Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 16:25

Citaat:
Mag ik jullie ook eens een vrouwen vraag stellen? Ik ben klein met idem maten. Als ik uitmest zakt mijn linker bh bandje enorm af steeds. Kan het wel strakker blijven doen.....


Misschien heb je een kleinere maat nodig qua omvang?
Ik had het altijd bij mijn rechter schouder. Kon het inderdaad wel strakker blijven doen... Hielp niets.

Toevallig vorige maand nieuwe bh's gekocht en ik was van 75D naar 70E gegaan. Dus borsten gelijk gebleven maar omvang kleiner. Heb tot nu toe geen last meer gehad van zakkende bandjes.

Ik zoek ook nog bakverlichting, maar liefst op accu....

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 16:55

ClauH schreef:
Citaat:
Mag ik jullie ook eens een vrouwen vraag stellen? Ik ben klein met idem maten. Als ik uitmest zakt mijn linker bh bandje enorm af steeds. Kan het wel strakker blijven doen.....


Misschien heb je een kleinere maat nodig qua omvang?
Ik had het altijd bij mijn rechter schouder. Kon het inderdaad wel strakker blijven doen... Hielp niets.

Toevallig vorige maand nieuwe bh's gekocht en ik was van 75D naar 70E gegaan. Dus borsten gelijk gebleven maar omvang kleiner. Heb tot nu toe geen last meer gehad van zakkende bandjes.

Ik zoek ook nog bakverlichting, maar liefst op accu....


Kleiner bestaat niet :( Heb ook geen smalle schouders en onder de borsten zit het eigenlijk wel goed. Het is alleen het bandje links dat afzakt bij uitmesten?
Had nu eentje aan die iets stevigere en bredere bandjes heeft, maar scheelt niks.

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 16:56

ClauH schreef:
Citaat:
Mag ik jullie ook eens een vrouwen vraag stellen? Ik ben klein met idem maten. Als ik uitmest zakt mijn linker bh bandje enorm af steeds. Kan het wel strakker blijven doen.....


Misschien heb je een kleinere maat nodig qua omvang?
Ik had het altijd bij mijn rechter schouder. Kon het inderdaad wel strakker blijven doen... Hielp niets.

Toevallig vorige maand nieuwe bh's gekocht en ik was van 75D naar 70E gegaan. Dus borsten gelijk gebleven maar omvang kleiner. Heb tot nu toe geen last meer gehad van zakkende bandjes.


Hier precies hetzelfde, andere cupmaat weliswaar :') Ik ben ook niet zo rijkelijk bedeeld, maar bij mij blijft ook mijn rechter bandje afzakken, behalve bij de bh's met grotere cupmaat en kleinere omvangsmaat +:)+

belle_boef

Berichten: 10741
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 17:02

Ik laat het maar gewoon hangen voor die 2 stalletjes.

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 17:17

Citaat:
Ik laat het maar gewoon hangen voor die 2 stalletjes

:') _/-\o_

SP ik heb ook brede schouders (hebben we dat niet allemaal van het uitmesten :Y)?).
Maar als er geen kleinere omvang bestaat misschien een racerback model? Of zo'n bh die je ook strapless kunt dragen, want dan kan je de bandjes ook kruisen namelijk.

Het is wel super irritant in ieder geval >;)

Lynn_Nikita

Berichten: 25471
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 17:22

ik heb wel lampen maar nog niet aangesloten dus helaas kan ik geen ervaringen delen
Te laag is in elk geval niet fijn ivm schaduwen

Azmay

Berichten: 17991
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 17:22

Ik heb 65a tot 80a en merk eigenlijk niet dat kleiner minder af zakt. Maar kleiner bestaat zeker :j

MarloesHJ

Berichten: 2467
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 17:29

De positie van het bandje aan de BH maakt vooral ook een groot verschil of bandjes afzakken of niet. Bij het veranderen cup/omvangmaat veranderd ook de positie van het BH bandje. Het is dus vooral belangrijk om het juiste type BH te vinden. Bijv. bij balconette BH’s zakken mijn bandjes ook vaak af, maar bij T-shirt BH’s weer niet. Ik kan ze ook zelf maken en ook dan doe ik wel eens een bandje iets naar binnen of buiten schuiven. Vroeger in een ouderwetse lingeriezaak eens aangegeven en toen een aantal fijne gevonden.

Hier klopt het weerbericht totaal niet en het heeft zeker ook niet de hele nacht geregend. Niet erg gezien het feit dat een van mijn paarden met een hoefverband staat en ik ze liever niet de hele dag op stal wil laten staan. Hopelijk nog een dag of twee en dan eens kijken of ik het af kan laten:)

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 17:32

Azmay schreef:
Ik heb 65a tot 80a en merk eigenlijk niet dat kleiner minder af zakt. Maar kleiner bestaat zeker :j


Ja, dat heb ik dus al. Eigenlijk AA, maar toen ik wat beter op gewicht was zat A netjes. Nu zitten ze na operatie wat ruim.

