Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 17:51

Flying_Angel schreef:
Shaggy09 schreef:
Gewoon iets in de trant van mijn paard is niet zo lief tegen vreemden :))


Dit is heel naar om als persoon te horen. Gewoon aangeven dat je liever geen mensen meeneemt.


Want? Een van mijn pony's vroeger was ook nooit zo lief tegen vreemden. Heeft zelfs een keer een vriend van me eraf gegooid dus heb daarna ook geen mensen meer meegenomen. Is niet per se gek of raar hoor.

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:00

Maar waarom liegen? Dat dit in jouw geval zo was, dat kan. Maar als Cassidy aangeeft hier geen behoefte aan te hebben, hoef je toch niet de boel te gaan verdraaien?

Ik neem ook lang niet iedereen mee, hoewel er vrij veel met me mee mogen (gezellig). Maar als ik geen match zie, geef ik dat ook aan hoor (dat ik naar mijn pony ga voor mijn momentje ontspanning.)

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:04

Iemand heeft dat tegen mij gezegd, ook een leugen. Dat voelde voor mij toen heel stom, als ze vervolgens wel anderen meeneemt. Ik werd in die vriendschap heel onzeker.

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:09

Flying_Angel schreef:
Iemand heeft dat tegen mij gezegd, ook een leugen. Dat voelde voor mij toen heel stom, als ze vervolgens wel anderen meeneemt. Ik werd in die vriendschap heel onzeker.

Wat heeft diegene tegen jou gezegd? Dat die pony niet tegen vreemden kon of dat zij wilde gaan?

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:11

Marocje schreef:
Maar waarom liegen? Dat dit in jouw geval zo was, dat kan. Maar als Cassidy aangeeft hier geen behoefte aan te hebben, hoef je toch niet de boel te gaan verdraaien?

Ik neem ook lang niet iedereen mee, hoewel er vrij veel met me mee mogen (gezellig). Maar als ik geen match zie, geef ik dat ook aan hoor (dat ik naar mijn pony ga voor mijn momentje ontspanning.)


Ik vind het vrij hard om tegen iemand te zeggen dat ik geen behoefte eraan heb dat die een keer mijn pony komt aaien.

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:16

Marocje schreef:
Flying_Angel schreef:
Iemand heeft dat tegen mij gezegd, ook een leugen. Dat voelde voor mij toen heel stom, als ze vervolgens wel anderen meeneemt. Ik werd in die vriendschap heel onzeker.

Wat heeft diegene tegen jou gezegd? Dat die pony niet tegen vreemden kon of dat zij wilde gaan?


Dat de pony niet tegen vreemden kan, vervolgens wel jan en alleman uit de klas meenemen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:27

Shaggy09 schreef:
Marocje schreef:
Maar waarom liegen? Dat dit in jouw geval zo was, dat kan. Maar als Cassidy aangeeft hier geen behoefte aan te hebben, hoef je toch niet de boel te gaan verdraaien?

Ik neem ook lang niet iedereen mee, hoewel er vrij veel met me mee mogen (gezellig). Maar als ik geen match zie, geef ik dat ook aan hoor (dat ik naar mijn pony ga voor mijn momentje ontspanning.)


Ik vind het vrij hard om tegen iemand te zeggen dat ik geen behoefte eraan heb dat die een keer mijn pony komt aaien.


Ik helemaal niet. Mensen weten dat ik bloedverlies ben en dat ik iemand ergens niet bij wil, wil helemaal niet zeggen dat ik ze verder niet leuk vind :) als iemand dat heel verkeerd opneemt ondanks extra uitleg, vind ik dat wel jammer!

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:44

Oefeningen van de Fysio gekregen om weer wat spieropbouw in mijn arm/schouder te creëren. Dat is natuurlijk afgenomen sinds ik ook gestopt ben met paardrijden door de pijn (nav auto ongeluk). Ik dacht; nou oké, moet gaan. Rechts deed het prima. Links was wat moeizamer, oké logisch. Twee oefeningen later verga ik toch van de pijn om een doodsimpele oefening … vervolgens sta ik daar voor die fysio te janken omdat het zo confronterend is |(


)@#$)@#$JKFLSJDFs23$$#@ :l :x -:(- :x %) %) %)

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:58

Mijn moeder. Ik ben jobstudent bij haar op het werk en ga dus mee met de auto, kan anders niet naar huis of ik ben 2u onderweg van wat een afstand is van 15 min met de auto. Echter is zij een ongelofelijke workaholic en beseft zij niet wat normale werkuren zijn. Ik werk gemiddeld dus 10 uur per dag, krijg betaald in gewone uren en geen overuren voor mijn overuren (Fout van het interimkantoor, dus daar mag ik ook weer mee gaan kletsen), kan amper iets doen met mijn paarden, kan amper iets doen voor mezelf. Ik kom om 20u thuis, kan snel een kom cornflakes eten als avondeten, naar de paarden om alsnog een ritje te gaan doen want ze zijn veel te dik, hebben dat nodig (en ik ook, ADHD + 10u op bureaustoel gaat echt niet samen als ik daarna niet even kan gaan sporten).

