Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 07:50

Hier helemaal geen mail gekregen. Nu had ik mezelf ook uitgeschreven voor alle mails nadat ik dat hele verhaal van een boze klant mail had gelezen/gezien. Je gaat je boze klanten toch niet op social media bespreken...

Maargoed, ik heb even gekeken en ik kan nog wel inloggen op de oude training, daar is echter niks meer toegevoegd of veranderd. Voel me echt afgezet...

Glamorgana

Berichten: 109
Geregistreerd: 06-10-06

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 07:57

Heeft iemand heet filmpje kunnen bekijken dat in de mail van vanochtend zat? Bij mij geeft hij aan dat de link niet klopt! En ik was juist zo benieuwd wat ze er over te zeggen had...

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:02

Ik heb het nagevraagd. De training blijft ook een losstaand iets waar we toegang tot blijven houden en die weer bijgehouden gaat worden (er schijnt een video toegevoegd bij les 1 en bij stapoefeningen) met nieuwe filmpjes en live q&a's. De mensen die losse modules hebben gekocht worden volgende week gemaild. Opluchting!

Filmpje is hier trouwens ook niet te zien!

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:05

_Nelleke_ schreef:
Hier helemaal geen mail gekregen. Nu had ik mezelf ook uitgeschreven voor alle mails nadat ik dat hele verhaal van een boze klant mail had gelezen/gezien. Je gaat je boze klanten toch niet op social media bespreken...

Maargoed, ik heb even gekeken en ik kan nog wel inloggen op de oude training, daar is echter niks meer toegevoegd of veranderd. Voel me echt afgezet...



Dat vond ik toen ook een beetje vreemd. Net wat je zegt, je bespreekt je klanten niet via mail of social media.

vladimir1979
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:36

Zo dan, ik heb het idee dat Conny gewoon doet wat ze belooft en meer. Ik volg al sinds de Paard&Lifestyle nieuwsbrieven... de training van Rien is nog steeds beschikbaar en is flink vernieuwd en zal meelopen met de updates vd ruiterclub. Dat je (met korting) voor de ruiterclub moet betalen is niet zo raar, want daar zitten twee extra trainingen van andere trainers in ... En is dus gewoon een ander product. En die reactie op negatieve email vond ik leuk gevonden en goed gereageerd. je gaat niet iedereen tevreden houden en met haar filmpje gaat ze gewoon in op dat het voor haar ook niet fijn voelt als er niet heel netjes wordt gecommuniceerd en kaart het onderliggende issue aan zonder naam of toenaam te noemen. Juist sterk aan Conny dat ze niet alleen maar de hallelujahs laat zien. Ik ga lekker grasduinen door de nieuwe video's

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 08:48

Het gaat hier natuurlijk eigenlijk om Rien en zijn manier van rijden, maar omdat jullie zo lief hebben meegedacht en meegeleefd met het harde werk dat ik met Arrow heb gedaan wil ik het hier toch even delen:

Wij zouden Arrow over 2 weken gaan opzoeken maar ik kreeg gister te horen dat hij overleden is. Hij is in aanraking gekomen met een wild dier, waarschijnlijk iets met grote hoorns. Een bok, want er zijn geen olifanten of neushoorns op hun farm. Iets van een kudu, eland of oryx.
De paarden stonden buiten en 's avonds kwam hij niet naar stal waarna ze hem zijn gaan zoeken. Toen ze hem vonden was hij al heel ver heen. De dierenarts was onderweg, maar kwam te laat aan.
Ze hebben autopsie op hem verricht, hij had een gebarsten maag en een geklapte long. De dierenarts denkt dat het door een hoorn komt en dat hij de interne schade al een paar dagen had. Aan de buitenkant was niets te zien.

