Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 15:37

listiglistje schreef:
white_flame schreef:
Dinsdag een super leuke date gehad. Maar hij heeft nu een tijdje geen tijd voor mij. Mijn hersens gaan dan meteen in een standje laat maar weer zitten...

Meer mensen die dit herkennen?

Ik zou gewoon lekker verder daten :Y) Als ze je willen, komen ze vanzelf.


Ja weet ik ook wel, maar hij heeft festivals en wat dingen afgesproken al etc. Dus dan heb ik aan de ene kant zoiets van ja snap ik, maar je hebt toch wel ergens tijd?...

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 16:05

Niet voor jou... zijn festivals en dingen afgesproken zijn zijn prioriteit nu. (en nee dat is niet 24/7)

Daar ga je toch niet op wachten? Ik zou denken graag of niet :Y)
Hij lekker de bloemetjes buiten zetten en dan na de zomervakantie misschien tijd voor jou maken :roll:

Lekker verder daten zou ik zeggen!

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 16:19

Klinkt mij als een slap verhaal om het gewoon dood te laten bloeden, zoals al wel eerder besproken, mannen zijn niet van de directe aanpak als ze not into you zijn :+

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 16:20

listiglistje schreef:
Niet voor jou... zijn festivals en dingen afgesproken zijn zijn prioriteit nu. (en nee dat is niet 24/7)

Daar ga je toch niet op wachten? Ik zou denken graag of niet :Y)
Hij lekker de bloemetjes buiten zetten en dan na de zomervakantie misschien tijd voor jou maken :roll:

Lekker verder daten zou ik zeggen!


Na één date verwacht ik nog niet dat ik prioriteit nummer 1 ben voor de ander. Als hij al afspraken had zou ik het eerder vreemd vinden wanneer hij alles na 1 date afzegt om maar bij jou te kunnen zijn. Zou ik de kriebels van krijgen. :D

Ik zou hem niet direct afschrijven als de date zo leuk was maar ik zou ook niet op hem wachten. Lekker verder gaan met je leven en als hij het ook zo leuk vond dan hoor je vanzelf weer wat van hem.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 16:30

Ik had iets gezegd van: oke dan hoor ik wel wanneer je weer tijd hebt! En gewoon ondertussen verder swipen. :D

Na 1 date zou ik ook niet al mijn afspraken aan de kant schuiven.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 16:52

Jildau Dat is het uiterste, dat verwacht ik ook niet.
Maar als iemand serieus is en hij vindt je echt leuk, dan maken ze graag tijd voor je.
Tenminste dat is mijn ervaring. Helemaal geen tijd klinkt mij in de oren als: Not into you

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 17:18

listiglistje schreef:
Jildau Dat is het uiterste, dat verwacht ik ook niet.
Maar als iemand serieus is en hij vindt je echt leuk, dan maken ze graag tijd voor je.
Tenminste dat is mijn ervaring. Helemaal geen tijd klinkt mij in de oren als: Not into you


Precies
Als ze in to you zijn dan zorgen ze wel voor tijd maar soms kan het misschien echt niet anders

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 17:42

Als ze bij je willen zijn, zijn ze bij je. Vind ik ook vet poedersuiker maar het is zo.

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 22:14

Laats tinder een tijdje verwijderd afgelopen week toch maar weer op gekeken ! Hele leuke date uit gekomen ! Volgende date staat al gepland voor volgende week. Ontzettend leuke gesprekken en echt veel dingen gemeen. Zien het echt zitten met mekaar ben echt heel benieuwd !

sabine1979

Berichten: 2597
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 19:58

Hij heeft NIET :D meer gebeld gisteren.
Vanavond wel geappt, ik heb hem vriendelijk gezegd dat het niks gaat uithalen.
Afwachten op zijn reactie :PB

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 09:45

Ja hij had dus zaterdag een festival, prima toch.
Maar zaterdag nacht nog geappt toen hij thuis was, hij vroeg of ik vandaag (maandag) wou afspreken.

Maar... Na zaterdag nacht dus radio stilte.
Hij reageert nergens meer op. Ik heb alleen gevraagd of er iets is, verder niks. Maar tot op heden nog geen teken van leven...

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 09:47

En doorrr.. :+

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 09:47

Relaxed schreef:
En doorrr.. :+


Ja weet ik, maar ik vind het zo raar.
Zeg dan gewoon wat het probleem is. (dag er voor was er niks, kei lieve appjes gehad etc)

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 09:49

Zaterdagnacht na een festival met drank op.. Ik zou dat niet te serieus nemen.

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 09:50

Relaxed schreef:
Zaterdagnacht na een festival met drank op.. Ik zou dat niet te serieus nemen.


