Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 18:28

StillAngel schreef:
Ik erger me eraan dat het normaal is om dit vreselijk warme weer "mooi" te noemen. Ieder weerbericht: "maar wees niet gevreesd, het mooie weer komt van het weekend terug".

Een dikke middelvinger voor de natuur en haar ernstige droogte dus, namens onze maatschappij? Bah.

We hebben de afgelopen weken een stortvloed aan water gehad. Een goeie week geleden stonden hier nog straten blank. Blij dat het nu eindelijk 'ns betrouwbaar droog is, kan ik m'n tuinkussens 's nachts tenminste buiten laten liggen.

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 18:31

elnienjo schreef:
StillAngel schreef:
Ik erger me eraan dat het normaal is om dit vreselijk warme weer "mooi" te noemen. Ieder weerbericht: "maar wees niet gevreesd, het mooie weer komt van het weekend terug".

Een dikke middelvinger voor de natuur en haar ernstige droogte dus, namens onze maatschappij? Bah.

We hebben de afgelopen weken een stortvloed aan water gehad. Een goeie week geleden stonden hier nog straten blank. Blij dat het nu eindelijk 'ns betrouwbaar droog is, kan ik m'n tuinkussens 's nachts tenminste buiten laten liggen.


Naja, daar spreekt toch wel het menselijk egoïsme om eerlijk te zijn.. Er is nog lang niet genoeg gevallen namelijk :\

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 18:39

StillAngel schreef:
elnienjo schreef:
We hebben de afgelopen weken een stortvloed aan water gehad. Een goeie week geleden stonden hier nog straten blank. Blij dat het nu eindelijk 'ns betrouwbaar droog is, kan ik m'n tuinkussens 's nachts tenminste buiten laten liggen.


Naja, daar spreekt toch wel het menselijk egoïsme om eerlijk te zijn.. Er is nog lang niet genoeg gevallen namelijk :


En daar moeten wij ons schuldig om voelen omdat?

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 18:41

theadora99 schreef:
Dat ik echt niet weet wat ik moet doen om niet te verbranden....

Moet je maar niet op vakantie gaan zonder mij in je koffer te doen :Y)

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 18:44

StillAngel schreef:
Naja, daar spreekt toch wel het menselijk egoïsme om eerlijk te zijn.. Er is nog lang niet genoeg gevallen namelijk :

Tja, dat compenseert een beetje alle verregende zomers die we ook al hebben meegemaakt. Nu is het eindelijk 'ns fijn droog. Tis maar goed dat we er als mensen geen invloed op hebben want de één wil dit en de ander wil dát.

hagelslag
Berichten: 9042
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 18:56

theadora99 schreef:
Dat ik echt niet weet wat ik moet doen om niet te verbranden....


Ik werk / ben veel buiten.
Ik smeer mij meermaals met factor 50 in
Dit werkt het beste. Ik gebruik die van nivea aangezien deze direct bescherming geeft

TheJokerr
Berichten: 2774
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:12

StillAngel schreef:
Naja, daar spreekt toch wel het menselijk egoïsme om eerlijk te zijn.. Er is nog lang niet genoeg gevallen namelijk :

Niet helemaal waar, volgens de statistieken is in verhouding deze maand evenveel gevallen als vorige jaren: alleen in andere verhoudingen.

Ja het is warm, maar de kou zal dan ook wel erger worden.

Kabayo

Berichten: 14003
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:13

TheJokerr schreef:
StillAngel schreef:
Naja, daar spreekt toch wel het menselijk egoïsme om eerlijk te zijn.. Er is nog lang niet genoeg gevallen namelijk :

Niet helemaal waar, volgens de statistieken is in verhouding deze maand evenveel gevallen als vorige jaren: alleen in andere verhoudingen.

Ja het is warm, maar de kou zal dan ook wel erger worden.

Kou? ;(
Geef mij maar zomer.

TheJokerr
Berichten: 2774
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:16

Kabayo schreef:
TheJokerr schreef:

Niet helemaal waar, volgens de statistieken is in verhouding deze maand evenveel gevallen als vorige jaren: alleen in andere verhoudingen.

Ja het is warm, maar de kou zal dan ook wel erger worden.

Kou? ;(
Geef mij maar zomer.

Mij ook hoor! Ik werk altijd buiten dus ik vind dit prima vertoeven!


Ik erger eraam dat ik mijn oplader vergeten ben...

Kabayo

Berichten: 14003
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:21

Ik haat de winter haha. Maar regen is ook welkom hoor. Maar die kou. Brrrrr.