Ik heb letterlijk een hart dat aan het razen is omdat ik niet weg kan met mijn irritatie van de dag en energie. Het is om te huilen. 7,5-8u tot zelfs 9u per dag vind ik perfect haalbaar zolang ik om 18u lekker kan gaan ravotten met mijn twee kinders van 600 en 200 kilo, dan ben ik heel gelukkig terug op het werk en ik doe mijn werk ook vrij graag, het is lekker logisch en ik heb de pest aan fysiek werk, werk graag met mijn brein. Maar dit tart toch echt alles. Ik word gewoon meegesleept in haar "niet-nee-kunnen-zeggen-tegen-mensen", zij gebruikt mij vervolgens in de auto als psycholoog want "ze moet het van haar afpraten" en wordt boos dat ik zwijg omdat ik bij mijn hobby wil zijn. Als ik voorstel zelf weg te gaan guilt-tript ze mij van hier tot in timboektoe, en ik ben daar dan weer gevoelig aan, dus er valt gewoon niet te winnen.

Ik ben gewoon zo op, ik wil naar huis. Voel me net een klein kind, maar ik wil gewoon kunnen ontstressen. Ik kan verdomme nog geen halfuurtje mijn boek lezen of ik kan al gaan slapen om er om 7u uit te moeten voor het werk de volgende dag. :n

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 19:16

Dat sommige Bokkers blijkbaar maar mogen blijven klooien op bokt door vervelend te doen in topics en andere Bokkers om de simpelste dingen OW's krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 19:17

poes schreef:
Gewoon eerlijk zeggen dat dat jouw moment is en dat je liever niemand meeneemt?
Dit. Gewoon kort, duidelijk en vooral eerlijk.

Amandavd schreef:
Dat sommige Bokkers blijkbaar maar mogen blijven klooien op bokt door vervelend te doen in topics en andere Bokkers om de simpelste dingen OW's krijgen.

Dat komt omdat sommigen de kunst van het bloedzuigen beter onder de knie hebben dan anderen. Diegenen die op de vingers getikt worden zijn degenen die openlijk hun mening geven over iets. Diegenen die ogenschijnlijk overal mee wegkomen doen dat over het algemeen omdat het tussen de regels door smerig is en op het eerste oog acceptabel.

Nyaleti

Berichten: 6187
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 19:35

Dat het ijzer van m'n pony ineens los is geschoten en het flapje nu IN zijn hoef zit?? What the actual f*ack.

Kabayo

Berichten: 14006
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 20:15

Dat ik achterop een jaguar ben gereden... gelukkig alleen een gedeukte bumper. Wat baal ik van mijzelf. Let toch op -O-

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 20:50

Kirania schreef:
Mijn moeder. Ik ben jobstudent bij haar op het werk en ga dus mee met de auto, kan anders niet naar huis of ik ben 2u onderweg van wat een afstand is van 15 min met de auto. Echter is zij een ongelofelijke workaholic en beseft zij niet wat normale werkuren zijn. Ik werk gemiddeld dus 10 uur per dag, krijg betaald in gewone uren en geen overuren voor mijn overuren (Fout van het interimkantoor, dus daar mag ik ook weer mee gaan kletsen), kan amper iets doen met mijn paarden, kan amper iets doen voor mezelf. Ik kom om 20u thuis, kan snel een kom cornflakes eten als avondeten, naar de paarden om alsnog een ritje te gaan doen want ze zijn veel te dik, hebben dat nodig (en ik ook, ADHD + 10u op bureaustoel gaat echt niet samen als ik daarna niet even kan gaan sporten).

Ik heb letterlijk een hart dat aan het razen is omdat ik niet weg kan met mijn irritatie van de dag en energie. Het is om te huilen. 7,5-8u tot zelfs 9u per dag vind ik perfect haalbaar zolang ik om 18u lekker kan gaan ravotten met mijn twee kinders van 600 en 200 kilo, dan ben ik heel gelukkig terug op het werk en ik doe mijn werk ook vrij graag, het is lekker logisch en ik heb de pest aan fysiek werk, werk graag met mijn brein. Maar dit tart toch echt alles. Ik word gewoon meegesleept in haar "niet-nee-kunnen-zeggen-tegen-mensen", zij gebruikt mij vervolgens in de auto als psycholoog want "ze moet het van haar afpraten" en wordt boos dat ik zwijg omdat ik bij mijn hobby wil zijn. Als ik voorstel zelf weg te gaan guilt-tript ze mij van hier tot in timboektoe, en ik ben daar dan weer gevoelig aan, dus er valt gewoon niet te winnen.

