[VOLG] Titane van harddraver naar endurancepaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sherivey
Berichten: 8639
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 19:17

Maflinger_S schreef:
Hoppa, gewoon weer een endurancewedstrijd gereden en een mooie prijs in de wacht gesleept. Toppers!

Die prijs had ik ook echt niet zien aankomen. Was al zo blij dat we gefinished waren en meteen een mooie hartslag hadden :o

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG] Titane van harddraver naar endurancepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 19:22

Daar gaat het toch ook om? Dat je lekker met je paard aan het rijden en genieten bent. De rest is bijzaak. En dat vindt ik zo gaaf aan jou en Titane. Hij is de braafheid zelve en geeft jou daardoor vertrouwen.

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: [VOLG] Titane van harddraver naar endurancepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 19:30

Super goed bezig! Gefeliciteerd met je mooie plaatsing :)

Sherivey
Berichten: 8639
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 19:51

Maflinger_S schreef:
Daar gaat het toch ook om? Dat je lekker met je paard aan het rijden en genieten bent. De rest is bijzaak. En dat vindt ik zo gaaf aan jou en Titane. Hij is de braafheid zelve en geeft jou daardoor vertrouwen.

Ja hij is echt wel een beetje mn winnende lot uit de loterij :j

Secretly
Berichten: 309
Geregistreerd: 23-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 23:06

Topper

Sherivey
Berichten: 8639
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-19 07:15


Sherivey
Berichten: 8639
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-19 13:20

Even een update van ons, voor de mensen die ons niet volgen op Facebook/Instagram :)

Zaterdag staat endurance Otterlo op de planning.
Hoe onze training er uit heeft gezien? Eigenlijk voornamelijk onderhoud. De conditie is er en ik heb eigenlijk niet het doel om hoog te eindigen en snel te rijden.
Eigenlijk wil ik, zeker in Otterlo, gaan genieten van de omgeving.

Staat wel regen op de planning voor zaterdag. Maar aan de andere kant, gratis koelwater. :D En een keer geen 25 graden met volop zon, zodat Titane na 20 minuten draven al zeiknat is :)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG] Titane van harddraver naar endurancepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:24

Goed bezig!

Veel plezier zaterdag in Otterlo. Het ervan genieten gaat zo te lezen wel lukken.

Sherivey
Berichten: 8639
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 18:50

Even kopieren/plakken van Insta :o

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Vandaag dus dat laatste. ‍

We gingen van start met zon. En ondanks wat moeilijkheden in het begin (wat stuiteren en hard willen), waren we uiteindelijk lekker onderweg.

De route was werkelijk prachtig! Dit was de eerste keer dat we de hele rit alleen gereden hebben. En wat zijn we als team al gegroeid!
Wel nog een hoosbui en onweer gehad.

Op het eind kwam toch de harddraver naar boven en had ik moete om het tempo normaal te houden. Maar het lukte.

Bij de finish gelijk aangeboden. Goed.
Nakeuring, eerste deel goed. Helaas bij het voordraven constateerden de DA dat hij niet helemaal lekker liep. Dus helaas afkeurd.

Kleine domper, maar he, we zijn weer een ervaring rijker.
Afbeelding

Afbeelding

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:01

Het was inderdaad een hele mooie rit! Wij kwamen net in de vetgate aan toen het keihard begon te regen. Paard, ik, grooms en vetkaart zeiknat :')

Jammer dat jullie zijn afgekeurd maar zie het zo: je hebt heerlijk in een prachtige omgeving gereden en jullie zijn weer een ervaring rijker! :D

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:02

Jammer van de afkeuring maar zoals je zelf al schrijft, wel weer een ervaring rijker. Alleen, als team, door een mooie omgeving gereden en daarvan genoten. Hoe goed kan het zijn.

Sherivey
Berichten: 8639
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 19:03

_mjwb schreef:
Het was inderdaad een hele mooie rit! Wij kwamen net in de vetgate aan toen het keihard begon te regen. Paard, ik, grooms en vetkaart zeiknat :')

Jammer dat jullie zijn afgekeurd maar zie het zo: je hebt heerlijk in een prachtige omgeving gereden en jullie zijn weer een ervaring rijker! :D

Owww, vooral balen van je vetkaart.

Verder wel goed uitgereden?

Sherivey
Berichten: 8639
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 19:05

Maflinger_S schreef:
Jammer van de afkeuring maar zoals je zelf al schrijft, wel weer een ervaring rijker. Alleen, als team, door een mooie omgeving gereden en daarvan genoten. Hoe goed kan het zijn.

Ja precies. :j
De ervaring is voor mij al zoveel waard. Als ik kijk naar hoe het vertrouwen tussen ons gegroeid is, dan ben ik al zo blij. :D

Vind het wel jammer van die afkeuring, maar eigenlijk zijn winstpunten voor mij bijzaak.

Hoop alleen dat ie morgen niet slechter loopt. Toen ik hem van de trailer haalde liep ie prima. Wel in stap, heb niet meer gedraaft

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [VOLG] Titane van harddraver naar endurancepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:11

Kan best zijn dat Titane door dat gedribbel (ik weet niet of ie dat deed, je schreef dat hij harder wilde dan jij) zijn lichaam wat vast heeft gehouden op een verkeerde manier.

Morgen maar een kvt-je doen.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [VOLG] Titane van harddraver naar endurancepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:36

Waar was de wedstrijd eigenlijk Di?

