nieuwe bokster

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 20:54

hallo ik wil me even voorstellen ik ben wendy ben 18 jaar(sta hier ook al een keer geregistreerd als wendy 18 maar ben mijn wachtwoord vergeten) en mijn hobby is natuurlijk paardrijden ik heb een fjord van sinds gisteren 6 jaar Haha! ik heb haar nu 3 maanden en heb er mijn handen vol aan ze heeft in der hele leven eigenlijk nooit wat gedaan ze weet de hulpen van stap en draf en sinds kort ook de galop ze is van een meisje geweest en die werd bang van haar omdat ze bokte Lips are sealed en petra(zo heet ze) dacht oke als ik bok dan stapt ze af dus dat meisje vond het te eng en heeft haar tekoop gezet via internet Verdrietig heb ik dat meisje ontmoet en ben ik gaan kijken en was opslag verliefd Lovers het is echt een knuffeltje Tong uitsteken Tong uitsteken rijden vind ze leuk maar af en toe is ze gewoon ontdeugend Tong uitsteken maar dat zijn alle paarden wel eens ze is mijn 3e pony heb een pony gehad die 1derhalf jaar geleden weg is gegaan omdat hij al erg oud was die is naar een meisje gegaan die nu leker met hem wandelt en gewoon heel erg goed voor hem is ik ga elke maand nog bij hem langs en ik heb een minischetje gehad die heb ik maar 3 maanden gehad toen moetst ze worden ingeslapen Huilen k had har verwaarloosd van de paarden markt gekocht en ze had vergroeide beentjes ze is helaas maar 7 maanden geworden maar goed genoeg gekletst ik zal heir vast en zeker vaker tevinden zijn doei
groetjes wendy en peetje Lovers

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 21:06

WELKOM!!!

Afbeelding

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 21:10

foto's foto's, enne, had je bart niet een mailtje kunnen sturen voor je wachtwoord, bart fikst alles. maar maakt niet uit, je bent er weer, kom maar op met je paardenverhalen Haha! ik sluit me aan bij orri,
Party!! WELKOM Party!!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 21:20

Party!! welkom!!!!
ik ben Roos, 17 jaar en verslaafd aan bokken Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 21:27

Welkom Wendy, en nu niet meer je wachtwoord vergeten he...hahaahaha Pling
Ik ben Jacqueline, en ik heb net als jij een fjord (merrie), en sinds kort heb ik er ook een fjordenruin bij van 1 jaar oud Lovers , voor meer info en foto's moet je maar ff in mijn profiel kijken Gaaaap

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41663
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 21:33

Eeeh, heb je dat 'Ik ben m'n wachtwoord vergeten' ding al een keer gezien bij ieder scherm waar je je wachtwoord in moet vullen? Verward

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 22:20

ja dat had ik gezien bart toen kreeg ik een mailtje maar het wilde allemaal niet lukken Frusty dus vandaar dat ik dacht ik registreer maar opnieuw Pling
de fotos komen nog van mn peetje gister hebben we hele leuke gemaakt omdat ze jarig was hadden we der stal versierd en haar een feestmuts opgedaan ze komen snel doei