Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:54

Whale schreef:
Engels was ook altijd een drama ja. Daar had ik altijd gehoopt dat ze de klas in 2 groepen zouden splitsen, 1 beginnend en 1 gevorderd.

Eigenlijk zou dat ook moeten kunnen. Tenminste toen ik les gaf op het MBO werd dat daar aangeboden. Maar dat was een creatieve vakschool waar sowieso alleen niv 3 en 4 was.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:58

MarlindeRooz schreef:
Whale schreef:
Engels was ook altijd een drama ja. Daar had ik altijd gehoopt dat ze de klas in 2 groepen zouden splitsen, 1 beginnend en 1 gevorderd.

Eigenlijk zou dat ook moeten kunnen. Tenminste toen ik les gaf op het MBO werd dat daar aangeboden. Maar dat was een creatieve vakschool waar sowieso alleen niv 3 en 4 was.


ooh nee bij ons heb je echt pech... vorige week leerde we hoe we tot 10 telde en dat een tafel table was. dit is het niveau wat we voorgeschoteld krijgen. ook krijgen we volgende week ofz een woordjes toets. deze woordjes zijn dan:

tafel - table
kamer - room
one - een
etc etc etc het is echt zo sneu en er zijn ook gewoon kinderen die het niet kunnen. en de kinderen die het wel kunnen worden niet gehoord.

LiannePuthzy

Berichten: 6994
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 10:59

Bij ons werd er vorig jaar geeneens Engels in de les gesproken omdat er een aantal waren die dat niet snapte :+ dan heb ik t over mbo4

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:00

LiannePuthzy schreef:
Bij ons werd er vorig jaar geeneens Engels in de les gesproken omdat er een aantal waren die dat niet snapte :+ dan heb ik t over mbo4


Bij ons omdat het grootste gedeelte het niet snapte :+

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:01

LiannePuthzy schreef:
Bij ons werd er vorig jaar geeneens Engels in de les gesproken omdat er een aantal waren die dat niet snapte :+ dan heb ik t over mbo4


Dat is toch slecht...

LiannePuthzy

Berichten: 6994
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:02

Lau schreef:
LiannePuthzy schreef:
Bij ons werd er vorig jaar geeneens Engels in de les gesproken omdat er een aantal waren die dat niet snapte :+ dan heb ik t over mbo4


Dat is toch slecht...
en dan te bedenken dat de meeste willen doorstromen naar hbo

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:03

cursebreaker schreef:
Dat is toch idd erg bijzonder dat ze je dan blijven inplannen daar bij die boer, terwijl dat geen optie is. Als planner zijnde moet het niet zo moeilijk zijn om hier rekening mee te houden, zou je zeggen :') Maar goed, als je idd gewoon blijft staan en wacht komen ze er vanzelf wel achter dat dat niet werkt. Misschien dit ook even opnemen met je leidinggevende? Dat er van hogeraf eens wat gezegd wordt tegen die planners (als dat niet al gedaan is)

Hier begint alles volgens mij ziek te worden en ik.wil.niet. {:)-:(


Onze leidinggevende is ook een planner dus ehhhmm jaaaaaa.....

Ik ben dus uiteindelijk terug naar de fabriek gereden, nog 8.5 ton gansenvoer erbij geladen wat iemand anders erheen had moeten rijden en heb gewacht tot het licht was.
Toen heb ik de boer gebeld, hoor es ik kom een half uurtje vroeger en naja heb dus 2 uur zitten niksen.
Gelukkig word het wel betaald maar het voelt stom.


@pandora2, de boer heeft mastgansen. Oftewel om ze vet te mesten voor kerst. Nachts zitten deze in de stal en overdag kunnen ze ook de weide in. Vandaar dat we daar alleen overdag mogen komen zodat ze dan de weide in gaan ipv elkaar verdrukken

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:30

Al 2 nachten wakker liggen omdat ik in de stress ben door het zoeken naar een maatje voor mijn ruin.

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:37

Dat m'n huisgenoot uit het appartement wilt en ik het erg moeilijk heb met de keuze maken of ik ook weg moet of moet blijven.

