Mary-Kate Olsen doet mee aan springconcours

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14040
Geregistreerd: 20-04-16

Mary-Kate Olsen doet mee aan springconcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-19 11:27

rtl boulevard
Springen

Afbeelding

Mary-Kate Olsen en haar paard Naomi zijn vrijdag in actie gekomen op een springconcours in Parijs. De modeontwerpster deed mee aan de Longines Global Champions Tour.

Het was de tweede keer in een week dat Mary-Kate deelneemster was aan het concours. Eerder reed ze al in Monaco, toegejuicht door haar echtgenoot Olivier Sarkozy.

De voormalige Full House-ster rijdt al van jongs af aan paard. In een profiel op hippische website HITS liet ze eerder weten: "Paardrijden was voor mij als kind superbelangrijk, omdat het me een leven gaf dat losstond van school en werk."

De 33-jarige vertelt daarin dat ze de sport beoefende tot het einde van de middelbare school, maar die opgaf toen ze daarna naar New York verhuisde. Later pakte ze de hobby toch weer op "omdat ik het nog elke dag miste". Ook in haar werk voor het mode-imperium The Row, dat ze runt met zus Ashley, komt het thema terug. "Een van de eerste blazers die we ontwierpen, was geïnspireerd op het eerste ruiterjasje dat ik ooit droeg."

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Mary-Kate Olsen doet mee aan springconcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 11:31

Hardstikke leuk

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Mary-Kate Olsen doet mee aan springconcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 12:27

Is ze nu in ieder geval gezond bezig, verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 12:55

bigone schreef:
Is ze nu in ieder geval gezond bezig, verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen.


Wat jammer dit... Iedereen doet toch wel eens iets dat achteraf minder verstandig is geweest?

Vergeet niet wat voor impact hun levens heeft gehad op hun welzijn. Anorexia nervosa is niet 'gewoon' ff een kwestie van meer eten... Het is geen keuze om je uit te hongeren als je die ziekte hebt.
Wat je zegt is in mijn ogen een grove belediging aan het adres van iedereen die kampt met deze ziekte, zelf of in zijn/haar omgeving.

Ontopic, leuk, en leuk dat de paardensport toch altijd zo'n enorme inspiratiebron blijft voor de mode-industrie.

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Re: Mary-Kate Olsen doet mee aan springconcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 12:56

Wow, en dan niet een onderling wedstrijdje maar een concours van wereldformaat. Heel knap!

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 13:00

Janine1990 schreef:
bigone schreef:
Is ze nu in ieder geval gezond bezig, verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen.


Wat jammer dit... Iedereen doet toch wel eens iets dat achteraf minder verstandig is geweest?

Vergeet niet wat voor impact hun levens heeft gehad op hun welzijn. Anorexia nervosa is niet 'gewoon' ff een kwestie van meer eten... Het is geen keuze om je uit te hongeren als je die ziekte hebt.
Wat je zegt is in mijn ogen een grove belediging aan het adres van iedereen die kampt met deze ziekte, zelf of in zijn/haar omgeving.

Ontopic, leuk, en leuk dat de paardensport toch altijd zo'n enorme inspiratiebron blijft voor de mode-industrie.

Buiten het feit dat jij de ziekte noemt, de dames hebben buiten dat veel meer zaken gedaan die de meeste mensen niet weer te boven komen net als zoveel andere kindsterren dus het is fijn dat het haar blijkbaar wel lukt. En dus niet specifiek een ziekte.

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Mary-Kate Olsen doet mee aan springconcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 13:36

En laten we het even in perspectief zien, ze heeft het geld om op dit soort wedstrijden te starten, ze springt Z en geen GP. Maar waar kun je beter aan je netwerk bouwen dan Monaco, Parijs en dat soort plaatsen.
Dit komt op bokt omdat ze beroemd is, niet omdat ze de sterren van de hemel springt. Er zijn zoveel ruiters die Z springen.

denisesilver

Berichten: 2881
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Mary-Kate Olsen doet mee aan springconcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 14:14

Pfoe, met het verkeerde been uit bed gestapt, bigone? Je komt zo op mij heel jaloers over (en natuurlijk benje dat zeker niet). Natuurlijk komt dit alleen in het nieuws omdat ze beroemd is, maar met Britt Dekkers is dat ook ooit zo begonnen. In mijn ogen is het goed voor het behoud van de sport, wanneer er meer bekende mensen zich erin laten zien. Het wekt de interesse van mogelijke nieuwe ruiters, of in ieder geval kijkers.

Wat leuk dat ze het rijden weer op heeft kunnen pakken :j

Anoniem

Re: Mary-Kate Olsen doet mee aan springconcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 14:18

Tjee Bigone, heeft ze je ooit iets aangedaan ofzo? Toch hartstikke leuk dat iemand lekker meedoet met een springwedstrijd?

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Mary-Kate Olsen doet mee aan springconcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 14:22

Wat leuk om te lezen dat ze vroeger al reed en dat ze dat nu weer heeft opgepakt. Lekker wedstrijden rijden gesupport door je liefhebbende man, heerlijk toch.

Bloodymary
Berichten: 4537
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 14:34

Is dat trouwens een zoon van de ex-president? (Te lui om te googlen).

Edit: toch gegoogled. Zijn half broer dus. Wel een ouwe, het lijken net vader en dochter. Maar ja, ieder zijn ding.