Ik ben gewoon zo op, ik wil naar huis. Voel me net een klein kind, maar ik wil gewoon kunnen ontstressen. Ik kan verdomme nog geen halfuurtje mijn boek lezen of ik kan al gaan slapen om er om 7u uit te moeten voor het werk de volgende dag. :n

Kan je niet met de bus,fiets of brommer?

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 20:51

Mijn ongesteldheid, ben nu al dik een jaar er mee aan het klooien en ben in dat jaar meer ongesteld geweest dan niet.
Echt haal me de hele boel er maar uit _-:(

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 21:00

aan Bram in de slimste mens.. mag hem al langere tijd niet, en nu krijgt ie steeds de aller makkelijkste vragen...

cursebreaker

Berichten: 11467
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 21:24

Meerdere dingen vandaag:

* Dat ik ongesteld werd onderweg naar de Efteling vanmorgen. Echt, heb ik weer. En nee, ik was niet zo slim om iets in de tas mee te nemen omdat ik er dus niet vanuit ging dat ik nu opeens ongesteld zou worden < krijg echt de schijt van m'n lichaam. Eerst heel lang maar 1x per 6 maanden ongesteld, toen 1x per 4 maanden en nu opeens al binnen 2 maanden na de vorige keer. Dus kon ik me de hele dag behelpen met wc papier en de meest dunne maandverbandjes ooit die ik bij Sommige wc's kon krijgen van een medewerker (maar bij een stuk of 5 toiletten waren ze aanwezig in het hele park). Dit was wel een leer voor de volgende keer. Vanaf nu ga ik Echt de deur niet meer uit zonder iets in de tas te hebben, zucht.

* Dat we vanmorgen vroeg een muis op de gang hadden zitten. Deze uiteindelijk godzijdank via de voordeur naar buiten hebben gekregen, maar dat we nu bang zijn dat er meer zitten natuurlijk. Huilen. We zitten vlak aan de brunsummerheide, dus het is ons niet vreemd dat er veel muizen rondrennen in de buurt (hebben ze ook al eerder in huis gehad en het gebeurd ook regelmatig dat ze over manlief heen rennen als hij de containers buiten zet elke 2 weken < dat vind ik stiekem wel een beetje hilarisch, hij niet haha). We hopen dat het een enkeling is die toevallig snel naar binnen is gerend toen de voor of achterdeur open stond, maar morgen toch maar even alles helemaal nastruinen hier en voor de zekerheid iets gaan ondernemen in de vorm van vallen zetten ofzo. Echt kriebels krijgen we ervan. Had ik nu maar een muizen killende cat in huis, zucht. :') -O-

xPabloBokt

Berichten: 9408
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-19 21:35

@Cursebreaker ik ga over enkele maanden samenwerken met de Efteling voor school. Ik ga zeker proberen voor te leggen of er ook aan vrouwen gedacht kan worden die heviger menstrueren en overvallen worden. Dat had ik van de Efteling toch wel verwacht.

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 21:56

Trui schreef:
aan Bram in de slimste mens.. mag hem al langere tijd niet, en nu krijgt ie steeds de aller makkelijkste vragen...


Welke bram?

vikawiek

Berichten: 1491
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 21:59

Benthhh schreef:
Trui schreef:
aan Bram in de slimste mens.. mag hem al langere tijd niet, en nu krijgt ie steeds de aller makkelijkste vragen...


Welke bram?

Bram Krikke, radio dj en youtuber

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 22:07

Ik heb er nou van gemaakt dat het me niet handig lijkt omdat ik met dat jonge ding mijn handen vol heb. Is niet gelogen :o maar ik blijf het moeilijk vinden. Vaak is het of bot & eerlijk, of aardig & onduidelijk bij min :7

Malbec
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 23:26

vikawiek schreef:
Bram Krikke, radio dj en youtuber



Oh ja, die, Bleh.

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 23:29

Onze auto die het begeeft, 2 dagen voor we op vakantie gaan naar zuid-Frankrijk. Uiteraard met auto. We denken zelf de startmotor dus hopelijk kan dat morgen zo snel mogelijk gemaakt worden. Wel weer een flinke tegenvaller. Maar liever vandaag als vrijdagavond bij vertrek of tijdens de reis

xPabloBokt

Berichten: 9408
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 00:45

Dat ik allang had moeten slapen maar niet kan stoppen met mijn Glee-a-thon :')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 01:04

De vriendin van mn broertje die zijn leven tot een hel maakt en hij ook nog is luistert naar haar. Moet zijn locatie aanzetten, om 00:00 ging ze mij en mn moeder bellen omdat mn broertje nog niet thuis was van zn vrienden. Hij kwam net huilend binnen dat ie het echt zat is. poedersuiker wijf.