Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 15:05

In principe vraagt ze ook niet naar bechamelsaus, als we dan toch pietluttig gaan reageren op elkaar, dus dan had je net zo goed ook niet hoeven te komen daarmee. En wie weet gebruikt Hema ook wel geen bechamelIsaus en dan zal ze 'm ook met die saus niet hetzelfde gaan krijgen. Ik bedoelde er niks mee, en zeker niet op een rotte manier, maar reageerde gewoon vanuit eigen pov en nam deel aan het gesprek (wat meerdere mensen deden) om aan te geven dat misschien niet iedereen bechamelsaus. als optie ziet bv. en deelde mijn ervaring dan weer over de kaas die ik dan zelf gebruik. Snap ook dat niks moet en iedereen wat anders lekker vind, maar goed, ik zal me er gewoon lekker buiten houden nu en dan kan het gesprek weer terug naar de bechamelsaus :Y)

Algemeen:
Ik denk dat sommige restaurants misschien ook een eigen benaming geven aan een tosti/croque monsieur/whatever en hun eigen draai eraan geven misschien? Wel grappig om te zien dat iedereen het idd anders voor ogen heeft, hoe het gemaakt moet worden.

Castilja

Berichten: 2509
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 15:11

Lesje discussiëren over tosti's is een aangename dagbesteding.

Nyaleti

Berichten: 6243
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 15:46

Marocje schreef:
casperzazoe schreef:
Gluco balance besteld, momenteel helemaal geen geld voor maar het beste voor de paardjes natuurlijk. Zit er een sterke smaak en geur aan en dat gaan ze dus echt niet opeten... |o

Al geprobeerd? Mijn pony is er dol op! Blijft de bak uitlikken.. (meng het overigens met appel azijn)


Yes, beide paarden hebben voor het eerst hun brok laten staan.. potver. Appelazijn lusten ze ook niet :+ Nu staat er eentje net op medicatie die eetlust veranderd / verminderd dus van hem had ik ook niet verwacht dat hij het zou opeten. Maar de shet eet alles en heeft de Gluco balance écht nodig.. ach als ze het elke dag krijgen, eten ze het uiteindelijk wel op.
Nog zo iets; liksteen voor de luchtwegen besteld en in alle recensies stond dat de paarden het heeeeeelemaal geweldig vinden. Nah, hier dus niet hé. Etters :+

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 15:58

Aan de constante tweestrijd in m'n hoofd. Ik twijfel of ik vandaag een dagje niet zal sporten, ik ga normaal elke dag dus moet wel eens kunnen. Maar vandaag is een kantoordag dus ik zit al de hele tijd, haal m'n stappen en ook zeker mn kcaldoel niet. Waarom kan ik dat soort dingen niet gewoon loslaten -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 16:45

Mannen.

Doef

Berichten: 1736
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 16:58

Ik deed dus: brood, witte saus (dat is toch bechamel saus? :+ ) yorkham (las dus dat dat ook verkeerde is?) 30+kaas en dan daarboven ook saus en dan geraspte 30+ kaas...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 17:01

Doef schreef:
Ik deed dus: brood, witte saus (dat is toch bechamel saus? :+ ) yorkham (las dus dat dat ook verkeerde is?) 30+kaas en dan daarboven ook saus en dan geraspte 30+ kaas...



Is dit het goede topic? :')

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 17:03

cursebreaker schreef:
Ja, begrijpelijk dat het een ergernis is en je in spanning zit. Ik zou toch zelf eens bellen naar de DA en vragen of ze al wat weten. Kan ook zijn dat er iets is fout gegaan en ze vergeten zijn te bellen. Je weet maar nooit.

Mujn moeder is langsgegaan en heeft 10000x excuses gekregen, was idd iets mis gegaan.
En gelukkig is alles heelmaal in orde *\o/*

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 17:04

Resistance schreef:
Mannen.


Dit idd :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 17:07

Maandelijkse feestje weer , wil.geen partypooper zijn maar ik vind het geen feest ^)

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 17:20

Dat ik eindelijk een simpele zwarte frontriem heb gevonden zonder poespas, dat ik blij was dat de maat goed was voor mijn reus.. nu zijn de lussen voor het kopstuk te klein, waardoor er maar 1 riempje doorheen past ipv 3 :roll:

Dan maar weer iets met glitters kopen, bah

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 17:23

Dat de aardappels rot waren en ik nu uit nijd thuisbezorgd heb besteld |o

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 17:27

theadora99 schreef:
cursebreaker schreef:
Ja, begrijpelijk dat het een ergernis is en je in spanning zit. Ik zou toch zelf eens bellen naar de DA en vragen of ze al wat weten. Kan ook zijn dat er iets is fout gegaan en ze vergeten zijn te bellen. Je weet maar nooit.

