Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 21:34

Dat ik net met de hond wou wandelen en het dan super hard begint te regenen. En zo te zien duurt het nog wel even -O-

Yuumi

Berichten: 51
Geregistreerd: 23-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:25

Xxx
Laatst bijgewerkt door Yuumi op 22-02-23 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:42

Ik heb wel dat mijn kleren toch echt na vaak wassen wel slijten := Niet per se dat de gaten er spontaan in vallen maar wel dat de stof echt dunner wordt.
Na 30 keer wassen ziet het er bij mij nooit meer als nieuw uit hoor :n

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 22:46

laraxXxemma schreef:
Ik heb wel dat mijn kleren toch echt na vaak wassen wel slijten := Niet per se dat de gaten er spontaan in vallen maar wel dat de stof echt dunner wordt.
Na 30 keer wassen ziet het er bij mij nooit meer als nieuw uit hoor :n


Ik heb dat echt nog nooit gehad :')
Lezen jullie wel de was labels? Die zitten er namelijk niet voor niks in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:17

Dat mijn telefoon kapot is. Ik ga morgenvroeg (05:00) weg op vakantie en heb woensdag examenuitslag.
Voel mij zo enorm *** en ik weet echt even niet wat ik moet doen. Ik heb vaker zonder telefoon gezeten en kan normaal gesproken ook makkelijk zonder, maar op dit moment kan ik gewoon echt niet zonder en heb ik hem nodig.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 23:25

Lau schreef:
laraxXxemma schreef:
Ik heb wel dat mijn kleren toch echt na vaak wassen wel slijten := Niet per se dat de gaten er spontaan in vallen maar wel dat de stof echt dunner wordt.
Na 30 keer wassen ziet het er bij mij nooit meer als nieuw uit hoor :n


Ik heb dat echt nog nooit gehad :')
Lezen jullie wel de was labels? Die zitten er namelijk niet voor niks in.


Waslabels, geen wasverzachter en goede kwaliteit spullen. Ik heb nog jurkjes van 10 jaar terug die prachtig zijn. Maar die zijn ook wel 150-200 euro.

Ik vind het echt bizar dat je het normaal vindt dat iets 30 wassen meegaat. Zelfs mijn H&Mtjes doen het langer.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 00:03

Waarom ik vandaag niet gewoon vrij heb genomen, zodat ik niet al dat gefeliciteer op m'n werk hoef aan te horen. Vorig jaar waren ze het vergeten, maar nu staat het in de agenda, dus iedereen weet dat het mijn verjaardag is. Ik geef er gewoon niks om.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 00:37

Caroline en opvat bij RTL boulevard.... stelletje omhooggevallen paardenkutten 8)7

Niobe

Berichten: 7987
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 01:07

Dat ik momenteel gewoon nergens lol aan beleef. Zelfs Candy Crush niet -O-

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 01:56

Dat de printer aangaf dat de toner op was. Ik dus de doos met cartridges uit de kast getrokken voor een nieuwe. Wat denk je… heel die doos vol met lege cartridges!! Mijn ex-collega heeft dus blijkbaar het afgelopen jaar elke keer de oude cartridge terug in het zakje, terug in het doosje, terug in de omdoos gedaan _-:(
Echt, wat voor een psycho ben je dan zeg!!

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 02:10

Dat ik niet kan slapen en ik binnen 5u weer opmoet en ik een examen heb..

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 06:57

Dat ik slecht geslapen heb en mijn buik weer enorm klote doet de afgelopen paar dagen en vandaag weer lekker extreem doet. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:01

Aan het werk dat wederom weer te weinig heeft besteld, waardoor ik de klanten gewoon niet correct kan bedienen. Uiteraard al 2 dagen een hoop gezeik hieromtrend gehad. Managment trekt het zich niet aan.

Wat ik nog het ergste van dit alles vind is dat ik echt goed overeen kwam met de manager, tot ze dus manager werd. Sindsdien is alles te veel gevraagd, kan er geen leuk gesprek meer vanaf en worden alle klachten onthaald als zijnde: Spijtig en: Staat het jou niet aan, dan is daar de deur.

Dagen aftellen doe ik hier, tot ik hier eindelijk weg kan. 6 jaar met veel plezier gewerkt en op 3 maand tijd volledig om zeep geholpen.

