Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 00:55

rien10 schreef:
Ik had hem niet voor een deur hangen, maar voor het raam. Dus gewoon een gesloten hor, maar dan met klittenband. Iedere keer als ik het raam open wil doen, klittenband openmaken. Ja, dat werkt 3 keer, en dan is het ruk. :(

Daarom heb ik die deur horren vd Action ook voor de ramen hangen.
Zijn makkelijk op maat te knippen ook, ik bevestig ze, prik de punaises rondom in het kozijn en wat aan de zijkanten en onderaan uitsteekt knip ik af.
Kat blij want die kan gewoon in en uit door het raam als ze wil en ik blij want veel minder muggen en ander vliegend gespuis in huis. :D

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 06:55

Dioxide schreef:
Ik zoek een postadres in Duitsland (grensgebied Midden-/Zuid-Limburg) waar ik sperma naar mag laten sturen komende week (of volgende maand als laatste) :o Merrie valt elke keer exact verkeerd met haar hengstigheid waardoor ik door het werk niet naar Ankum (DE) kan vliegen om het op te pikken...

Lokale (paarden)dierenarts? Kan het meteen gekoeld worden bewaard

Lynn_Nikita

Berichten: 25460
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 07:25

Dioxide schreef:
Ik zoek een postadres in Duitsland (grensgebied Midden-/Zuid-Limburg) waar ik sperma naar mag laten sturen komende week (of volgende maand als laatste) :o Merrie valt elke keer exact verkeerd met haar hengstigheid waardoor ik door het werk niet naar Ankum (DE) kan vliegen om het op te pikken...



Zal wel wat kosten maar Animal embryo center heeft ook een adres in Duitsland, kun je het erna bij hun ophalen en zelfs je merrie laten insemineren als je dat makkelijker is

rien10
Berichten: 14674
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:10

't is dat dit Bokt is. Anders was jouw post echt hilarisch geweest Dioxide. :D *\%/*

rien10
Berichten: 14674
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:10

lor1_1984 schreef:
rien10 schreef:
Ik had hem niet voor een deur hangen, maar voor het raam. Dus gewoon een gesloten hor, maar dan met klittenband. Iedere keer als ik het raam open wil doen, klittenband openmaken. Ja, dat werkt 3 keer, en dan is het ruk. :(

Daarom heb ik die deur horren vd Action ook voor de ramen hangen.
Zijn makkelijk op maat te knippen ook, ik bevestig ze, prik de punaises rondom in het kozijn en wat aan de zijkanten en onderaan uitsteekt knip ik af.
Kat blij want die kan gewoon in en uit door het raam als ze wil en ik blij want veel minder muggen en ander vliegend gespuis in huis. :D


Potverdorie. Waarom ben ik daar nou niet op gekomen. Wat een goed idee! Ik moet nog een raam van hor voorzien, dit ga ik proberen!

Kabayo

Berichten: 13981
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:13

Dioxide dpd? Ik werk bij dpd en heb regelmatig pakketjes sperma in de handen :P Ook van grote adressen (VDL)

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:44

Het probleem zit hem er dus in dat het niet buiten Duitsland verzonden mag worden vanuit Celle (heeft te maken met de onderzoeken die nog gedaan moeten worden voor goedkeuring int. verzending), dus DPD of NL DA is geen optie. Helaas is zijn de dichtstbijzijnde Duitse paarden DA's ook niet echt meewerkend; ik heb geen trailer (en zelden trekauto thuis staan i.v.m. werk partner) en kan mijn merrie daar daarom niet stallen voor inseminatie. Visites vallen weer net buiten hun werkgebied en ze willen geen pick-up point zijn, zelfs niet tegen vergoeding :x

Lynn Nikita, thanks voor de tip!! Ik ga eens kijken wat zij zeggen :) Die zitten in Maria Hoop toch?

Leuk joh, je merrie nog drachtig zien te krijgen :') :+ nog nooit zo veel beren op de weg gehad met paarden hehe.

