De eeuwige single.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:21

Toen ik Mn enkel gebroken had heb ik me echt rot gezocht naar mensen die mijn hond even konden laten plassen/poepen. Dat was ook geen makkelijke opgave.. dan is het ideaal als je een partner hebt die dat even kan/wil doen

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:22

Haha het was niet persoonlijk hoor Whale :)

Ik bedoelde bij ziekte ook niet perse dat ze thuis blijven om voor je te zorgen ofzo, maar dat iemand überhaupt wéét dat je ziek bent. Of, die idd, als je niks kan, misschien wel de boodschappen wil doen. Iig is een partner er 's avonds vaak wel.

MyWishMax

Berichten: 25410
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:24

Ik ben altijd ziek :+

Nee, dat klinkt te dramatisch, haha. Maar Sheran haar lijstje klopt wel. Natuurlijk heb je vrienden en vriendinnen waar je terecht kan, maar dat is toch echt anders. Hoewel ik niet elke dag kook en soms ook eten meeneem bij ouders vandaan of een vriendin vandaan. O:) Maar ik heb ook niemand die even met mijn honden kan lopen als ik het niet kan door ziekte. Of op tijd naar huis na een dagje weg, want niemand die thuis is en de honden even laat lopen.

Anjali, daar ben je toch zelf bij? Uitgaves gingen bij ons gewoon in overleg, niet zomaar geld opmaken.

lor1_1984

Berichten: 12059
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:30

Bij ziekte gaan de honden in de tuin, hoef je hooguit te vragen of degene die je dan helpt met de huishouding/boodschappen/etc even wil poep scheppen er vanuit gaande dat je echt niets zelf kan tenminste. :)
Verder bestaat er ook zoiets als een hondenuitlaatservice en in mijn geval zou de instructeur vd hondenschool ze wsl wel mee willen nemen tegen betaling, ook de huidige eigenaar en de oppas van een van de honden zouden in nood bij kunnen springen mits het uitkomt qua planning.
En als het allemaal echt niet lukt haalt mijn moeder ze op voor een paar weken maar dat is echt mijn laatste optie omdat ik ze het liefst bij me heb.

Partner reken ik voor het gemak niet mee, die is door omstandigheden weinig/niet in beeld.
Maar als ik die heel lief aan kijk neemt die ook wel een paar uitlaatrondes in de week voor haar rekening. :)

Anoniem

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:33

Maar wat bespreken jullie dan altijd aan je dag? Mijn ex vroeg er eigenlijk nooit naar en als ie het deed was het 'just another day at the office' :') Ik heb die behoefte nooit zo om het er nog uitgebreid over te hebben :+

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:35

Relaxed schreef:
Maar wat bespreken jullie dan altijd aan je dag? Mijn ex vroeg er eigenlijk nooit naar en als ie het deed was het 'just another day at the office' :') Ik heb die behoefte nooit zo om het er nog uitgebreid over te hebben :+


Mijn standaard antwoord is ook altijd "Leuk hoor" of "Saai" :+
Laatst bijgewerkt door Whale op 14-08-19 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:35

Ailill schreef:
anjali schreef:
Ja,dan maken ze jouw geld ook op en beginnen dan te zeuren dat het paard te veel kost en dus weg moet.

Daar ben je toch nog altijd zelf bij, of denk ik nu krom?


Haha nee hoor, daar ben je idd zelf bij. In een eventuele volgende relatie blijven wat mij betreft de financiën ook gewoon gescheiden, met slechts een gezamenlijke rekening voor de vaste lasten. Als ik hierbij zou merken dat hij er te makkelijk mee om gaat zit er toch iets niet goed lijkt me :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:36

Whale schreef:
Relaxed schreef:
Maar wat bespreken jullie dan altijd aan je dag? Mijn ex vroeg er eigenlijk nooit naar en als ie het deed was het 'just another day at the office' :') Ik heb die behoefte nooit zo om het er nog uitgebreid over te hebben :+


Mijn standaard antwoord is ook altijd "Leuk hoor" of "Saai" :+


Ja pcies :')

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:37

Ik maak best vaak nare dingen mee op mijn werk, of soms is het echt stressvol. En ook juist de leuke dingen wil je soms wel delen :)

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:38

Mn baan is zo saai dat ik er nooit iets over te zeggen heb. Enige wat ik soms doe is klagen over hoe slecht ze het bedrijf wel niet runnen :+

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:15

Oja ziek zijn!
Ik: mammieeeeeee wil je aub even komen helpen ;(
_O-

Veel doet ze zoals voeren en er boodschapjes, maar schoonmaken van de beesten ga ik niemand vragen en als je dan echt griep hebt dat je bijna niet meer op je poten kan staan voel je je eigen dus wel weer alleen _O-
Niemand die je kots voor je opruimt enzo ~~}>

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:22

Goed dat ik single ben, want kots opruimen ging ik echt niet doen :+

MyWishMax

Berichten: 25410
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:38

Oh en even heel stereotype. Hulp met klusjes in huis en als de auto raar doet. :') Sommige dingen kan ik écht niet, terwijl ik best wat ervaring heb opgedaan in de afgelopen jaren. Weet je hoe vervelend dat is als je moet gaan rondvragen wie er misschien zin en tijd heeft om te helpen?

Dat was toch makkelijker met een handig of sterk iemand in huis. _O-

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:40

Ziek zijn....