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:06

MPR4 schreef:
Dat mijn telefoon kapot is. Ik ga morgenvroeg (05:00) weg op vakantie en heb woensdag examenuitslag.
Voel mij zo enorm *** en ik weet echt even niet wat ik moet doen. Ik heb vaker zonder telefoon gezeten en kan normaal gesproken ook makkelijk zonder, maar op dit moment kan ik gewoon echt niet zonder en heb ik hem nodig.

Een ander nummer van iemand met wie je op vakantie gaat nog gauw doorgeven aan school?

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:12

Dat mijn lichaam helemaal van de leg is. Ik voel mij ziek, mijn emoties weten niet wat ze willen en waarom? Gezonde zenuwen.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 09:34

Whale schreef:
Waarom ik vandaag niet gewoon vrij heb genomen, zodat ik niet al dat gefeliciteer op m'n werk hoef aan te horen. Vorig jaar waren ze het vergeten, maar nu staat het in de agenda, dus iedereen weet dat het mijn verjaardag is. Ik geef er gewoon niks om.


Gefeliciteerd! *\o/* gewoon lief lachen als ze je feliciteren :))

maatje987

Berichten: 2956
Geregistreerd: 31-10-12
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:09

__Sannne schreef:
Whale schreef:
Waarom ik vandaag niet gewoon vrij heb genomen, zodat ik niet al dat gefeliciteer op m'n werk hoef aan te horen. Vorig jaar waren ze het vergeten, maar nu staat het in de agenda, dus iedereen weet dat het mijn verjaardag is. Ik geef er gewoon niks om.


Gefeliciteerd! *\o/* gewoon lief lachen als ze je feliciteren :))

Whale schreef:
Waarom ik vandaag niet gewoon vrij heb genomen, zodat ik niet al dat gefeliciteer op m'n werk hoef aan te horen. Vorig jaar waren ze het vergeten, maar nu staat het in de agenda, dus iedereen weet dat het mijn verjaardag is. Ik geef er gewoon niks om.



Gefeliciteerd beide *\o/*

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:12

Jij ook! *\o/*

Ik erger me eraan dat ik al twee weken ziekjes ben. Heb nu helemaal geen stem meer, snotverkouden, hoofdpijn, slecht slapen, en niks helpt. :( En heb ook nog eens 4 tentamens deze week. Wat. Een. Timing.

Jorex

Berichten: 9950
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:13

Ik ben misselijk van de pijn. De bus heeft hier ook een bijdrage in geleverd, maar ik denk dat de rest gewoon echt komt van de pijn. En ik heb mijn medicijnen niet bij me, dus wordt een leuk dagje zo |o

Kairos
Berichten: 2713
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:45

Dat ik een nieuw halster wilde, dus ik een halster bestellen. Is het niet leverbaar :\ Wilde hem voor donderdag in huis hebben, zodat ik er foto’s mee kon maken

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:23

Dat ik constant aan het stressen ben over dingen die voor morgen morgen moeten gebeuren, maar dat het eigenlijk pas donderdag hoeft... Lief brein, a.s. woensdag (morgen!) is nog rustig, donderdag ochtend (dus over twee dagen) dan mag je stressen. Dankjewel. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:56

Dat mijn hond een vossenstaart in z'n poot heeft zitten incl abces en de dierenarts pas volgende week een plekje heeft. Maak dan plek :=

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 12:41

Anthea schreef:
Dat mijn hond een vossenstaart in z'n poot heeft zitten incl abces en de dierenarts pas volgende week een plekje heeft. Maak dan plek :=

:= en een andere dierenarts?

ik erger mij aan mijn gebrek van planning. Echt elke dag gaat er wel iets verkeerd waardoor er weer iets niet kan |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 13:15

Dat het weer lekt in de keuken |o , nu moet ik op mijn strepen staan terwijl ik bel en dat is niet mijn beste kan ^) . Balkon gerenoveerd , alles uitgesloten ze slopen het plafond er maar uit |o , het is zolang ik hier woon raak constant

Flying_Angel

Berichten: 15717
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:22

Veel jarigen vandaag!

Gefeliciteerd Whale, Maatje en Sanne! Y)(^)