Mujn moeder is langsgegaan en heeft 10000x excuses gekregen, was idd iets mis gegaan.
En gelukkig is alles heelmaal in orde *\o/*


Fijn om te horen <3 *\o/*

Ineke2

Berichten: 33139
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 19:13

Wat fijn Theodora *\o/*

Mijn ergernis: Het verkeer.
Vandaag in het bijzonder eerst vanmorgen uiteraard ook tijdens de spits. Ik reed op de derde baan op een vierbaansweg. Daar bleef ik een tijdje op rijden, omdat het druk was en er veel gewissel was van rijstroken. Op dat punt zijn er vaak ongelukken...
Een 300 meter verder moest ik sowieso op die baan zijn om de goede richting op te gaan. Komt er ineens een **%%}^ die ging toeteren en op de lege linkerbaan mij al snijdend voorbij komt. Ik toeter niet vaak, maar nu heb ik ook op mijn toeter gehangen en even getikt op mijn voorhoofd. Heb het kenteken onthouden en melding gemaakt bij de politie.

Even verderop een andere sukkel die opvallend langzaam reed, 80 waar je 100 mag... Kwam later voorbij gevlogen. Kortom die was zeker weten op zijn telefoon bezig geweest of iets dergelijks.

Terugweg: file door een ongeluk... vervolgens file doordat er een sukkel mijn zijn te hoge vrachtwagen vast zat in de tunnel.
Sorry voor de vrachtwagenchauffeurs hier, maar ik vind je echt zó dom als je de hoogte van je vrachtwagen niet kent.
Daarbij komt ook nog eens dat de chauffeur die hier vaststond de BRUG had kunnen nemen. Kortom dubbel onnodig :x

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 19:17

Laatst bijgewerkt door sureido op 18-09-19 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Berichten: 6243
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 19:20

Dat mijn smetvrees, of hoe je het ook wilt noemen, met eten steeds erger wordt.. ei gaat er niet meer in want vieze nasmaak. Spinazie lust ik nu ineens ook niet meer want die structuur is ineens om te walgen blijkbaar? Wil nu grondig m'n tanden poetsen en liters water drinken omdat m'n mond nu goor voelt. Ja lekker bezig :=

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 19:35

De 'enorme' stapel afwas die ik voor mezelf heb laten staan... :')

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 20:35

Resistance schreef:
Doef schreef:
Ik deed dus: brood, witte saus (dat is toch bechamel saus? :+ ) yorkham (las dus dat dat ook verkeerde is?) 30+kaas en dan daarboven ook saus en dan geraspte 30+ kaas...



Is dit het goede topic? :')


We zitten in opleiding :j



Ik erger mij dat mijn vriend thuis is en ik moet werken... Ffff kwil ook thuis zyn. Ma kheb geen verlof meer heb maar 20 dagen:\

hagelslag
Berichten: 9069
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 21:05

Dat het vandaag alweer een lange dag word op t werk

cursebreaker

Berichten: 11508
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 21:20

Dat ik nog 1001 dingen moet doen voor ik morgenavond in bed lig - vrijdag ochtend om half 5 op voor onze reis naar London - en niet weet hoe ik het nog allemaal klaar moet spelen. Gedeeltelijk ook zelf schuld omdat ik veel weer te lang heb laten liggen maar met een energie level van -100 al wekenlang is het dweilen met de kraan open nu en dat komt echt heel rot uit op dit moment. ;(

Caitlin_K
Berichten: 3767
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 22:00

Aan mijn vermoeidheid, deze dag...
Lange dag gehad op werk, nu pony met koliek. :(

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 22:04

Caitlin_K schreef:
Aan mijn vermoeidheid, deze dag...
Lange dag gehad op werk, nu pony met koliek. :(

Sterkte hopelijk alles ok met pony

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 22:10

Castilja schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan mijn vader. Stuur hem netjes een berichtje over bijkletsen en wat financiële dingen bespreken mbt mijn studie.

Nou het kwam weer neer op "Ik zie je wel bij de rechter!! Schaam je dat je zo'n slechte dochter bent!" (Want goh het is schijnbaar onmogelijk ok een gesprek te hebben zonder mij een schuld gevoel aan te willen praten voor de fouten die hij als vader maakt)

En toen ik daar niet op inging en mijn teleurstelling uitte dat we dit niet gewoon pratend als twee volwassenen konden oplossen, kwam er: "Ja ik zie je bij de rechter maar niet janken als je verliest. Ik heb nog een onaangename verrassing voor je maar dat zie je daar wel!"

Natuurlijk. Erg afschrikwekkend :roll:. Hij denkt dan ook echt dat ik erin trap


Oeffff wat mentaal eng en bedreigend zo'n vaderfiguur. Wens je veel sterkte -O- :(:)


Dankje! Ik ben er gelukkig niet zo van onder de indruk, het laat imo alleen maar zien dat hij zich bedreigd voelt door mij. Het een schuld gevoel aan willen praten is wel heel vervelend.

Maar wie het laatst lacht, lacht het best en dat zal ik zijn wanneer ik gelijk krijg :+

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 22:44

CandyArmando schreef:
We zitten in opleiding :j



Ik erger mij dat mijn vriend thuis is en ik moet werken... Ffff kwil ook thuis zyn. Ma kheb geen verlof meer heb maar 20 dagen:\


Heb ik idd ook heb ook maar 20 dagen en vriend 40. Die moet dit jaar nog 2 weken vakantie nemen. En ik heb er geen meer.. :+

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 22:44

Die focking overheidsreclames over de donorwetgeving: na 200x snap ik het, OK?! Als ik niets doe word ik donor. Ik snap het dus hoe op me als een randdebiel te benaderen!!!