Hij ziek zijn en tegen mij: %) %) %) ik ben zooooooo ziek....
Kan niets meer...
Wil jij wat lekkers voor me koken?
En het naar boven brengen...
%) %) %)

Ik ziek zijn en hij tegen mij...:
Kom op, snel even onder de douche en toch er maar even uit voor de boodschappen en het eten koken..
En je kan trouwens best aan het werk..

Ik: _-:( _-:(

Nee nu weet ik gewoon waar ik aan toe ben...
Wat er ook gebeurd moet het zelf doen O:)

Wil een stukje gestraat hebv en in de tuin..
Zal mijn ex-exscharrel eens vragen, is immers klusjes man...
Maar heb er een hekel aan om hulp te vragen dus kan best zijn dat ik het zelf probeer :o

DideH
Berichten: 7012
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:41

Ooh ja ziek zijn. Ook zo'n dingetje :=
Was tijdje terug zo ziek dat ik echt niet op mijn benen kon blijven staan, is moeders langsgekomen om me soep te brengen, want dat lukte zelf echt niet :+

Of knieblessure vorig jaar. Ik kon zelf helemaal niets, moest echt mensen smeken om me mee ergens naartoe te nemen, omdat ik anders het huis niet uitkwam :')

Had het daar laatst met collegas over: stel dat ik nu ergens dood neer zou vallen in huis, niemand die het merkt tot het moment dat ik bijv. Op werk of bij sportvereniging niet op zou komen dagen. Stel dat dat in vakantieperiode zou gebeuren duurt dat helemaal lang :+

Bloodymary
Berichten: 4554
Geregistreerd: 02-08-08

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:47

Ja, dat is dan meer vervelend voor degene die je vindt. Zelf heb je er geen last van.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:48

DideH schreef:
Had het daar laatst met collegas over: stel dat ik nu ergens dood neer zou vallen in huis, niemand die het merkt tot het moment dat ik bijv. Op werk of bij sportvereniging niet op zou komen dagen. Stel dat dat in vakantieperiode zou gebeuren duurt dat helemaal lang :+


Daar hoef jij je dan geen zorgen meer om te maken :+

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:49

Sintara schreef:
Met griep is nog 1 ding, toen ik echt langdurig hulp nodig had was ik wel blij met mijn ouders. Anders had ik iemand moeten inhuren ofzo..


Hmmmm dat is inderdaad een dingetje, ik moet misschien geopereerd worden en mag dan paar weken niets doen.
Maar mijn familie leeft niet meer.
Maar ja ook daar komt vast wel een oplossing voor :D

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:50

Whale schreef:
DideH schreef:
Had het daar laatst met collegas over: stel dat ik nu ergens dood neer zou vallen in huis, niemand die het merkt tot het moment dat ik bijv. Op werk of bij sportvereniging niet op zou komen dagen. Stel dat dat in vakantieperiode zou gebeuren duurt dat helemaal lang :+


Daar hoef jij je dan geen zorgen meer om te maken :+


Maar mijn dieren wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:50

Woestein schreef:
Ik ziek zijn en hij tegen mij...:
Kom op, snel even onder de douche en toch er maar even uit voor de boodschappen en het eten koken..
En je kan trouwens best aan het werk..


Hoezo heb je het überhaupt langer dan een week met hem volgehouden :')

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:51

Nou Inderdaad, vind dat best knap. Maar ja als je verliefd bent pik je een stuk meer helaas.

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:09

Echt waar liefde maakt blind >;)
En heb een poos erg slecht in mijn vel gezeten en was onzeker...
Dan nog eens in 2011 mijn vader en in 2013 mijn moeder overleden en hij en zijn familie was nog alles wat ik had..
Dan ben je ook bang om die stap te zetten, bang om er helemaal alleen voor te komen staan.
Achteraf gezien had ik jaren eerder weg moeten gaan maarja dat is achteraf...

Winged

Berichten: 33069
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:13

Ik ga later dit topic even doorspitten. Hier ook een eeuwige single, inmiddels alweer 6 jaar. Hier en daar een scharrel, maar uiteindelijk ook keihard verkloot door verschillende kerels dat ik er helemaal klaar mee ben. En dan krijg je die opmerking 'hoe kan iemand als jij nou nog steeds vrijgezel zijn?' Ja weet ik het... Ik wil op mijn 30ste echt wel een keer die leuke, lieve kerel tegenkomen hoor :+ Het mag wel een keer :+

Wel ga ik in mijn eentje op reis, ik ben gisteren teruggekomen van 3 weken backpacken in Mexico. Ook daar niks tegengekomen ;)

Goed, ik ga even de boel hier doorspitten. Altijd 'leuk' om lotgenoten te zien.

DideH
Berichten: 7012
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 18:49

Silly1972 schreef:
Whale schreef:

Daar hoef jij je dan geen zorgen meer om te maken :+


Maar mijn dieren wel.


Dat zou ik voor mijn kat inderdaad wel behoorlijk sneu vinden ja :(:)

The_Cat

Berichten: 7293
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 19:16

Sheran schreef:
Ik maak best vaak nare dingen mee op mijn werk, of soms is het echt stressvol. En ook juist de leuke dingen wil je soms wel delen :)


Hoewel ik dat wel begrijp, ben ik altijd blij dat ik dat met niemand moet delen. Ik ben er na mijn treinrit dat ook altijd klaar mee, en als iemand er dan terug zou willen over beginnen, denk ik dat ik zo weer in de stress zou gaan.

@Dideh: Inderdaad, zou het ook zielig vinden voor mijn kat. Gelukkig zijn er momenteel voor mij nog leuke alternatieven zodat k niet alleen alleen hoef te zitten :D