Forum uitgelicht: [OV] Opsporing verzocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Forum uitgelicht: [OV] Opsporing verzocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-19 10:47

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Foto: Amanda.

Je oude verzorgpony die verkocht is, een manege die gesloten is en waarvan alle paarden naar onbekende bestemming vertrokken zijn, of misschien ben je zelf te groot geworden voor je pony en is die daarom naar een ander baasje verhuisd. Velen kennen het hartzeer wel van je grote vriend die plots niet meer in zijn vertrouwde stal staat, en de vragen die daarbij horen. Is die goed terecht gekomen? Maakt hij nu andere kinderen gelukkig of start hij hoog in de sport? Dan is [OV] Opsporing verzocht het forum om heen te gaan.

Maar [OV] is ook hét forum als je vragen hebt over de geschiedenis van je eigen paard. Misschien wil je weten hoe die als veulen geleefd heeft, of vraag je je af of hij zijn streken ook vroeger al had. Dan is [OV] de plek om een oproep te plaatsen om in contact te komen met vorige eigenaren.

Let wel op, er zijn wat regels waaraan je oproep moet voldoen om duidelijkheid te scheppen. Maar hoe duidelijker je bent, hoe meer kans van slagen toch?

Succes met zoeken!

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: Forum uitgelicht: [OV] Opsporing verzocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 12:21

Ik ben zo blij met dit forumdeel! Al een aantal mensen kunnen helpen, en zelf via bokt ook een aantal paarden terug gevonden! _/-\o_

ikkedus
Berichten: 3301
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Forum uitgelicht: [OV] Opsporing verzocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 18:10

Ik heb mijn oude paard ook via OV op kunnen speuren. Mooi voorbeeld van the power of bokt!

Getup

Berichten: 8312
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Forum uitgelicht: [OV] Opsporing verzocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 18:22

Ik kreeg ( zonder te zoeken / vragen) een pb van een oude eigenaresse van mn inmiddels overleden ruin. Was zo leuk, meer info te krijgen!

J0anieke

Berichten: 4916
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Forum uitgelicht: [OV] Opsporing verzocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 00:09

Ik heb via bokt ook eens een paard terug gevonden. _/-\o_ Prachtig dat dit vaak zo mogelijk is!!

Amado7

Berichten: 10738
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Forum uitgelicht: [OV] Opsporing verzocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 00:21

Ik weet via bokt waar onze oude pony was. En heb mijn shetlander verkocht en via bokt de nieuwe eigenaar opgesnord. Superleuk!

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Re: Forum uitgelicht: [OV] Opsporing verzocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 09:44

Dat is wel heel fijn, wie weet hoeveel we er samen kunnen helpen!