Voorspellingen voor aankomende week zijn ook niet leuk. Het weekend lijkt wel mee te vallen. Hoop het ook, want we hebben 2x BBQ op de agenda.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de pony heeft ze een aantal jaar dacht ik, Wilene toch? Leuk dier
 de pony heeft ze een aantal jaar dacht ik, Wilene toch? Leuk dier  Mooie wagen ook! Veel plezier er mee Dafne
 Mooie wagen ook! Veel plezier er mee Dafne  

Lees wel altijd braaf mee hoor maar reageren is er een beetje bij in geschoten door omstandigheden. Ik zal vanavond ook even op iedereen reageren
 Lees wel altijd braaf mee hoor maar reageren is er een beetje bij in geschoten door omstandigheden. Ik zal vanavond ook even op iedereen reageren 

Mooi zeg!
 Mooi zeg!                                                         
 Zijn er wel klaar voor denk ik! En anders weten we waar we aan moeten werken.
 Zijn er wel klaar voor denk ik! En anders weten we waar we aan moeten werken.  

.
 . 
Susanne schreef:Fijn dat jullie zo goed gaan! Op naar het M
Heb je les? Ik denk dat dat de beste manier is om te werken aan verzamelen etc. + het markeren van de overgangen.

) goed gaat en lekker loopt. Gefeliciteerd met de punten!
 ) goed gaat en lekker loopt. Gefeliciteerd met de punten! 

Trots op die kleine racemuis
  Trots op die kleine racemuis   

zien of we het leuk vinden en dan al zouden kunnen verbeteren voor de B. Ben heel benieuwd hoe Hidje gaat zijn, hij kan echt enorm lui en traag aan de hulpen zijn. Daar tegen kan hij ook heel heet worden van indrukken
 zien of we het leuk vinden en dan al zouden kunnen verbeteren voor de B. Ben heel benieuwd hoe Hidje gaat zijn, hij kan echt enorm lui en traag aan de hulpen zijn. Daar tegen kan hij ook heel heet worden van indrukken  Ben wel een beetje bang dat hij in de verkeerde galop zou aanspringen... dat is nog een dingetje. Hidde word een oud opaatje bij mij, zelfs mijn vriend is dol op hem
 Ben wel een beetje bang dat hij in de verkeerde galop zou aanspringen... dat is nog een dingetje. Hidde word een oud opaatje bij mij, zelfs mijn vriend is dol op hem