Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 00:41

Van agressieve PB's heb ik nooit last gehad. Vroeg me al af waar je was Marlinde!

hagelslag
Berichten: 9028
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 00:44

Ik ben moe. Echt kapot moe wat een rare week en een rare dag

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 06:13

Dat ik al 2 nachten zo slecht slaap en weet niet waarom.
Ik ga op tijd naar bed maar doe geen oog dicht.
Ben kapot en gebroken

En dat mijn logekat 1 van mijn eigen katten pest. Nog een Paar dagen en dan maar opsluiten 8)7

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 06:15

De wekker...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 07:49

Castilja schreef:
Van agressieve PB's heb ik nooit last gehad. Vroeg me al af waar je was Marlinde!

Jaa ach, geen zin om met zulke chagrijnige mensen in een topic te zitten.

Ergernis van de dag: om 7:15 je wekker zetten ipv 8:15. Was hem vergeten te zetten dus had dacht vannacht gedaan. Dat was dom. :=

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 08:16

Dat ik het bonnetje van de speelgoed winkel waarschijnlijk heb weggegooid terwijl ik vandaag terug moest om iets te ruilen. Echt awesome. Dubbel geld kwijt voor een kinderfeestje van een klasgenootje van m'n zoon -O- |o

Sodera

Berichten: 5303
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Ireland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 08:54

cursebreaker schreef:
Dat ik het bonnetje van de speelgoed winkel waarschijnlijk heb weggegooid terwijl ik vandaag terug moest om iets te ruilen. Echt awesome. Dubbel geld kwijt voor een kinderfeestje van een klasgenootje van m'n zoon -O- |o

Heb je met je pinpas betaald? Dan even je afschrift laten zien en dan kunnen ze via de transactiecode de bon vaak wel terughalen....

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:05

xDenies schreef:
Dat mijn pakket tussen 18:55 en 19:55 bezorgd zou worden .. nu alle stops op de live tracking verdwenen zijn en ik nog steeds geen pakket heb.....


DPD gebeld, adresgegevens zijn volgens de bezorger niet juist maar ik woon hier toch al een x aantal jaar :') Bezorger had er gisteravond gewoon geen zin meer in, wat zal hij blij zijn met mijn stinkende pakket. (gedroogd slachtafval voor de honden :P :P :P) En dan ook mooi zeggen dat ie om 10 voor 7 voor de deur stond, ja hoor!

Net DPD gebeld en die vond het ook maar een hele vreemde situatie dus gelijk een klacht en melding gestuurd en straks verandert de Track and trace voor het bezorgmoment van vandaag.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:19

Aan het ov, ik doe dit al bijna nooit en weet nu al weer waarom.

Sta dus gewoon bij een bushalte te wachten, met onwijs veel andere mensen (studenten). Rijdt de lijn die ik moet hebben ons dus gewoon voorbij zonder te stoppen.. En nee, de bus zat niet vol.
Nou denk ik dat, omdat ik met allemaal studenten stond en die de lijn erna allemaal instapten, dat deze buschauffeur dacht dat niemand zijn lijn moest hebben.. maar vind niet dat ie daar vanuit mag gaan :n
Ik stapte zelfs nog naar voren met m’n ov-kaart, maar als ik achter de horde had gestaan dan had ik die kans zelfs niet gehad ook.

Belachelijk dit. Nu ben ik dus net te laat voor mijn ziekenhuisafspraak. (En ik was al veel eerder bij de halte, bus had alleen al dikke vertraging maar dan zou ik het alsnog ruim hebben gehaald. Nu heeft de rest ook allemaal vertraging en loopt alles poedersuiker)

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 09:20

Ik weet het de dekenwasserij kan er ook niets aan doen.Maar geen gewassen dekens dit jaar omdat de wasserij is afgebrand.Weet iemand nog een adres in de omgeving Nijmegen?

Merlen

Berichten: 1596
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 10:15

Aan frauderende verzekeringsmakelaars.

