Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nyaleti

Berichten: 6176
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 14:03

Steeph schreef:
Pepperrr schreef:
Komt er doorheen. Ben nu onderweg naar werk. Mag daar ook geen oortjes in ivm veiligheid mocht er wat gebeuren. Hoop dat je het daar niet/minder hoort..

Sterkte... Ik heb ook in de omgeving van Volkel gewoont en sommige dagen was echt :n
Nu woon ik de buurt van Gilze-Rijen :')


Ik woon letterlijk naast de basis. Wat een ellende elke dag met die k* helikopters en oude toestellen. Hoe vaak ik wel niet m'n bed uit word getrillt :+

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 14:34

contract is niet verlengd, aan de ene kant vind ik het niet erg want het is zo'n poedersuiker baan. Aan de andere kant is het wel lastig omdat ik nu op zoek moet naar een andere baan.

Maar, dan word ik vanochtend wakker, zie ik gelijk 10 berichtjes van mijn afdelingsleider over "waarom ben je tot 17:40 gebleven??? Je stond tot 15 uur en alleen op slagerij! Nu heb je weer brood staan helpen! Wat heb je van 13 tot 17 gedaan dan? Want de slagerij afdeling ziet er niet uit ( :roll: , uhm ik heb gewoon alles gedaan wat ik normaal ook doe maar oké). Zo ga ik je niet meer op de zondag indelen!"

Sorry lieve schat maar op mijn rooster stond ik gewoon van 13-15 slagerij en 15-17 bakkerij, dus het zou pas wat zijn als ik om 15 uur al naar huis was gegaan :+ !

Moest mijn rooster laten zien en toen kreeg ik een zwakke "ah oke... zal wel een fout in het systeem zijn..." tuurlijk.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 14:34

Steeph schreef:
Pepperrr schreef:
Komt er doorheen. Ben nu onderweg naar werk. Mag daar ook geen oortjes in ivm veiligheid mocht er wat gebeuren. Hoop dat je het daar niet/minder hoort..

Sterkte... Ik heb ook in de omgeving van Volkel gewoont en sommige dagen was echt :n
Nu woon ik de buurt van Gilze-Rijen :')


Ik heb in Rijen gewoond :') Was alleen nog baby dus weet ik niks van hahaha

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 14:36

casperzazoe schreef:
Steeph schreef:

Sterkte... Ik heb ook in de omgeving van Volkel gewoont en sommige dagen was echt :n
Nu woon ik de buurt van Gilze-Rijen :')




Ik woon letterlijk naast de basis. Wat een ellende elke dag met die k* helikopters en oude toestellen. Hoe vaak ik wel niet m'n bed uit word getrillt :+


Pfff sterkte!! Ik kom er wel eens bij Zie Zoo hahaha :)

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 14:46

Echt alles zit tegen ;( halve dag al aan het huilen.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 14:53

sureido schreef:
Echt alles zit tegen ;( halve dag al aan het huilen.

:(:) :*

hagelslag
Berichten: 9042
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 15:36

Bankrekeningsaldo -O-
Gelukkig is alles netjes betaald en heb ik ook vorige week de dierenarts rekening in 1x kunnen betalen.
En ik werk hard maar het was wel even een domper toen ik er net op keek -O-

LiannePuthzy

Berichten: 6999
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 16:09

Heb net een mango gegeten en nu zitten er allemaal vruchtvlees draadjes oid tussen mijn tanden, met stokeren en flossen gaan ze niet weg

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 16:37

Pepperrr schreef:
Komt er doorheen. Ben nu onderweg naar werk. Mag daar ook geen oortjes in ivm veiligheid mocht er wat gebeuren. Hoop dat je het daar niet/minder hoort..


Ik kom ook uit de buurt van Volkel (Uden) en daar komen ze ook altijd overheen vliegen, maar ik hoor het niet eens meer.

En ik heb op een stal gestaan met mijn paard, direct naast de basis (Heerlijk met de luchtmachtdagen :+), maar het viel me nauwelijks nog op. Oost-Indisch doof geworden ofzo :)) Paarden daar reageren er ook niet eens meer op.

Meestal wordt je er naar verloop van tijd een beetje doof voor toch? :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 16:54

Dat het op de boven verdieping warm is en beneden niet , ben bijna in staat alles uit te draaien boven deze winter. Altijd gedonder

Marcella

Berichten: 36739
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:13

Heb alleen verwarming in de douche even aan met douchen. En het is ruim 21 graden in huis en vanmorgen nog balkon deur open gehad.