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 11:49

In mijn vinger gesneden op het werk met het villen van een pompoen. Maar 10 kinderen dus alleen, is niet erg. Ware het niet dat mijn neiging tot wat minder vriendelijk taalgebruik als ik mezelf pijn doe ingehouden moest worden. Kan natuurlijk niet dat als de juf pijn heeft ze de boel bij elkaar scheldt terwijl de kinderen dit niet mogen :') . Ach, over een uurtje komen mijn collega's voor de middag en nog minder dan 2 uur en dan mag ik naar huis. Leuk zo'n stakingsdag in het onderwijs. Wel lekkere pompoensoep voor de lunch gemaakt.

Marcella

Berichten: 36722
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:32

Standaard ellende, irritante piep in mijn oor en nog meer ellende.

Bericht in mijn berichtenbox van het UWV, maar geen bericht te vinden. En ook niet op het UWV heb de pest aan spook berichten. _-:(

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 12:36

De drukte bij monkey town.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:11

Waarom gaan mensen met crackers niet gewoon even in de kantine zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:16

Niobe schreef:
Waarom gaan mensen met crackers niet gewoon even in de kantine zitten.

Diegene moet dan diegene die hier in het kantoortje zijn soep zit te slurpen en smakken wel even meenemen. Gatverdamme. Inclusief naar binnen geslurpte vermiccelli sliertjes. :(

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:29

Mensen die me via Facebook, Instagram en WhatsApp (waar ik eigenlijk al in tijden geen echt contact meer mee had) hetzelfde linkje sturen om op haar zoon te stemmen in een of andere contest. Ook niks vragen. Ze stuurt de link met dit erbij: 'Via de email op bevestiging klikken'

Opdringerig much? Zo krijg je mijn medewerking dus absoluut niet. Doei :evaw:

Nyaleti

Berichten: 6144
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:38

Dat er bijna geen anatomische hoofdstellen zijn in maat pony.. really, why?
Dat ik zin heb om een rondje hard te lopen en met de hond naar het bos moet maar een grote blaar heb die echt op een pijnlijke plekje zit..
En m'n ma die een pijnlijke opmerking gooide waardoor ik me nu poedersuiker voel bij alles wat ik doe.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:40

Solliciteren |o

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:52

Anoniem schreef:
Niobe schreef:
Waarom gaan mensen met crackers niet gewoon even in de kantine zitten.

Diegene moet dan diegene die hier in het kantoortje zijn soep zit te slurpen en smakken wel even meenemen. Gatverdamme. Inclusief naar binnen geslurpte vermiccelli sliertjes. :(



In een hok ermee, opsluiten en sleutel weggooien!!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:59

Ja! Smerige eters, bah!

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 13:59

Dat ik al heel lang een studie wil gaan doen naast werk, maar geen idee heb welke dan en hoe en wat. -O-

Foaly

Berichten: 4857
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 14:22

Ik ben atm een smerige eter en ik erger me aan mezelf :') Verstandskies is er eergisteren uitgehaald en kan op zich wel met de andere kant kauwen nu, maar het gaat wat luidruchtiger dan normaal :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 14:29

Foaly schreef:
Ik ben atm een smerige eter en ik erger me aan mezelf :') Verstandskies is er eergisteren uitgehaald en kan op zich wel met de andere kant kauwen nu, maar het gaat wat luidruchtiger dan normaal :+

Dat is een geldig excuus. Sterkte daarmee. Maar toch maar niet naast mij zitten eten hoor. ;)

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 14:43

Dat ik weer zo onwijs moe ben, kijk er scheel van en merk dat ik er gewoon niet bij ben.
M’n ogen vallen dicht zonder dat ik het door heb en krijg er hoofdpijn van.
Kan wel janken, ik wil gewoon naar huis ;(

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-19 15:00

Concentratie is op en kan er nog best wat van gebruiken.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 15:10

Foaly schreef:
Ik ben atm een smerige eter en ik erger me aan mezelf :') Verstandskies is er eergisteren uitgehaald en kan op zich wel met de andere kant kauwen nu, maar het gaat wat luidruchtiger dan normaal :+


Ahw maar dat is logisch, zoiets kan ik overzien :D

Net zoals constant getik bijvoorbeeld, als het van een toetsenbord is of een computermuis, dan kan ik het aardig lijden omdat het een 'nodig' geluid is, dus dat vind ik niet erg. Getik met nagels op het bureau of geklik met een pen word ik dan weer agressief van.

Beterschap trouwens!