Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 21:42

Neeeee dat meen je niet! :oo Hoe dan?!

Castilja

Berichten: 2504
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 21:52

Er MOET terug te vinden zijn waar dat ding afgeleverd is. Naar mijn weten mag het pakketje nooit naar iemand anders dan degene die hem besteld heeft? Ik moest altijd mijn legitimatie klaar hebben liggen om te bewijzen dat ik het was die de telefoon besteld had :\

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 21:52

Contact opnemen met PostNL?

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 22:19

Dat mijn paard weer in de lappenmand ligt.

Hele tijd zeer goed gegaan, op lesvlak ook heel goed vooruit gegaan. Eindelijk een team.

Vandaag in de les nieuwe oefening met cavaletti balkjes op 20cm hoogte . Meneer gaat de eerste maal in draf over 3 balkjes en poef hij loopt mank. Zelfs met moeite een balkje geraakt. Dus vermoeden van betrekking of spier die tegen werkt.

Bah! ;( :roll:

Op de weide heeft hij mijn gezicht afgelikt <3 super lief maar wel de bevestiging dat hij een pijntje heeft.

Hem een weekje rust geven en het komt wel weer goed. Zo niet wordt het weer toertje osteopaat. Maar ach voor mijn vriend alles!

Daphx93

Berichten: 2595
Geregistreerd: 08-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 22:27

Marcella schreef:
Daphx93 schreef:
Dat mijn pakket met mijn iPhone 11 verdwenen is in het dorp... volgens PostNL is die bezorgd en er is ook voor ondertekend |(

Handtekening opvragen.


Ik heb de handtekening, maar daar wordt je totaal niet wijzer van -O-

Opzich woon ik in een heel betrouwbaar dorp ik loop morgen nog even naar het PostNL punt, als die daar niet ligt inderdaad even bellen.

Toch ff ruim 800 euro die ik nu mis...

Marcella

Berichten: 36739
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 22:40

Als het niet jouw handtekening is heb je al het eerste bewijs dat jij niet ontvangen heb. Dorp hoeft er niks te maken hebben bezorger kan ook onbetrouwbaar zijn. Daarbij dit soort pakketje mogen alleen af gegeven worden inderdaad als ook legitimatie getoond is.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 23:24

Rebecca schreef:
Mam die oppert dat ik pa zijn barrel peugeot uit 1998 overneem, hij ziet er A niet uit B vertrouw ik hem niet C heeft ie vaak stil gestaan D de zussen en broer moeten het eens zijn E pa moet niet denken dat hij nog rijden mag en F de kosten


En nu irriteer ik mij aan tuig voor de deur die dingen willen aansmeren ,blijf lekker op het kleine hokje zitten :=


Tuig voor de deur? Verkopers bedoel je? Die mensen proberen ook maar een boterham te verdienen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 23:26

Nabster schreef:
[naam] schreef:
Mam die oppert dat ik pa zijn barrel peugeot uit 1998 overneem, hij ziet er A niet uit B vertrouw ik hem niet C heeft ie vaak stil gestaan D de zussen en broer moeten het eens zijn E pa moet niet denken dat hij nog rijden mag en F de kosten


En nu irriteer ik mij aan tuig voor de deur die dingen willen aansmeren ,blijf lekker op het kleine hokje zitten :=


Tuig voor de deur? Verkopers bedoel je? Die mensen proberen ook maar een boterham te verdienen.


Zoeken ze maar ander werk waar ze van mijn deurbel afblijven :evaw:

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 23:28

Muizenklem als deurbel ophangen, worden ze meteen gestraft en weet gelijk de hele straat dat ze niet meer bij je hoeven aan te bellen :))

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 23:46

Sticker bij de bel dat je geen verkopers aan de deur wil werkt ook goed hoor, ik heb er geen last meer van! (zag pas via de camera dat er 1 had aangebeld met een collectebus en dat ze daarna hard weg liep, waarschijnlijk zag ze de sticker later pas en dacht ze dat er iemand boos naar buiten zou komen :D )

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 00:00

Ik heb gewoon de stekker van de bel eruit getrokken _O-
Mensen die hier moeten zijn weten dat toch :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 00:16

Wij hebben gewoon zo'n bordje aan de deur. Volgens mij al eerder geplaatst :')


Afbeelding

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 00:30

Aan dat de tweede chemo van mam zo zwaar valt, ze heeft net overgegeven en geeft aan dat ze zich zwaarder voelt dan vorige keer

Nu slapen beiden honden bij mij en de grootste gunt mij geen plek :') ik erger me aan die poot op m'n hoofd _O-
De kleine slaapt altijd bij mij dus dat geen last van :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110702
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 03:23

CharIsabella :(:) Heel veel sterkte. Lijkt me vreselijk om je moeder zo te zien.
Ik hoop dat ze zich snel beter voelt en dat de chemo het gewenste effect heeft!