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 11:10

xDenies schreef:
xDenies schreef:
Dat mijn pakket tussen 18:55 en 19:55 bezorgd zou worden .. nu alle stops op de live tracking verdwenen zijn en ik nog steeds geen pakket heb.....


DPD gebeld, adresgegevens zijn volgens de bezorger niet juist maar ik woon hier toch al een x aantal jaar :') Bezorger had er gisteravond gewoon geen zin meer in, wat zal hij blij zijn met mijn stinkende pakket. (gedroogd slachtafval voor de honden :P :P :P) En dan ook mooi zeggen dat ie om 10 voor 7 voor de deur stond, ja hoor!

Net DPD gebeld en die vond het ook maar een hele vreemde situatie dus gelijk een klacht en melding gestuurd en straks verandert de Track and trace voor het bezorgmoment van vandaag.


Dit hebben wij zo vaak met DPD! Dan zeggen ze dat ze aan de deur zijn geweest terwijl wij gewoon thuis waren.

Het is ook meestal dezelfde bezorger waar het fout gaat dus heb het idee dat hij er gewoon geen zin in heeft.
Tegenwoordig als wij bij een webshop DPD zien staan zoeken we verder :')

Carnivoria

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 11:13

Fietsen gejat. Gelijk m'n vakantie naar de knoppen...

Bloemetje75
Berichten: 1988
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 11:57

Mijn humeur, het weer, mijn humeur, het gehang van de kinderen, mijn humeur, de rommel in huis, mijn humeur...

Kortom het wordt hem niet vandaag en toch moet er van alles.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 12:22

KM_Ris schreef:
xDenies schreef:

DPD gebeld, adresgegevens zijn volgens de bezorger niet juist maar ik woon hier toch al een x aantal jaar :') Bezorger had er gisteravond gewoon geen zin meer in, wat zal hij blij zijn met mijn stinkende pakket. (gedroogd slachtafval voor de honden :P :P :P) En dan ook mooi zeggen dat ie om 10 voor 7 voor de deur stond, ja hoor!

Net DPD gebeld en die vond het ook maar een hele vreemde situatie dus gelijk een klacht en melding gestuurd en straks verandert de Track and trace voor het bezorgmoment van vandaag.


Dit hebben wij zo vaak met DPD! Dan zeggen ze dat ze aan de deur zijn geweest terwijl wij gewoon thuis waren.

Het is ook meestal dezelfde bezorger waar het fout gaat dus heb het idee dat hij er gewoon geen zin in heeft.
Tegenwoordig als wij bij een webshop DPD zien staan zoeken we verder :')


Nou en het gaat dus door. Vanochtend alles besproken en goed gezet. Maar nu staat er dat het pakket terug gaat naar het depot. Dus ik nu maar gewoon via de Messenger contact gezocht want hier kan ik wel boos om worden. Gaat ze de schuld op mij afschuiven :o Dat er een verkeerde straatnaam staat, nou nee hoor!

Maar kortom. Vandaag dus wéér geen bezorging.

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 12:48

Dreamy schreef:
Aan het ov, ik doe dit al bijna nooit en weet nu al weer waarom.

Sta dus gewoon bij een bushalte te wachten, met onwijs veel andere mensen (studenten). Rijdt de lijn die ik moet hebben ons dus gewoon voorbij zonder te stoppen.. En nee, de bus zat niet vol.
Nou denk ik dat, omdat ik met allemaal studenten stond en die de lijn erna allemaal instapten, dat deze buschauffeur dacht dat niemand zijn lijn moest hebben.. maar vind niet dat ie daar vanuit mag gaan :n
Ik stapte zelfs nog naar voren met m’n ov-kaart, maar als ik achter de horde had gestaan dan had ik die kans zelfs niet gehad ook.

Belachelijk dit. Nu ben ik dus net te laat voor mijn ziekenhuisafspraak. (En ik was al veel eerder bij de halte, bus had alleen al dikke vertraging maar dan zou ik het alsnog ruim hebben gehaald. Nu heeft de rest ook allemaal vertraging en loopt alles poedersuiker)


Stak je wel je hand uit naar voren toen de bus aan kwam rijden?