Dat ze wel de tijd nemen voor de correctie om na te betalen bij het UWV, maar als ze geld terug kunnen halen er als de kippen bij zijn en direct terug moet. |o

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:21

_Nancy schreef:
Pepperrr schreef:
Komt er doorheen. Ben nu onderweg naar werk. Mag daar ook geen oortjes in ivm veiligheid mocht er wat gebeuren. Hoop dat je het daar niet/minder hoort..


Ik kom ook uit de buurt van Volkel (Uden) en daar komen ze ook altijd overheen vliegen, maar ik hoor het niet eens meer.

En ik heb op een stal gestaan met mijn paard, direct naast de basis (Heerlijk met de luchtmachtdagen :+), maar het viel me nauwelijks nog op. Oost-Indisch doof geworden ofzo :)) Paarden daar reageren er ook niet eens meer op.

Meestal wordt je er naar verloop van tijd een beetje doof voor toch? :')


Woon er nu 2 jaar maar ben erg hooggevoelig met name voor geluiden, dus nee ik word er helaas niet doof voor :(


Maar de trein bij mijn ouders (Oss) ben ik dan wel weer doof voor terwijl we direct aan het spoor wonen :')

Myfairytale
Berichten: 5392
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:37

Keelpijn en niet geheel fit. Komt absoluut niet uit deze week! Kan. Gewoon. Niet.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:39

Kind die door de bus zit te gillen en weer een moeder die geen overwicht heeft

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 17:55

Dat ik mezelf weer he-le-maal gek maak wat ik ga doen en alleen maar denk aan wat andere mensen denken omdat ze toch meteen oordelen en ik dit dan gewoon niet van me af kan schuiven en bang ben voor confrontaties. Uiteindelijk bepalen wij zelf wat we doen met ons leven en hoe we het leiden en ben ik niemand iets verplicht wat betreft de situatie waar het om gaat, maar mijn stomme stoornis maakt het mezelf zo moeilijk weer, pff. |o |o |o

Niobe

Berichten: 7987
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:23

Beugel die uit de bh is los gekomen. Op zich niet zo erg, maar ik ben blijkbaar allergisch voor het materiaal waar het van gemaakt is. Dus nu heb ik tietuitslag -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:24

Neefjes die mega druk en brutaal en onhandelbaar zijn , doodop nu :z wou even rustig eten bij ouders maar dat liep anders

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:25

Niobe schreef:
Beugel die uit de bh is los gekomen. Op zich niet zo erg, maar ik ben blijkbaar allergisch voor het materiaal waar het van gemaakt is. Dus nu heb ik tietuitslag -O-


Ohh dat is echt poedersuiker. Hier gaan ze altijd in mn oksel of in mn andere tiet prikken en dan probeer ik de beugel terug te stoppen en dan krijg ik echt van die rare gezichten :')

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:26

Drukke kids zijn behoorlijk irritant ja, brr. Dat put je idd wel uit als je daar even tijd mee spendeert als in; alleen al in hetzelfde huis bent :')

@Niobe, zo'n losse beugel is al irritant als je niet allergisch bent dus ik voel met je mee nu haha.
Ik probeer ze altijd eruit te trekken, wat gelukkig meestal wel lukt. Vind dat ook echt vreselijk als zo'n beugel los komt. Als ik 'm niet eruit krijg, probeer ik 'm terug erin te duwen, wat dan ook vaak wel lukt.

nicole_floor

Berichten: 3251
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:31

Dat mijn vriend vandaag jarig is. En vanavond zijn kameraden bord komen plaatsen en natuurlijk een biertje na willen. En dat mijn ouders langs willen komen en zijn ouders wss ook. Maar eigenlijk heb ik hier totaal geen zin in en ik wil gewoon in mijn pyjama en een dekentje op de band kruipen. :+

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:42

Dat ik het idee heb dat ik ineens helemaal niks meer weet van de stof voor mn tentamen morgen. Leuk, extra stress

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 18:50

Amira_ schreef:
Dat ik het idee heb dat ik ineens helemaal niks meer weet van de stof voor mn tentamen morgen. Leuk, extra stress


Adem in, adem uit. Even buiten een rondje lopen en nog een keer doornemen. Er is onderzoek gedaan naar bewegen tijdens het leren, hierdoor zou het beter blijven hangen. Zelf uitgetest en het werkt echt :)

magicmist

Berichten: 3336
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:08

Dat ik heb onrechte beschuldigd wordt van oplichting. Arggg sommige mensen..

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:40

Dat ik alweer anderhalf uur in de chat van de NS wacht op antwoord. -O-

black_kelpie

Berichten: 7820
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:45

Dat ons huis in zijn voegen staat te schudden omdat de buren weer eens ruzie hebben. Laat dat huis toch eens heel stel idioten, het is niet eens van jullie _-:(