Ik ben gebroken, mijn beste maatje, het meest speciale paard dat ik ooit heb gekend. Hem verkocht zodat hij een leven zou hebben dat het beste voor hem zou zijn en nu is hij er niet meer. En hij heeft ook nog eens zoveel pijn gehad. ;(

Ik heb nog nooit gehoord van een bok die een paard aan viel, maar blijkbaar stonden ze elkaar op de een of andere manier toch in de weg. De eigenaresse gaat uiteraard maatregelen treffen om haar paarden te beschermen, zodat dit niet nog eens kan voorkomen. Maar voor arme Arrow is het nu te laat.
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 01-09-19 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 08:55

Wow heftig, arme Arrow. :(:)
Sterkte met dit te verwerken.

knollentuin
Berichten: 10395
Geregistreerd: 04-10-08
Woonplaats: heemstede

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:17

Oh wat naar zeg , sterkte!!
Bizar zo een ongeluk

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:28

Sterkte Iriscope

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 09:53

Thanks allemaal. Bizarre situatie, ook natuurlijk voor de nieuwe eigenaresse!

On a positive note; ze zijn op het moment mijn rijbak aan het aanleggen en we gaan in oktober naar Kaapstad om wat potentiele paarden te bekijken.

Lanoca
Berichten: 387
Geregistreerd: 09-02-18

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 10:04

Sterkte Iriscope, zoiets verwacht je toch niet.

Sussie85

Berichten: 1528
Geregistreerd: 10-01-08

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 10:18

Wat heftig Iriscope! Heel veel sterkte!

Skogan

Berichten: 787
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Frankrijk

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 12:44

Sterkte, triste nouvelle.

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 15:29

Onwijs bedankt dames! <3

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 15:32

Iriscope, sterkte..Arme Arrow, als hij daar tijdje mee heeft rond gelopen...

SparklingApp

Berichten: 1946
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 18:19

Oh wat een naar bericht Iriscope, veel sterkte!

jillaroo

Berichten: 306
Geregistreerd: 31-01-10

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:51

Oh wat een verhaal Iriscope, arme Arrow. Sterkte!

Promisse
Berichten: 637
Geregistreerd: 25-07-10

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:50

Jeetje wat vreselijk zeg!

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 20:53

Wat verschrikkelijk, veel sterkte!

enjoy86
Berichten: 839
Geregistreerd: 04-04-08

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 10:18

Hallo allemaal, ik heb Conny een bericht gestuurd, ben benieuwd wat ze zal antwoorden. Ik vind het erg jammer dat er veel vinacties zijn momenteel, die enkel voor haar ruiterclub leden gelden.. Wij hebben immers ook genoeg betaald..

FriesWytske
Berichten: 9899
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 10:25

Ben ook benieuwd. Op mijn mail was ze toen erg op haar teentjes getrapt. Zie namelijk ook nog weinig nieuwe filmpjes in waar wij voor hebben betaald. Wel deelgenomen aan de Q & A van vorige week vrijdag. Nou ja, die heb ik later bekeken, omdat ik niet thuis was. En zag op haar facebooksite dat er weer een Q & A van Rien aan zit te komen. Ben benieuwd of wij daar ook een uitnodiging voor krijgen.

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:02

Al antwoord?

enjoy86
Berichten: 839
Geregistreerd: 04-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:29

mirjamalvaro schreef:
Al antwoord?

Excuses voor mn late reactie. Ze reageerde vrijwel meteen, dat vond ik dan wel weer netjes. T antwoord, naja.....:
Ha! De winacties van Tristan kun je wel elke maand aan meedoen. En had je toevallig in de Community al gezien dat we volgende week live Q&A hebben?

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 16:32

En daar zijn veel minder win acties zeker? :P

Zo hier gaat Sterre best lekker. Afgelopen zondag 3 wp gereden. Dus nu lekker doortrainen voor het M1. Haar drachtige buikje groeit ook goed.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Zorro weer opgepakt na tijdje niet helemaal rad te zijn geweest.
Ook Eliana weer opgepakt na haar ongeluk.
Dus weer genoeg te trainen. :+

Skogan

Berichten: 787
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Frankrijk

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 22:09

Gefeliciteerd met je wp! Leuke fotos, je kan goed zien dat ze ervooruit is gegaan :)