Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 10:40

Dat de pakketbezorger precies in de enige 2 uren dat ik niet thuis ben komt :roll:

Marcella

Berichten: 36741
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 10:41

DeMolenhoek schreef:
Ai, bevalt het nieuw werk niet zo?

Is geweldig werk alleen de reistijd gaat mij opbreken.

Ghostattack

Berichten: 11243
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 10:45

Marcella schreef:
DeMolenhoek schreef:
Ai, bevalt het nieuw werk niet zo?

Is geweldig werk alleen de reistijd gaat mij opbreken.


:(:) Hoe ver moet je reizen? Ik ga hier stoppen met mijn detacheringsopdracht omdat de reistijd mij ook te veel wordt.

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 10:46

Jolien87 schreef:
xPabloBokt schreef:
Vriend die thuiskomt en gewoon nog geen 2 woorden tegen me zegt. Zoek het maar uit, ik kook niet. Ben al de hele dag voor ons bezig en er kan nog geen fatsoenlijke hallo vanaf.

Kijk zelf maar wat je eet


No offense maar als ik jouw berichten in dit topic zo lees dan moet jouw vriend wel heel goed zijn in bepaalde dingen om al die ergernissen te compenseren. :(:)


Ben een meelezer maar dit valt me ook op inderdaad..

Marcella

Berichten: 36741
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 12:29

Ghostattack schreef:
Is geweldig werk alleen de reistijd gaat mij opbreken.


:(:) Hoe ver moet je reizen? Ik ga hier stoppen met mijn detacheringsopdracht omdat de reistijd mij ook te veel wordt.[/quote]
Zit op totaal 4,5 uur reistijd exclusief file, maar inclusief ophalen van 2 andere.

fjordjes

Berichten: 12041
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 12:41

Dat ik een afspraak heb en diegene is er nog niet... Fijn maar mijn ouders staan straks ook op de stoep

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:04

DPD, verdorie alwéér 'jammer dat u niet thuis was' terwijl ze gewoon niet langs zijn gekomen. Zo belachelijk.

cursebreaker

Berichten: 11461
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:14

__Sannne schreef:
Dat Bokt weer is begonnen met het Horse Event door ieders strot te duwen.


Idd -O-

En dat mensen geen discussie kunnen voeren zonder een nare ondertoon achterwege te houden.
Iedereen mag een mening hebben en als jij een andere mening hebt hoef je niet Alles te weerleggen van wat de ander zegt en denkt over het onderwerp en dan jouw mening gewoon ieders strot af te willen rammen. Op zo'n manier sta ik er lig niet meer voor open om de discussie vanuit een ander daglicht te bekijken en mijn mening bij te stellen - want ik sta altijd open om een mening aan te passen, zeker als het over dingen gaat waar ik inhoudelijk niet even veel van alles af weet als dat een ander dat doet, maar niet als ik dan op zo'n nare manier aangesproken wordt.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 20-08-19 13:26, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:14

Dat de T&T zegt dat mijn pakket al ruim een halfuur geleden bezorgd is, terwijl ze nog niet geweest zijn (ook geen briefje in de bus).

Hij zou tussen 12:00 en 14:00 bezorgd worden, dus rond half 1 ga ik bellen.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-19 13:16

Mijn vriend is superlief. Alleen hij heeft ADD en ik heb Asperger. Hij is een chaoot en ik neem sociaal gezien dingen te letterlijk. Tevens heb ik structuur nodig en hou ik me daar echt aan vast en hij heeft dat niet.

We wonen nu 4 maanden samen en gisteravond is het even goed mis gegaan. Maar ik hou zielsveel van hem en zoals een ergernis meestal betaamt komt het van twee kanten. Hij is echt niet zo'n eikel als het nu lijkt omdat ik mijn ergernissen hier regelmatig plaats. Ik werk nu weinig en ben veel thuis waar de chaos zichtbaar is en voor mij is dat heel zwaar. Daarom komt dat er nu veel uit.

Heel lief dat jullie je zorgen om mij maken, maar het komt goed :(:) hoop ik

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:25

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend is superlief. Alleen hij heeft ADD en ik heb Asperger. Hij is een chaoot en ik neem sociaal gezien dingen te letterlijk. Tevens heb ik structuur nodig en hou ik me daar echt aan vast en hij heeft dat niet.

We wonen nu 4 maanden samen en gisteravond is het even goed mis gegaan. Maar ik hou zielsveel van hem en zoals een ergernis meestal betaamt komt het van twee kanten. Hij is echt niet zo'n eikel als het nu lijkt omdat ik mijn ergernissen hier regelmatig plaats. Ik werk nu weinig en ben veel thuis waar de chaos zichtbaar is en voor mij is dat heel zwaar. Daarom komt dat er nu veel uit.