Ik erger me aan mijn tandartsangst, of beter gezegd: de angst voor de verdovingsprik.
Iedere keer na zo'n prik denk ik: 'goh, viel toch wel mee. Waar maak ik me druk om?'
Maar de volgende keer schiet ik gewoon onbewust weer in de hyperventilatie stand.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 07:23

Blackberry28 schreef:
Sticker bij de bel dat je geen verkopers aan de deur wil werkt ook goed hoor, ik heb er geen last meer van! (zag pas via de camera dat er 1 had aangebeld met een collectebus en dat ze daarna hard weg liep, waarschijnlijk zag ze de sticker later pas en dacht ze dat er iemand boos naar buiten zou komen :D )

Over het algemeen werkt het goed. Al hebben we laatst eentje gehad die dit totaal niet respecteerde, gewoon aanbelde, heb weggestuurd hadden en vervolgens begon te bekvechten op straat dat hij niks mocht verkopen bij ons. := Maar goed, uitzonderingen :))

Ik erger me aan mijn rug. Die doet pijn maar heb hem nog wel even nodig vandaag. :Y)

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 07:31

Aan de reactie van mn lichaam op de antibioticakuur. Buikpijn en zo misselijk als t maar zijn kan.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 09:24

Dat ik zo met mijn kat naar de dierenarts moet (voor zijn jaarlijkse prikjes), maar daar nu al heel nerveus voor ben |(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33799
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 09:37

Vriendin die toegezegd had mee te doen aan de vegan challenge en dan op dag 5 all you can eat gaat vreten en sushi (met vis en vlees) gaat eten. Doe dan niet mee als je het al geen week vol houdt. :=

En andere vriendin zei dat ze gister niet uit ging (sprak haar gisteravond) en zie uitgaansfoto’s online. Prima dat je met je vriend en zijn vrienden in een andere stad uit gaat. Ik wilde gister toch niet uit. Maar wij zouden vanavond uitgaan en dan is ze vast “te moe”. :+

Ben echt chagrijnig deze morgen. _O-

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 09:41

Fireheart schreef:
Dat ik zo met mijn kat naar de dierenarts moet (voor zijn jaarlijkse prikjes), maar daar nu al heel nerveus voor ben |(


Bekend mee :+
Ben donderdag met mijn 3 dametjes geweest en ik ben al 3 dagen vooraf nerveus :')
Veel sterkte ! :D

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 09:45

Aan de catfight op de overloop(niet tussen onze dochters)Normaal kunnen de poezen dames goed met elkaar opschieten.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 09:49

Dat mn vriend vannacht klaagde over het raam dat open stond op de slaapkamer. Hij had het koud, nou dan trek je toch wat aan (hij slaapt in een boxershort) daar hoef je mij toch niet wakker voor te maken. En vanochtend was ie chagrijnig omdat hij dus door de kou wakker was geworden. Ik denk dan: Kerel ik wordt regelmatig wakker van jou daar doe ik toch ook niet moeilijk over. Grow up, take it like a man en ga gewoon met je dag beginnen in plaats van blijven zeuren over die ene gebroken nacht.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 09:59

Pandora2 schreef:
Fireheart schreef:
Dat ik zo met mijn kat naar de dierenarts moet (voor zijn jaarlijkse prikjes), maar daar nu al heel nerveus voor ben |(


Bekend mee :+
Ben donderdag met mijn 3 dametjes geweest en ik ben al 3 dagen vooraf nerveus :')
Veel sterkte ! :D


Dankje :))
Heel stom dat ik er zo nerveus voor ben, maar ben altijd zo bang dat ik hem écht niet in die mand krijg :')

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 10:03

En een paar kattensnoepjes achter in het mandje leggen.Als hij erin gaat gauw het deurtje dicht.Of het mandje op de achterkant zetten en hem erin latten "vallen".

Knudd

Berichten: 1563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 10:05

Slecht geslapen waardoor ik me ontzettend beroerd voel en een lange dag voor de boeg heb ;(

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 10:09

Britta31 schreef:
En een paar kattensnoepjes achter in het mandje leggen.Als hij erin gaat gauw het deurtje dicht.Of het mandje op de achterkant zetten en hem erin latten "vallen".


Dat laatste is de enige optie vaak :j
Sterker nog, ik krijg hem 364 dagen per jaar met gemak in het mandje, behalve die ene dag. We trainen altijd met snoepjes, maar daar moet hij níks van weten als hij naar de da moet.
He knows :=