Nu erger ik mij eraan dat het over 5 maand winter is _O-

Morganlefay

Berichten: 8696
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:25

GUSTIxBILL schreef:
Mensen die met hun vieze vuile ***** aan de broodjes en gebak komen ipv bijgevoegde tangen.
Is mijn zin in een broodje zo voor voorbij

Beetje laat, maar als je de verpakking binnenste buiten keert je hand erin stopt en dan het broodje pakt ;)

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:40

Aan dat werk me echt dood wil hebben ofzo. Echt bizar veel te doen en ik ren mijn benen onder mijn lijf vandaan. Nu eindelijk pauze houden maar terwijl ik zo hard heb gewerkt om op tijd klaar te kunnen zijn, is iemand op een andere afdeling nog lang niet klaar en we moeten blijven om te helpen. Zal wel niet voor elf uur de winkel uit zijn |o

Kabayo

Berichten: 14003
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:49

Aan dat ik vannacht 2.15 moet werken :z
Welte

hagelslag
Berichten: 9042
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 19:54

Ik moest net bij een kalkoenstal voer uitblazen. Jezus wat een rare enge beesten.
Bij elk "geluidje" maken die beesten een pokkeherrie

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:33

Linksom of rechtsom: voor bepaalde mensen doe je het toch nooit goed genoeg... Ik houd ermee op...

nicole_floor

Berichten: 3251
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 23:08

Dat ik overal jeuk heb door die stomme eikenprocessierupsen.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 23:14

Dat ik zo geen vertrouwen heb in mezelf op dit moment.
Morgen theorie examen voor m'n autorijbewijs.. & werk ging ook alles behalve lekker vandaag

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 23:58

Je kan het Jessica ! Theorie is even je kop erbij :(:)


Irriteer mij dat ik gewoon niet weet wat voor urn ik voor de kat wil , een gewone ronde met pootjes of toch een liggende of zittende kat met of zonder engel vleugels . Geen deprimerende zwarte , irritant al die keuze

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 00:02

Vrachtwagens die elkaar gaan inhalen op een 2 baans weg. En dan ook nog eens met 1 km/uur harder dan de ander. :')

Nyaleti

Berichten: 6177
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 02:21

Rebecca schreef:
Je kan het Jessica ! Theorie is even je kop erbij :(:)


Irriteer mij dat ik gewoon niet weet wat voor urn ik voor de kat wil , een gewone ronde met pootjes of toch een liggende of zittende kat met of zonder engel vleugels . Geen deprimerende zwarte , irritant al die keuze


Een liggende met vleugeltjes klinkt wel heel erg mooi, sterkte nog.

Ik erger me aan die ahrjehiahrjw rupsen. Heel zwaar weekend voor de deur en ik zit beneden omdat ik helemaal gek werd van de jeuk.

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 06:26

nereids schreef:
Vrachtwagens die elkaar gaan inhalen op een 2 baans weg. En dan ook nog eens met 1 km/uur harder dan de ander. :')

Echt he, ze mogen wat mij betreft verbieden dat vrachtwagens elkaar inhalen in de spits op 2 en 3 baans wegen. Het veroorzaakt alleen maar extra file.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 07:34

Dat ik de KPN monteur zo vroeg had ingepland en ik nu dus weer wakker ben terwijl ik zo lekker lag te slapen ;(

GUSTIxBILL

Berichten: 1987
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 07:48

Dat mensen niet begrijpen dat het verplicht treintje rijden tegen 80 (voor de laatste 76) juist de file’s en ongelukken veroorzaakt. Niet gesproken over de tijdsdruk waar chauffeurs onder staan. Want een te laat vertrokken automobilist moet maar eens i.p.v. 3min te laat 3min10sec te laat zijn. Maar ohwee als hun broodjes ‘s ochtends 5min te laat in de winkel liggen. Zo moeilijk voor beetje wederzijds respect ?

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 07:51

SindyKaya schreef:
Dat ik minstens 17 muggenbulten heb, ik word er gek van

Mijn vriend heeft gisteren geteld. Ik heb er 18 alleen al op mijn rug. -O-

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 07:52

GUSTIxBILL schreef:
Dat mensen niet begrijpen dat het verplicht treintje rijden tegen 80 (voor de laatste 76) juist de file’s en ongelukken veroorzaakt. Niet gesproken over de tijdsdruk waar chauffeurs onder staan. Want een te laat vertrokken automobilist moet maar eens i.p.v. 3min te laat 3min10sec te laat zijn. Maar ohwee als hun broodjes ‘s ochtends 5min te laat in de winkel liggen. Zo moeilijk voor beetje wederzijds respect ?


Ik vind het echt niet erg als er een vrachtwagen inhaalt maar als er 10 achter elkaar rijden, en elkaar inhalen en ik niet voorbij kan 10 minuten lang dan raak ik wel gefrustreerd.