Heel lief dat jullie je zorgen om mij maken, maar het komt goed :(:) hoop ik


Als ik even ongevraagd advies mag geven, zorg dat jullie samen regels en schema's opstellen. Maak afspraken over communicatie etc. Dat heeft mij in mijn relatie erg goed geholpen.

vikawiek

Berichten: 1491
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 14:16

M’n verstandkiezen die doorkomen #)

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 14:25

Het vinden van een nieuwe baan. Frustrerend soms.

Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 14:43

Dat t moeilijk is om een fijne en goede psycholoog te vinden. En al die lange wachttijden voor een behandeling.. -O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 14:46

Onduidelijke jongen |o

Tigress

Berichten: 8943
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 15:30

Dat ik vanmorgen dacht dat er een lange haar in het koffiezetapparaat zat aan de binnenkant. Ik was dat ding aan het schoonmaken, en zou hem dus even mee pakken. Wat een haar daar doet? Geen idee.
Trok ik aan die haar, bleek er een klein bol lijfje en nog 7 andere "haren" (poten _O- ) aan te zitten :')
Flink geschrokken (zowel de spin als ik :') ).

cursebreaker

Berichten: 11461
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 16:33

Dat mijn nog vrij nieuwe iMac (nog geen half jaar oud) zo vreselijk traag is terwijl ik er echt geen intensieve dingen mee doe en ook nauwelijks iets op de harde schijf heb staan en ook ervoor zorg dat ik niet veel open heb staan als ik iets aan't doen ben. Het liefst knal ik 'm eens even goed tegen een muur aan -:(- . Gatver, wat een bagger zooi als je ziet hoeveel geld je dan betaald voor zo'n ding. De software van Apple is daarentegen wel echt heel tof - ik lief iOs. Maar de pc is gewoon zo sloom en gaat op een gegeven moment gewoon echt constant vasthangen. Kijken of we er snellere processors in gaan laten zetten binnenkort, want dit is echt geen doen zo :( Zijn we weer een paar honderd euro lichter dadelijk. Echt fijn... |o
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 20-08-19 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 16:34

__Sannne schreef:
Dat Bokt weer is begonnen met het Horse Event door ieders strot te duwen.

Dat ja. En wederom geen optie: "onthoud mijn keuze permanent".
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om in de poll de keuze "ik kom nooit" toe te voegen?
En op de nieuwspagina een kruisje ("toon dit onderwerp niet meer op de voorpagina") voor alles met de [HE]-tag aanvinkbaar te maken?

fohadie
Berichten: 4302
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 16:43

Haaa, ik dacht al: waar blijven de mede ergeraars? Hier ook anti Horse event.

Ik ga niet naar horse event, nu niet, dan niet, nooit niet.
En als ik wel zou gaan, gaat niemand dat wat aan!

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 16:55

oomens schreef:
__Sannne schreef:
Dat Bokt weer is begonnen met het Horse Event door ieders strot te duwen.

Dat ja. En wederom geen optie: "onthoud mijn keuze permanent".
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om in de poll de keuze "ik kom nooit" toe te voegen?
En op de nieuwspagina een kruisje ("toon dit onderwerp niet meer op de voorpagina") voor alles met de [HE]-tag aanvinkbaar te maken?


Zou ideaal zijn maar ze proberen ons elk jaar weer te overtuigen. Want misschien ga je volgend jaar wel :roll:

LiannePuthzy

Berichten: 6999
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 16:59

Ik ben denk 3x geweest, meer als genoeg, toch elk jaar hetzelfde :')
Voor mij dus ook een ergernis, zo bijzonder is dat horse event niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 17:06


Niobe

Berichten: 7987
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 17:16

Anoniem schreef:
Meer dan genoeg.
Mooie uitleg hiervan:
https://schooltv.nl/video/clipphanger-w ... an-en-als/

OH my lang leve de mogelijkheid topics te negeren.
Wtf opent iemand een topic over de stront van haar kind?
Dat is ook een ergernis hoor. Oversharing. :r


Blijkbaar wordt alles maar dan ook echt alles doodnormaal en een gangbaar gespreksonderwerp zogauw je kinderen hebt :')

Lotteettol
Berichten: 368
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 17:21

Heb ik eindelijk afgesproken met een vriendin in de avond zegt ze nog dat ze niet weet of ze de afgesproken tijd zal redden. Zij is overdag thuis met de kinderen en haar man vanaf begin van de avond - een paar uur voordat wij zouden afspreken.
Dan stel ik een tijd voor is het nog, ja dat is goed, maar het kan ook anders lopen hoor. Stel dat ze niet naar bed willen. UUhm - je man is toch thuis. Moet dan echt alles samen. Ik kan mij daar zo aan ergeren, maar misschien zie ik dat verder verkeerd.

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 17:30

Dat een vriendin een andere vriendin uit de vriendengroep zo erg voor trekt dat het niet leuk meer is. Alleen haar uitnodigen voor bijzondere gelegenheden en dat de rest van de groep er via via achterkomt dat zij dus uitgesloten worden.