[Special] Halloween met Bokkers!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101737
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [Special] Halloween met Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 22:12

Ik zou het geweldig vinden als het hier net zo gevierd wordt als in Amerika. :D

Libera

Berichten: 3975
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: [Special] Halloween met Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 22:23

Die killerclowns etc. zie ik hier dus echt nooit... maar misschien dat dat in een andere regio wel zo is hoor. Hier vooral prinsessen, heksen, piraten, spoken enzo. Oh en de weerman op TV was een mythische eenhoorn :')

yvje86

Berichten: 2697
Geregistreerd: 18-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 22:47

Deze heb ik 3 jaar geleden gemaakt.
Ik wou dit jaar weer creatief gaan doen maar toen kwam ik erachter dat ik tentamens had op 31 okt, toen was de lol snel over. Wellicht volgend jaar weer.

Afbeelding

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101737
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [Special] Halloween met Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 22:50

Oh wow wat goed!
Mooi gedaan zeg!!

Lynn2014

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-02-18
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 23:11

Leuk topic!!!!

Gaaf die foro's met het paard!! Dat brengt ideeën op!!

Hier vieren we vanaf 2014 met een groep halloween. Afgelopen zaterdag hebben we het in Oirschot gedaan stonden bij een kerk. We waren bruiden die elke man wilde grijpen die langs kwam.

Omdat het thema steampunk was en we dus ook zo verkleed waren leken we meer op meisjes van lichte zeden _O-

Hier wat foto's :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

limilou

Berichten: 801
Geregistreerd: 09-09-10

Re: [Special] Halloween met Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 23:47

gek op halloween! wij vieren het alleen morgen ipv vandaag. Dat komt voor een stel studenten toch even wat beter uit. mijn vriend en ik hebben wel vandaag pompoenen uitgehold, is al een paar jaar een traditie :P

Calice

Berichten: 9829
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Re: [Special] Halloween met Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 00:21


Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [Special] Halloween met Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 10:00

Ahw ik zie het topic te laat. Wij doen eigenlijk niks maar probeer wel altijd een fotootje te maken. Elke keer weer een uitdaging :+
Afbeelding

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: [Special] Halloween met Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 11:50

Lynn2014, gaaf!!
Calice, die mannen van jou zijn zo schattig. Poow is te cute.
Granoek <3

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Re: [Special] Halloween met Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 12:24

Ik zou het leuk vinden als het smaakvol was. Maar sommige van de hierboven geplaatste foto's vind ik dat niet,sorry. En zeker niet geschikt voor kleine kinderen. In voorgaande jaren was het dat vaak nog wel maar nu niet meer.

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [Special] Halloween met Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 12:27

Maar Halloween is toch eigenlijk per definitie goor en onsmakelijk

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 12:40

Granoek schreef:
Maar Halloween is toch eigenlijk per definitie goor en onsmakelijk

Nee dat hoeft niet vind ik.Je kunt ook stijlvol griezelen.Bijv. de film "Bram Stoker's Dracula" vind ik heel stijlvol.Terwijl die toch ook wel eng is.

xSagan
Berichten: 664
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 12:40

Granoek schreef:
Maar Halloween is toch eigenlijk per definitie goor en onsmakelijk

Dat wordt nu gedaan inderdaad, maar daar komt het niet oorspronkelijk vandaan. Het is de dag voor Allerheiligen en de mensen geloofden dat de overledene terugkwam, daarom droegen de mensen maskers zodat de doden de mensen niet konden “overnemen”
In Amerika is trick or treat inderdaad op griezelen gebaseerd, maar wanneer je gaat googlen staat er duidelijk dat het om een beetje bang maken gaat en geen nachtmerries veroorzaakt, maar snap je punt verder wel hoor.:)

Hier niets aan Halloween gedaan. In mijn straat werd er wel gevierd, maar was er op dat moment niet, dus kon niet mee doen, misschien volgend jaar.:)

anjali
Berichten: 15081
Geregistreerd: 25-07-15

Re: [Special] Halloween met Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 13:14

In Mexico wordt met Allerzielen inderdaad de "dag van de doden"gevierd, dat is een dag dat zielen van de overledenen naar de aarde kunnen terugkeren. vaak gaat men dan op kerkhoven feest vieren.Men heeft dan bijv. schedels van suikergoed en andere versieringen. Maar niet wansmakelijk en gruwelijk ,wat ik nu hier wel zie.

xSagan
Berichten: 664
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 13:16

anjali schreef:
In Mexico wordt met Allerzielen inderdaad de "dag van de doden"gevierd, dat is een dag dat zielen van de overledenen naar de aarde kunnen terugkeren. vaak gaat men dan op kerkhoven feest vieren.Men heeft dan bijv. schedels van suikergoed en andere versieringen. Maar niet wansmakelijk en gruwelijk ,wat ik nu hier wel zie.

Allerzielen was het idd, dankjewel! :)

Libera

Berichten: 3975
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: [Special] Halloween met Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 13:50

Dia de los muertes :)

Is overigens niet hetzelfde als Halloween maar heeft wel overeenkomsten. Halloween is voral voor de kinderen en dus niet super eng, bij ons.

Lynn2014

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-02-18
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 15:12

anjali schreef:
Ik zou het leuk vinden als het smaakvol was. Maar sommige van de hierboven geplaatste foto's vind ik dat niet,sorry. En zeker niet geschikt voor kleine kinderen. In voorgaande jaren was het dat vaak nog wel maar nu niet meer.



Bij ons liepen veel kinderen mee, ze waren idd bang, maar toen ze zagen dat ik bang van hun was, veranderde een grote glimlach op hun gezicht en werd ik achterna gezeten, want nu maakte zij de engerd bang! Het is maar net hoe je er mee om gaat. Volwassenen maak ik bang, maar kinderen daar speel ik mee. Ze moeten het als een leuk iets zien en ik leer mijn dochter ook als ze bang is dat ze iets weg kan jagen. Mijn dochter was bang voor de boze wolf in het sprookjes bos. Nu niet meer. Dus ja ik zie eruit als een engerd maar zodra je met het karakter speelt maakt het niet uit hoe je eruit ziet.