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Mary-Kate Olsen doet mee aan springconcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 14:36

Broer geloof ik, hij is een stuk ouder dan zij :j

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 16:25

Bloodymary schreef:
Is dat trouwens een zoon van de ex-president? (Te lui om te googlen).

Edit: toch gegoogled. Zijn half broer dus. Wel een ouwe, het lijken net vader en dochter. Maar ja, ieder zijn ding.


Scherp!! Didn't ring a bell bij mij :')

Ze schelen gewoon 35cm :oo (oke en 20 jaar, maar vind hem er verder niet heel erg oud uit zien) dan lijk je snel een kind inderdaad, bij zo'n grote man... :oo

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Mary-Kate Olsen doet mee aan springconcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 16:35

Ik kan me goed voorstellen dat zij met haar achtergrond het geluk en vooral stabiliteit heeft gevonden bij iemand die wat ouder is dan zij.

mls_w

Berichten: 152
Geregistreerd: 02-10-16
Woonplaats: Oud-Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 16:56

Janine1990 schreef:
Bloodymary schreef:
Is dat trouwens een zoon van de ex-president? (Te lui om te googlen).

Edit: toch gegoogled. Zijn half broer dus. Wel een ouwe, het lijken net vader en dochter. Maar ja, ieder zijn ding.


Scherp!! Didn't ring a bell bij mij :')

Ze schelen gewoon 35cm :oo (oke en 20 jaar, maar vind hem er verder niet heel erg oud uit zien) dan lijk je snel een kind inderdaad, bij zo'n grote man... :oo


Ik scheel met mijn vriend ook 40 cm :')


Maar on topic ik vind 't leuk dat ze weer rijd, vroegaaaaah was ik best fan van hun films toen ik klein was, en vond t jammer dat ze stopte.

En indd alleen maar goed als beroemde mensen rijden, dan wordt t weer ff in de spotlight gegooid!
Er zijn er zat namelijk die rijden, alleen weet je dat vaak nooit helaas

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 17:00

mls_w schreef:
Ik scheel met mijn vriend ook 40 cm :')


Maar on topic ik vind 't leuk dat ze weer rijd, vroegaaaaah was ik best fan van hun films toen ik klein was, en vond t jammer dat ze stopte.

En indd alleen maar goed als beroemde mensen rijden, dan wordt t weer ff in de spotlight gegooid!
Er zijn er zat namelijk die rijden, alleen weet je dat vaak nooit helaas


Ik mocht willen dat ik dat ooit voor elkaar kreeg :') Ik heb al moeite om een man te vinden die groter is dan ik :')

mls_w

Berichten: 152
Geregistreerd: 02-10-16
Woonplaats: Oud-Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 17:09

Janine1990 schreef:
mls_w schreef:
Ik scheel met mijn vriend ook 40 cm :')


Maar on topic ik vind 't leuk dat ze weer rijd, vroegaaaaah was ik best fan van hun films toen ik klein was, en vond t jammer dat ze stopte.

En indd alleen maar goed als beroemde mensen rijden, dan wordt t weer ff in de spotlight gegooid!
Er zijn er zat namelijk die rijden, alleen weet je dat vaak nooit helaas


Ik mocht willen dat ik dat ooit voor elkaar kreeg :') Ik heb al moeite om een man te vinden die groter is dan ik :')



163cm vs 205cm :=

Avalanche

Berichten: 15987
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 22:48

Bloodymary schreef:
Is dat trouwens een zoon van de ex-president? (Te lui om te googlen).

Edit: toch gegoogled. Zijn half broer dus. Wel een ouwe, het lijken net vader en dochter. Maar ja, ieder zijn ding.

Ik krijg de kriebels bij een enorme age gap. Ik vind de foto's ook een beetje weird. Maar goed, 't is niet mijn huwelijk...... en van een foto kan je zoveel niet zeggen natuurlijk.

mls_w schreef:
Janine1990 schreef:
Scherp!! Didn't ring a bell bij mij :')

Ze schelen gewoon 35cm :oo (oke en 20 jaar, maar vind hem er verder niet heel erg oud uit zien) dan lijk je snel een kind inderdaad, bij zo'n grote man... :oo


Ik scheel met mijn vriend ook 40 cm :')


Maar on topic ik vind 't leuk dat ze weer rijd, vroegaaaaah was ik best fan van hun films toen ik klein was, en vond t jammer dat ze stopte.

En indd alleen maar goed als beroemde mensen rijden, dan wordt t weer ff in de spotlight gegooid!
Er zijn er zat namelijk die rijden, alleen weet je dat vaak nooit helaas

Ik scheel met mijn vriend 7 cm of zo, en 28 dagen :')

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 22:54

bigone schreef:
En laten we het even in perspectief zien, ze heeft het geld om op dit soort wedstrijden te starten, ze springt Z en geen GP. Maar waar kun je beter aan je netwerk bouwen dan Monaco, Parijs en dat soort plaatsen.
Dit komt op bokt omdat ze beroemd is, niet omdat ze de sterren van de hemel springt. Er zijn zoveel ruiters die Z springen.

Jessica Springsteen zal wellicht ook zo begonnen zijn. En de dochter van Bill Gates. Rijk zijn geeft natuurlijk wel de kansen die de gewone ruiter niet heeft. Maar daarna moeten ze het toch zelf doen. Zij moeten zo'n paard rondsturen op een 1.60 parcours en die prestatie is niet voor de gemiddelde ruiter weggelegd.