Dingen zijn alleen maar leuk als er eten bij komt kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb je een lekkere vakantie gehad?

Wel lekker op vakantie geweest gelukkig.
Sinds vandaag merk ik dat ik er weer wat meer in zit, dus ik zal proberen bij te blijven met posten nu!
Morgen mag hij even in de stapmolen en op de wei en dan maandag weer voor de sulky.

Bij thuiskomst geen stroom, bij de Mac geen stroom.. dus uiteindelijk door naar een andere Mac.. ik had me er al op verheugd dus wilde niets anders.

veel geleerd! Wel jammer van de auto en achtergebleven fleur.
eerste proef ging ruk, hij was fris en vervelend en kreeg hem in geen mooi tempo. 2e proef was hij voortreffelijk! We hadden even moeten wachten tot we aan de beurt waren en het leek alsof hij die rust even pakte en toen er weer voor ging. Eerste proef 165 en 2e proef 171 gereden. Niet heel hoog maar blij met het commentaar want we weten waar we aan moeten werken en hier zijn we al mee bezig in de training. Nu hebben we eerst beide 2,5 week vakantie, heerlijk en verdiend voor mijn maatje 

Mandyy schreef:Ik zag leuke foto’s voorbijkomen op Insta Linsey! Volgens mij wel genoten?
Balen dat privé niet zo lekker gaat.