sasika schreef:Murphypower wat een mooie lijst zeg!! Fijn dat hij bij jou beter liep![]()
Brittjuhh jammer als de bak dan zwaar is, maar dan heb je hem nog netjes kunnen voorstellen.
Doorzitten op een tuiger is vaak wel een hele uitdaging, je had daarna zeker wel betonblokken van buikspieren? :p
Zeker ik hield dr netjes, al had ik het gevoel alsof ik op een kameel reed
Mijn boven benen deden vooral pijn na het doorzitten, mijn buikspieren zijn over het algemeen erg goed getraind, daar had ik namelijk totaal geen last van
Murphypower, ziet er leuk uit!
183 punten, en had eigenlijk het zelfde commentaar als bij de 1e proef, was alleen verkeerd gereden
En we zijn nu officieel L1! Zelfs een winstpunt gehaald! 179 en 182.5. Wie had dat nu gedacht? Ik iig niet! Ben zo trots
normaal rijden we ongeveer een halfuurtje in, nu hadden we 2 minuten, niet te doen, Cadans is een echt diesel.. eerste proef toch nog 180 eruit geknald. Tweede proef was ie al een stuk fijner te rijden, helaas las mn voorlezer verkeerd waardoor we -2 krijgen, ook daar nog 182. De punten geven wel aan waar we staan, we kunnen meekomen, maar genoeg ruimte voor verbetering. Al met al ben ik zo trots op Cadans dat ie zich zo liet rijden
het grootse probleem. Ze wil graag hard, vind het moeilijk om wat geslotener op het achterbeen te komen. Maar eigeniljk in de L1 altijd (op de laatste proef na
) Al met al heel blij met onze eerst keer. Was ook de eerste wedstrijd voor het paard, dus heel trots op haar