Maar afzakkende bandjes zijn een probleem.

Heb wel bh's waarvan je de bandjes kan veranderen, maar die gaan vaak uit het lusje.

Straks aan huis zal ik ze best vaak laten hangen. Maar nu moet ik wel over straat en ik vind zeker bij van die kleintjes dat je nogal snel vooruitstekende puntjes krijgt naar voren.

Azmay

Berichten: 17991
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 17:34

superpony schreef:
Azmay schreef:
Ik heb 65a tot 80a en merk eigenlijk niet dat kleiner minder af zakt. Maar kleiner bestaat zeker :j


Ja, dat heb ik dus al. Eigenlijk AA, maar toen ik wat beter op gewicht was zat A netjes. Nu zitten ze na operatie wat ruim.

Maar afzakkende bandjes zijn een probleem.

Heb wel bh's waarvan je de bandjes kan veranderen, maar die gaan vaak uit het lusje.

Straks aan huis zal ik ze best vaak laten hangen. Maar nu moet ik wel over straat en ik vind zeker bij van die kleintjes dat je nogal snel vooruitstekende puntjes krijgt naar voren.

65AA?

En anders gewoon zon tussenstukje voor bij je schouderbladen aan je bandjes maken, knap bandje wat dan nog af zakt :j

Lynn_Nikita

Berichten: 25471
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 17:36

Ik heb het zelf nog nooit laten doen maar opmeten i een lingeriezaak en daar diverse modellen proberen? Ik heb ook niet veel op de plank, vind het vaak jammer met kleding en een bikini dat het er zo leeg uitziet, maar met de paarden ed is het wel handig. Ze zitten in elk geval nooit in de weg

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 17:42

Azmay, wat is dat voor stukje?

Heb inderdaad van kinder maat tm 70A, want ik was wel een tijdje ietsjes zwaarder en bij mij scheelt 5kilo meer toch wel.
En wat mooiere, gevulde voor onder mooie en of strakke kleding :)

Lynn, ben wel bij 2 zaken geweest en bizar weinig keus wat goed zat.
De bh's die verder wel lekker zitten bij normale dingen staan ook ietsjes af. Zeker nu ik wat was afgevallen.

Met rijden voel ik ze wel. Vast niet zo erg als grote, maar zou graag een goede sport bh hebben. Die beginnen ook vaak wat groot.
En die ik heb in S zit onwijs strak in mijn oksels. Ben daar echt veel te breed en bespierd.

Heb een paar jaar geleden bikini's gekocht bij de Hema. Kon je broekje en bh-tje apart kopen, dus 2 verschillende maten. Want ik ben wel gezegend met een kontje :)

Azmay

Berichten: 17991
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 18:18

superpony schreef:
Azmay, wat is dat voor stukje?

Heb inderdaad van kinder maat tm 70A, want ik was wel een tijdje ietsjes zwaarder en bij mij scheelt 5kilo meer toch wel.
En wat mooiere, gevulde voor onder mooie en of strakke kleding :)

Lynn, ben wel bij 2 zaken geweest en bizar weinig keus wat goed zat.
De bh's die verder wel lekker zitten bij normale dingen staan ook ietsjes af. Zeker nu ik wat was afgevallen.

Met rijden voel ik ze wel. Vast niet zo erg als grote, maar zou graag een goede sport bh hebben. Die beginnen ook vaak wat groot.
En die ik heb in S zit onwijs strak in mijn oksels. Ben daar echt veel te breed en bespierd.

Heb een paar jaar geleden bikini's gekocht bij de Hema. Kon je broekje en bh-tje apart kopen, dus 2 verschillende maten. Want ik ben wel gezegend met een kontje :)


https://www.bol.com/nl/p/racerback-bh-a ... 089623261/

Ik heb 80AA(A) als ik het echt goed wil doen denk ik, maar kom met een beetje een rekbare 75A ook wel weg. Draag nu meer van die vormloze topjes, moet zeggen dat dat ook wel prima is al doet het niets goeds voor mijn vorm natuurlijk :+

Slmt9

Berichten: 4803
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 18:26


superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 18:31

Dank jullie wel. Ga eens wat proberen gewoon.

Ik vind het niet fijn dat je "puntjes" zo naar voren steken bij dunne stofjes zeg maar. Een BH is vaak gevoerd en dan zie je dat minder.
Even grof gezegd; bij grotere hangen ze meer en komt dat wat meer naar onderen. Bij mij meer 2 erwten op een plankje. Nu met de jaren dan met een golf balletje eronder :)

Het nadeel van de hemdjes die ik heb zijn echt mijn oksels. Ik ben daar weer te breed. Totaal niet in verhouding dus.