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:02

Ik heb een mooie blousejurk, maar die is (helaas) te groot geworden. En hij is natuurlijk helemaal uitverkocht en komt niet meer in de collectie. Nu zoek ik dus weer zoiets. Maar ik geloof wat ik zoek dat dat er bijna niet is :+

Afbeelding

Mijn eisenlijstje:
-lange mouwen die opgerold kunnen worden met zo’n extra stukje stof met knoopje zodat ze omhoog blijven.
- effen kleur (liefst geen zwart, wit of beige)
- geen spijkerstof
- middellang. Tot ongeveer net boven m’n knie. Niet te lang dus

Dus help! Iemand nog ideeën waar ik zoiets kan kopen?

rien10
Berichten: 14674
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:06

Jeetje, gisteren zitten googlen en kwam er een tegen. Maar waar..... waar.... waar.... ehhhhh......ff puzzlen. (Ja, werk-ontwijkend gedrag. Ik weet het).

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:18

emmaudb schreef:
Ik heb een mooie blousejurk, maar die is (helaas) te groot geworden. En hij is natuurlijk helemaal uitverkocht en komt niet meer in de collectie. Nu zoek ik dus weer zoiets. Maar ik geloof wat ik zoek dat dat er bijna niet is :+

[ [url=m/LCOjZp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn eisenlijstje:
-lange mouwen die opgerold kunnen worden met zo’n extra stukje stof met knoopje zodat ze omhoog blijven.
- effen kleur (liefst geen zwart, wit of beige)
- geen spijkerstof
- middellang. Tot ongeveer net boven m’n knie. Niet te lang dus

Dus help! Iemand nog ideeën waar ik zoiets kan kopen?



O ik heb zoiets bij de Aldi bij ons gezien maar verder geen idee of het lange mouwen heeft ofzo. Zal ik eens kijken?

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:20

er was een tijdje geleden een app/spelletje en volgensmij zat er een naam in de naam :+ het was een spelletje waarbij je voor een pinguïn de ‘baan’ moest tekenen en daar gleed hij dan over heen

emmaudb

Berichten: 1543
Geregistreerd: 19-03-08

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:45

Als je zou willen kijken lootje :) zie hem in de folder in ieder geval niet staan

Ohja een andere eis is wel knoopjes tot helemaal onderaan.

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:53

Kabayo schreef:
Ik zoek een simpel glitter frontriem maar met wit leer ipv bruin en zwart. Niet overdreven duur. Is voor aan een voorbrenghoofdstel


Kun je niet met witte leerverf aan de gang? Heb even gezocht maar de echte witte frontriem was 170 euro

Carnivoria

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 11:58

Kabayo schreef:
Ik zoek een simpel glitter frontriem maar met wit leer ipv bruin en zwart. Niet overdreven duur. Is voor aan een voorbrenghoofdstel


Frontriemdesign?

Afbeelding

rien10
Berichten: 14674
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 13:16

rien10 schreef:
Jeetje, gisteren zitten googlen en kwam er een tegen. Maar waar..... waar.... waar.... ehhhhh......ff puzzlen. (Ja, werk-ontwijkend gedrag. Ik weet het).

Helaas. Sorry, ik heb geen idee meer waar ik het zag.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:15

Dioxide schreef:
Het probleem zit hem er dus in dat het niet buiten Duitsland verzonden mag worden vanuit Celle (heeft te maken met de onderzoeken die nog gedaan moeten worden voor goedkeuring int. verzending), dus DPD of NL DA is geen optie. Helaas is zijn de dichtstbijzijnde Duitse paarden DA's ook niet echt meewerkend; ik heb geen trailer (en zelden trekauto thuis staan i.v.m. werk partner) en kan mijn merrie daar daarom niet stallen voor inseminatie. Visites vallen weer net buiten hun werkgebied en ze willen geen pick-up point zijn, zelfs niet tegen vergoeding :x

Lynn Nikita, thanks voor de tip!! Ik ga eens kijken wat zij zeggen :) Die zitten in Maria Hoop toch?

Leuk joh, je merrie nog drachtig zien te krijgen :') :+ nog nooit zo veel beren op de weg gehad met paarden hehe.


Mag het wel naar een particulier adres? Anders zou ik gewoon even een oproepje zetten op het fokkers subforum. Er zijn echt wel duits-nederlandse bokkers.