Hij moest rijden :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 09:52

O ja dat kan natuurlijk ook :+

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 09:53

white_flame schreef:
Relaxed schreef:
En doorrr.. :+


Ja weet ik, maar ik vind het zo raar.
Zeg dan gewoon wat het probleem is. (dag er voor was er niks, kei lieve appjes gehad etc)


Ohh ik heb precies hetzelfde gehad. Was 1 keer met kerel op date geweest. Hadden tweede date gepland staan voor een dinsdag. Op zaterdag was alles nog helemaal goed en gezellig, en hij zei dat ie echt zin had in dinsdag. Na die zaterdag nooit weer iets van hem gehoord.

Kort erna had ie z'n fb status veranderd en meneer had blijkbaar een leuker meisje gevonden. Helemaal prima, no hard feelings, maar zeg het gewoon even damn..

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 09:57

__Sannne schreef:
white_flame schreef:

Ja weet ik, maar ik vind het zo raar.
Zeg dan gewoon wat het probleem is. (dag er voor was er niks, kei lieve appjes gehad etc)


Ohh ik heb precies hetzelfde gehad. Was 1 keer met kerel op date geweest. Hadden tweede date gepland staan voor een dinsdag. Op zaterdag was alles nog helemaal goed en gezellig, en hij zei dat ie echt zin had in dinsdag. Na die zaterdag nooit weer iets van hem gehoord.

Kort erna had ie z'n fb status veranderd en meneer had blijkbaar een leuker meisje gevonden. Helemaal prima, no hard feelings, maar zeg het gewoon even damn..


Ja, mijn hersenen zeggen tegen mij inderdaad ook dat dat waarschijnlijk het probleem is. Maar goed, van mij mag je dat gewoon zegge?

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:35

Mannen doen dat zelden, het wordt echt een stuk makkelijker als je die verwachting loslaat..

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:40

Ja was al weer aan swipen

Normaal alles wat geen foto heeft, of maar 1 foto, groepsfoto of fotos waar gezicht niet op staat gaat bij mij naar links.

Nu had ik er 1, stonden alleen fotos van achter op... maar te tekst sprak mij op een of andere manier aan... Toch naar rechts geswiped.

Blijkt het een kei knappe vent te zijn, woont echt maar kwartier van mij af... Klikt enorm.

Hij wou niet dat zn profiel alleen maar naar rechts werd geswiped om zijn uiterlijk. Maar zocht iemand die wat verder keek dan dat.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:44

Of hij wil niet herkenbaar op tinder ivm een vrouw thuis :+ sorry, mijn wantrouwen is vrij groot bij dat soort profielen :')

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:45

Relaxed schreef:
Of hij wil niet herkenbaar op tinder ivm een vrouw thuis :+ sorry, mijn wantrouwen is vrij groot bij dat soort profielen :')


Zijn hond etc staat er ook op. Denk dat mensen die wel herkennen als ze hem tegen komen.

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 11:16

Relaxed schreef:
Of hij wil niet herkenbaar op tinder ivm een vrouw thuis :+ sorry, mijn wantrouwen is vrij groot bij dat soort profielen :')


Haha, dat denk ik ook altijd :+

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 11:20

white_flame schreef:
Ja was al weer aan swipen

Normaal alles wat geen foto heeft, of maar 1 foto, groepsfoto of fotos waar gezicht niet op staat gaat bij mij naar links.

Nu had ik er 1, stonden alleen fotos van achter op... maar te tekst sprak mij op een of andere manier aan... Toch naar rechts geswiped.

Blijkt het een kei knappe vent te zijn, woont echt maar kwartier van mij af... Klikt enorm.

Hij wou niet dat zn profiel alleen maar naar rechts werd geswiped om zijn uiterlijk. Maar zocht iemand die wat verder keek dan dat.


Maar hoe kom je dan aan een foto? Geef je dan ook gelijk je nummer?

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 11:41

Silly1972 schreef:
white_flame schreef:
Ja was al weer aan swipen

Normaal alles wat geen foto heeft, of maar 1 foto, groepsfoto of fotos waar gezicht niet op staat gaat bij mij naar links.

Nu had ik er 1, stonden alleen fotos van achter op... maar te tekst sprak mij op een of andere manier aan... Toch naar rechts geswiped.

Blijkt het een kei knappe vent te zijn, woont echt maar kwartier van mij af... Klikt enorm.

Hij wou niet dat zn profiel alleen maar naar rechts werd geswiped om zijn uiterlijk. Maar zocht iemand die wat verder keek dan dat.


Maar hoe kom je dan aan een foto? Geef je dan ook gelijk je nummer?


Snapchat