Ik wilde vroeger echt neppers. Nu zei mijn man vd week; dan doe je dat......Maar kan er echt even geen operatie overheen hebben. Ben wel weer oke, maar vreselijk benauwd nog en snel buiten adem, dus laat maar.........

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 18:49

Pff zeker weten...
Daar is pas bij Radar nog een hoop over te doen geweest.
Bij mij geen siliconen in ieder geval.

Nu heb ik qua maat niet te klagen maar ik kan ze echt niet los laten hangen, dat is echt niet mooi.

Zo heeft iedereen wat, nobody is perfect toch?

Edit: the implant files heette dat van Radar. Ik was echt geschokt...

Ir1ne

Berichten: 3384
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Groningen

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 18:55

jeetje, ik wou juist dat ik ze wat kleiner had zodat mijn bandjes konden afzakken :') ik heb 85F of 85G....

die ledlampen geven mooi licht Karin!
Heb jij kant en klare lichtmasten? hoe hoog en waar vandaan?

rover_
Berichten: 1362
Geregistreerd: 27-10-09

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 19:12

Superpony: hier 70C volgens mij heeft de grootte niet zoveel te maken met het afzakken maar is het meer de vorm van je schouders. Bij mij (en veel anderen) zijn die licht afhangend, zie je bijna niet maar daardoor glijdt het bandje dan af. Met sport bh of gekruiste bandjes niet.

Mooie verlichting zo Karin!

Hebben jullie nog een tip om een shetlander af te laten vallen? 2 paarden staan dag en nacht buiten en de shet (3,5 jaar) staat nu met een oude pony. Die eet de hele dag waardoor de shet ook snel door haar eigen net heen is waar ze voorheen langer over deed. Wil haar niet te lang zonder hebben staan. Heb het nu al zo dat ze alleen bij haar eigen net kan en de andere er niet bij. Maas 3x3 en 2 plakken hooi per dag (2x een net en plukje tussendoor. Ze staat niet in het gras maar is echt veel te bol.
Als de paarden zo meteen weer naar binnen komen staat de shet 's nachts samen met 1 paard dus dan ook meer mogelijkheid om langer te eten.

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 19:28

Arm hooi bestellen voor de shet of mengen met stro?
Die van mij viel afgelopen winter goed af op arm hooi.

Slmt9

Berichten: 4803
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 19:44

superpony schreef:
Dank jullie wel. Ga eens wat proberen gewoon.

Ik vind het niet fijn dat je "puntjes" zo naar voren steken bij dunne stofjes zeg maar. Een BH is vaak gevoerd en dan zie je dat minder.
Even grof gezegd; bij grotere hangen ze meer en komt dat wat meer naar onderen. Bij mij meer 2 erwten op een plankje. Nu met de jaren dan met een golf balletje eronder :)

Het nadeel van de hemdjes die ik heb zijn echt mijn oksels. Ik ben daar weer te breed. Totaal niet in verhouding dus.

Ik wilde vroeger echt neppers. Nu zei mijn man vd week; dan doe je dat......Maar kan er echt even geen operatie overheen hebben. Ben wel weer oke, maar vreselijk benauwd nog en snel buiten adem, dus laat maar.........


Nee, dat vind ik ook niet fijn idd. Maar met zo’n grote band eronder wordt het iets meer verdeeld dat het geen punt is, maar een geplette tennisbal :+ en daar leg ik me maar bij meer. Zit beter dan al die beugels en voorgevormde ellende.

belle_boef

Berichten: 10741
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 20:14

apart zetten geen optie voor de nacht? Anders kleinere maas nemen voor de shet en voor de andere pony op hoogte nog een net waar de shet niet bij kan

Anoniem

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 20:35

Ik heb idd ook geen afhangende schouders haha.

Hier even lekker gewerkt met aurelia.

Afbeelding

En grappig te zien dat de paarden vandaag vooral in het bos gestaan hebben. Daar schuilen ze toch het liefst!

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 20:36

haha, die bh's weten wat! Bij mij zakten ze vroeger ook altijd af. Ik heb veel aan mijn houding gewerkt en nu is dat veel minder geworden.

belle_boef

Berichten: 10741
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 20:37

Wat een knap paard.

Afbeelding
Hier een stuk track uitgezet. Eindigt tussen de bomen.
ondanks alle regen is de grond echt nog kurkdroog. Echt enkel de bovenste 3 cm is nat

Anoniem

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 20:39

Hier ook echt alleen het toplaagje, super fijn!