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:16

Ik zoek... Een simpele oplossing om mijn elektrische vouwfiets zo veilig mogelijk buiten te laten staan. Zowel qua diefstal als qua regen. Ik had al bedacht:


-accu eruit (uiteraard)
-goed slot, aan iets vasts vast
-ingeklapt met een grote vuilniszak er overheen

rien10
Berichten: 14674
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:46

Een vuilniszak is kwetsbaar. Een waterdichte hoes?

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 14:49

Ben een beetje bang dat die wordt meegenomen...

Kabayo

Berichten: 13981
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 15:48

Carnivoria schreef:
Kabayo schreef:
Ik zoek een simpel glitter frontriem maar met wit leer ipv bruin en zwart. Niet overdreven duur. Is voor aan een voorbrenghoofdstel


Frontriemdesign?

[ [url=m/mm22CV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb haar ee pb gestuurd

Nynkster ben bang dat ik daar heel onhandig mee ben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 17:33

Kabayo schreef:
Carnivoria schreef:


Frontriemdesign?

[ [url=m/mm22CV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb haar ee pb gestuurd

Nynkster ben bang dat ik daar heel onhandig mee ben :+

Ik vond leerverf heel makkelijk (Ik had verf van Angelus). Als je per ongeluk iets verkeerds verfde, kon je het met een nat doekje zo weghalen. Misschien het proberen waard als je nog een oude frontriem hebt liggen.

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:23

ik heb misschien iets geks.

Ik ben op zoek naar iets waar iemand in kan zitten, die nu met krukken loopt.
zodat we bijvoorbeeld toch wel ergens heen kunnen maar de persoon niet zo veel hoeft te lopen.
Fietsen kan helaas niet.
Ik kan wel fietsen bijv.
Dacht aan een rolstoel, maar misschien zijn er nog meer opties tot waarmee je mobiel kan zijn zonder je bene te gebruiken.
en dus wel ook leuk wat afstandjes kan maken.

ik weet niet zo goed hoe ik dit moet googlen, dus ik dacht misschien hebben jullie ideeen ?

lovelyfiefy

Berichten: 5093
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:26

Sheran schreef:
Ik zoek... Een simpele oplossing om mijn elektrische vouwfiets zo veilig mogelijk buiten te laten staan. Zowel qua diefstal als qua regen. Ik had al bedacht:


-accu eruit (uiteraard)
-goed slot, aan iets vasts vast
-ingeklapt met een grote vuilniszak er overheen


kan je er geen hoes om doen voor een motor?
of wellicht bestaat er een regenhoes voor een fiets.
een vuilniszak zou ik niet doen, denken ze straks dat je een zak vuil heb vast gezet ofzo.
Gaat de gemeente er straks mee aan de wandel
(of denken ze dat iemand die fiets zo gedumpt heeft)

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:44

Bedankt voor het meedenken! Hij staat in de 'voortuin' dus niemand zal er zomaar mee aan de wandel gaan. Motorhoezen etc zijn erg groot en zwaar en worden vaak gestolen hier, vandaar dat ik aan een vuilniszak dacht, dan ziet het er 'onbelangrijk' uit :P Maar het is misschien wel een idee om er even iets op te plakken ofzo, zodat je kan zien dat het geen gewone zak is.

milatje
Berichten: 3491
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: In het Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 20:27

lovelyfiefy schreef:
ik heb misschien iets geks.

Ik ben op zoek naar iets waar iemand in kan zitten, die nu met krukken loopt.
zodat we bijvoorbeeld toch wel ergens heen kunnen maar de persoon niet zo veel hoeft te lopen.
Fietsen kan helaas niet.
Ik kan wel fietsen bijv.
Dacht aan een rolstoel, maar misschien zijn er nog meer opties tot waarmee je mobiel kan zijn zonder je bene te gebruiken.
en dus wel ook leuk wat afstandjes kan maken.

ik weet niet zo goed hoe ik dit moet googlen, dus ik dacht misschien hebben jullie ideeen ?

Een rolstoelfiets of een duofiets? Of een scootmobiel huren of lenen?