Sherivey
Berichten: 8639
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 19:44

Maflinger_S schreef:
Kan best zijn dat Titane door dat gedribbel (ik weet niet of ie dat deed, je schreef dat hij harder wilde dan jij) zijn lichaam wat vast heeft gehouden op een verkeerde manier.

Morgen maar een kvt-je doen.

Ja klopt, hij heeft op de eerste paar km even gek lopen doen. Leek wel alsof ie gestoken werd in zn gezicht. Maar kon niks vinden.

En later had ie nog even een momentje dat ie daadwerkelijk bokte :')

En er lagen soms best wat boomwortels en stukken dieper zand.

Dus best veel dingen waar ie zich net op verstapt kan hebben.

Sherivey
Berichten: 8639
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 19:45

Letizia schreef:
Waar was de wedstrijd eigenlijk Di?

Otterlo, dus was ook meteen mijn eerste ritje op de Veluwe :D

Heb op sommige stukken echt rondgekeken van :wow:

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [VOLG] Titane van harddraver naar endurancepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 19:46

Heerlijk! Onthoud de ervaring en vergeet het resultaat, op naar de volgende :D

Anoniem

Re: [VOLG] Titane van harddraver naar endurancepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 21:15

Ik blijf onthouden waar (vooral jij) vandaan komt. Superknap dat je dit maar weer doet en super ook dat je het samen met zo een fijn paard mag doen..
Kan je wel zeggen dat je je vertrouwen hervonden hebt? Of zijn er nog momenten die spannend zijn?

Sherivey
Berichten: 8639
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 21:32

Humpiedumpie schreef:
Ik blijf onthouden waar (vooral jij) vandaan komt. Superknap dat je dit maar weer doet en super ook dat je het samen met zo een fijn paard mag doen..
Kan je wel zeggen dat je je vertrouwen hervonden hebt? Of zijn er nog momenten die spannend zijn?

Er zijn nog wel dingetjes die ok spannend vind. Zoals vandaag stonden er koeien op het ruiterpad. Ik liep er al naast vanwege het hek dat ik open moest doen, dus ben er maar naast blijven lopen.

Maar die momenten worden steeds minder :j
Als ik dan bedenk dat ik amper een jaar geleden niet eens een stukje buiten durfde te stappen zonder vriendlief ernaast.... :o

Secretly
Berichten: 309
Geregistreerd: 23-04-16

Re: [VOLG] Titane van harddraver naar endurancepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 16:42

Ik zat je stiekum al een beetje rond te zoeken, of ik jullie zou herkennnen? maar denk dat we elkaar beiden mis zijn gelopen. Jammer van de afkeuring, moet wel zeggen dat het best een zwaar traject qua weer omstandigheden was; Droog zwaar mulle zandpaden / Glibberige natte paden / veel boomwortel stronk paden.

De omgeving was gaaf. voor mij is dit ook 1 van de mooiste en fijnste wedstrijd locatie. Daarnaast super gezellig en sfeervol.

Sherivey
Berichten: 8639
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-19 16:51

Secretly schreef:
Ik zat je stiekum al een beetje rond te zoeken, of ik jullie zou herkennnen? maar denk dat we elkaar beiden mis zijn gelopen. Jammer van de afkeuring, moet wel zeggen dat het best een zwaar traject qua weer omstandigheden was; Droog zwaar mulle zandpaden / Glibberige natte paden / veel boomwortel stronk paden.

De omgeving was gaaf. voor mij is dit ook 1 van de mooiste en fijnste wedstrijd locatie. Daarnaast super gezellig en sfeervol.

Ah dan lag het niet aan mij. Vond sommige paden idd lastig rijden. Met stiekem hele mulle stukken die je niet goed kon inschatten :)

Heb jullie ook niet gezien. Of iig niet herkend :o

Maar hoop zeker dat ik volgend jaar hier weer kan rijden :D

Secretly
Berichten: 309
Geregistreerd: 23-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 17:56

Dilan93 schreef:
Secretly schreef:
Ik zat je stiekum al een beetje rond te zoeken, of ik jullie zou herkennnen? maar denk dat we elkaar beiden mis zijn gelopen. Jammer van de afkeuring, moet wel zeggen dat het best een zwaar traject qua weer omstandigheden was; Droog zwaar mulle zandpaden / Glibberige natte paden / veel boomwortel stronk paden.

De omgeving was gaaf. voor mij is dit ook 1 van de mooiste en fijnste wedstrijd locatie. Daarnaast super gezellig en sfeervol.

Ah dan lag het niet aan mij. Vond sommige paden idd lastig rijden. Met stiekem hele mulle stukken die je niet goed kon inschatten :)

Heb jullie ook niet gezien. Of iig niet herkend :o

Maar hoop zeker dat ik volgend jaar hier weer kan rijden :D


Was ook met een bruine draver merrie, in paarse rijbroek!

Sherivey
Berichten: 8639
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-19 13:27

Vandaag is Meneer precies een jaar bij mij <3

En we gaan nog steeds vooruit als combi.
Ik denk er nu niet eens meer bij na of ie misschien gek zal doen op buitenrit. En als ie, zoals gisteren, wat fris is, vind ik het juist leuk. :D


Afbeelding

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: [VOLG] Titane van harddraver naar endurancepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 15:10

Leuk Di! Gefeliciteerd :D