter dat ik geen brood heb voor morgen.. meh nu nog naar de winkel

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 19:49

Thanksgiving drukte :=

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 19:50

Dat ik het viel over een betonblok wat op de stoep lag een ik niet had gezien in t donker. Heb dus al dik 40 minuten een bloedneus

Foaly

Berichten: 4867
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 20:05

Dat zelfs de AH meedoet aan Black Friday. Echt. Hou op :')

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 20:41

Jessica_1998 schreef:
Dat ik het viel over een betonblok wat op de stoep lag een ik niet had gezien in t donker. Heb dus al dik 40 minuten een bloedneus


Ik hoop toch dat je hier wel even mee naar de huisartsenpost of eerste hulp gaat... 40 minuten bloeden is echt echt niet goed

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 20:44

Trui schreef:
dat ik WEER door mn pil heen ben gebloed... (lees: als ik er door heen bloed ben ik echt vol ongesteld en is het niet een klein beetje). Ik ben inmiddels om de week ongesteld...

Morgen even je huisarts bellen. Kan prima zijn dat ze met het te kort aan de pil (ik weet niet of het nog zo is moet ik eerlijk toegeven) dat ze je een lichtere dosis hebben gegeven waar jouw lijf niet voldoende op reageert. Het kan zijn dat de arts daar niet blij mee is in verband met een verhoogd risico op trombose; dan even bloed laten prikken. Die waardes zijn na te halen of jij een (familiair) verhoogd risico hebt ja of nee.

deksel

Berichten: 3785
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 20:49

Nayomie schreef:
deksel schreef:
Alle irritante mensen in de trein. Bleeeeegh :+.

Same hahaha. Ik word nu compleet aangestaard, zelfs als ik ongegeneerd mijn vaseline smeer op mijn lippen. :')

Ik staar mensen altijd aan als ik wil dat ze stoppen met waar ze mee bezig zijn {:}. Morgen maar een noice canceling koptelefoon scoren als er ergens een leuke aanbieding is. Treinreizen kost me zoveel energie.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 21:30

laraxXxemma schreef:
Ik kom er net achter dat ik geen brood heb voor morgen.. meh nu nog naar de winkel

Me: haalt direct een doos bonbons en een pak koekjes :+

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-19 21:42

Mijn schoonmoeder. Onze verhuizing was superzwaar, vooral mentaal voor mijn vriend, en toen was ze er helemaal niet voor hem. En nu gaat zij zelf verhuizen en hangt ze om de haverklap in de telefoon om onhaalbare dingen van mijn vriend te vragen. En hij zegt overal ja op.

-O-

Nicky1963

Berichten: 1989
Geregistreerd: 26-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 21:45

deksel schreef:
Ik staar mensen altijd aan als ik wil dat ze stoppen met waar ze mee bezig zijn {:}. Morgen maar een noice canceling koptelefoon scoren als er ergens een leuke aanbieding is. Treinreizen kost me zoveel energie.

Werkt dat? Ik doe hetzelfde, onbewust, in de hoop dat ze ophouden idd. Meestal begrijpen ze niet dat ze irritant bezig zijn.

Ik erger me al een tijdje aan een reclame:
"Echte vriendschap is als bakken in de oven''.
Eh, nee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 22:08

Spoiler:
Dat Evelien net keihard is gedumpt op tv in boer zoekt vrouw. Komop kerel, zeg dat toch direct dat je enkel vriendschap wilt...


Gaat over boer zoekt vrouw, de wereld rond.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 22:11

deksel schreef:
Nayomie schreef:
Same hahaha. Ik word nu compleet aangestaard, zelfs als ik ongegeneerd mijn vaseline smeer op mijn lippen. :')

Ik staar mensen altijd aan als ik wil dat ze stoppen met waar ze mee bezig zijn {:}. Morgen maar een noice canceling koptelefoon scoren als er ergens een leuke aanbieding is. Treinreizen kost me zoveel energie.

https://www.bol.com/nl/p/bose-quietcomf ... uctPageUrl _/-\o_

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33800
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 22:11

Ik heb een hele fijne van JBL!

Flynnieman

Berichten: 360
Geregistreerd: 27-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 22:27

DeMolenhoek schreef:
Spoiler:
Dat Evelien net keihard is gedumpt op tv in boer zoekt vrouw. Komop kerel, zeg dat toch direct dat je enkel vriendschap wilt...


Gaat over boer zoekt vrouw, de wereld rond.


Idd ocharme dat meisje, dat had al veel eerder gezegd kunnen zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 22:29

Dat mensen denken dat ze onaangekondigt bij je huis kunnen komen en vet hard op je raam kunnen gaan staan kloppen. {:)-:(

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 22:31

Dat ik dingen wil kopen met black friday maar ik niet weer wat :')

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 22:39

naomiiiii schreef:
Dat mensen denken dat ze onaangekondigt bij je huis kunnen komen en vet hard op je raam kunnen gaan staan kloppen. {:)-:(


Niet voor het raam gaan staan zwaaien? :=
Dat flik ik dus gewoon staan kijken tot ze weer weggaan

Ik erger me aan mijn zeehondenblaf, langleve keelontsteking