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 12:54

Ik heb de fiets griep |o 8)7

En ik moet werken bijna. En ben te laat met ziekmelden..

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 14:18

Dat ik me zo blegh voel vandaag.

Unicornetto
Berichten: 2385
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 14:38

Dat ik mijn scheerapparaat (paard) weg wilde leggen en dat hij toen uit mijn hand gleed. Meteen tandjes van de messen afgebroken natuurlijk. Doei €50,- :(

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 15:07

iirrssjjee schreef:
Dreamy schreef:
Aan het ov, ik doe dit al bijna nooit en weet nu al weer waarom.

Sta dus gewoon bij een bushalte te wachten, met onwijs veel andere mensen (studenten). Rijdt de lijn die ik moet hebben ons dus gewoon voorbij zonder te stoppen.. En nee, de bus zat niet vol.
Nou denk ik dat, omdat ik met allemaal studenten stond en die de lijn erna allemaal instapten, dat deze buschauffeur dacht dat niemand zijn lijn moest hebben.. maar vind niet dat ie daar vanuit mag gaan :n
Ik stapte zelfs nog naar voren met m’n ov-kaart, maar als ik achter de horde had gestaan dan had ik die kans zelfs niet gehad ook.

Belachelijk dit. Nu ben ik dus net te laat voor mijn ziekenhuisafspraak. (En ik was al veel eerder bij de halte, bus had alleen al dikke vertraging maar dan zou ik het alsnog ruim hebben gehaald. Nu heeft de rest ook allemaal vertraging en loopt alles poedersuiker)


Stak je wel je hand uit naar voren toen de bus aan kwam rijden?

Ja, met m’n ov-kaart naar voren :j
Maar er stond een hele horde mensen. Stel dat ik me daar niet doorheen naar voren had kunnen wurmen? :+ De chauffeur mag er toch niet vanuit gaan dat echt niemand erin moet als er zoveel staan? Maar ik was dus wel zichtbaar, hielp niet :+

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 15:40

In België stoppen ze enkel aan de halte als er gebeld is om af te stappen of als er duidelijk iemand op wil.
Ik snap ook niet hoe je je niet naar voor had kunnen 'wurmen'? Stonden jullie in een afgesloten ruimte?

Maar anderzijds ken ik het concept van 'doorrijden ondanks duidelijk staan zwaaien' ook, en dat is echt super klote!

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 15:47

poes schreef:
In België stoppen ze enkel aan de halte als er gebeld is om af te stappen of als er duidelijk iemand op wil.
Ik snap ook niet hoe je je niet naar voor had kunnen 'wurmen'? Stonden jullie in een afgesloten ruimte?

Maar anderzijds ken ik het concept van 'doorrijden ondanks duidelijk staan zwaaien' ook, en dat is echt super klote!

Ooit bij een mega drukke bushalte geweest, tussen wurmen is soms echt niet mogelijk

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 15:52

Loodgieters, die dus veel langer bezig zijn dan ik had gehoopt en ze moeten nog op mijn kamer zijn. En de huisbaas maar makkelijk snel weer er tussenuit is gepiept :roll:

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 15:56

Buikgriep...
en de vraag of ik me nou moet gaan ziek melden alvast of morgen toch proberen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 16:05

SindyKaya schreef:
poes schreef:
In België stoppen ze enkel aan de halte als er gebeld is om af te stappen of als er duidelijk iemand op wil.
Ik snap ook niet hoe je je niet naar voor had kunnen 'wurmen'? Stonden jullie in een afgesloten ruimte?

Maar anderzijds ken ik het concept van 'doorrijden ondanks duidelijk staan zwaaien' ook, en dat is echt super klote!

Ooit bij een mega drukke bushalte geweest, tussen wurmen is soms echt niet mogelijk


Ook lekker dan...

Ik heb wel vaker omgekeerd gehad: door drukte niet van de bus af geraken bij de halte...