Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 16:21

Er staat toch ook niet dat het niet kan??

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 18:51

Silly1972 schreef:
Wie zegt dat dat niet kan Marco en Jonker?
Maar dat is heel wat anders dan zo'n persoon compleet uit je leven bannen.
Dat is waar we het over hadden.


Ik niet hoor. Ik had het over seks hebben. Ik weet niet hoe jij bij bannen komt? :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 18:55

MarcoBorsato schreef:
Silly1972 schreef:
Wie zegt dat dat niet kan Marco en Jonker?
Maar dat is heel wat anders dan zo'n persoon compleet uit je leven bannen.
Dat is waar we het over hadden.


Ik niet hoor. Ik had het over seks hebben. Ik weet niet hoe jij bij bannen komt? :o?


Er zijn maar 2 opties toch? :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 19:03

Ik durf niks meer te zeggen, blijkbaar had ik het over iets anders? :')

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 19:21

Dat sloeg op een eerdere opmerking ;)
Sex hebben is geen must

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 19:55

Ik snap sowieso niet waarom iedereen hier zich zo verdedigt :=
Doe gewoon wat je zelf wil. Als jij blij bent met 2 verschillende mannen waarmee je bed en vriendschap deelt is dat toch prima. Ik zou er alleen nooit voor kiezen om het allemaal zo online te gooien. :)

Nou hier wel wat leuke gesprekjes lopen en iig 1 date op de planning staan. Wss nog 1 meer :j

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 20:02

Eens yonker :j Sommigen voelen zich hier in alles persoonlijk aangevallen :+

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 23:29

Ik ben de laatste die zegt dat je geen seks zou moeten hebben. Echt de laatste Silly. Maar een fwb is op basis van gelijkwaardigheid en als jij verliefd bent maar hij is een smoezenkoning die van jou krijgt wat hij wilt dan vind ik dat niet gelijkwaardig. Voor een fwb heb je vriendschappelijke gevoelens, je zou niet op het wachtbankje moeten gaan zitten want dan zit je daar over 10 jaar nog.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 03:31

Wauw ik was weer eens op stap en had zowaar weer eens sjans :+ En nog een oude vlam (van mij dan, ben voor hem nooit wat geweest) tegengekomen die zei dat ik er lekker uitzag :)) Goed voor je ego, maar toch blij dat morgenavond mijn eigen tinderman weer naast me ligt.. we zijn bijna een jaar samen <3

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 09:59

Is ondertussen al weer veel bijgekletst. Nou nog langer niks meer te horen van hem. Maar een berichtje gestuurd hoe het ging en dat het zo stil was. Hij reageerde gewoon normaal. Dus ik er achter aan gevraagd of hij gewoon eerlijk wilt zijn als hij het niet ziet zitten. En ja hoor daar kwam de aap uit de mouw. Hij heeft iemand anders gezien en wilt het daar mee proberen.
Nou thank God dat ik daarmee niet op een 2de of 3de date ben geweest. Als je niet eens eerlijk uit je zelf durft te zeggen dat het niks wordt, ben ik benieuwt hoe het zou zijn gegaan in de toekomst.

Heb nu al weer een week contact met een Belg. Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet vinden eerlijk gezegd. Enerzijds een lieve serieuze jongen. Anderzijds best kinds en super enthousiast (en qua uiterlijk niet helemaal mijn ding, maar dat mag ik niet zeggen. Want ik schreeuw altijd het hardste van de daken dat uiterlijk niet telt, maar innerlijk haha). Ben nog 2 weken op vakantie. Nog 2 weken de tijd om een keuze te maken of ik hem wil ontmoeten en beter wil leren kennen.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 10:40

Het was toch al duidelijk dat hij je niet zag zitten? Iemand die niks meer zegt na een date en je verwijderd is duidelijk not that into you.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 10:55

In de toekomst had hij je ook gewoon genegeerd, hij was niet met je op date gegaan ofzo.

Meestal is een verwijdering van Tinder wel een voorteken.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:05

MarcoBorsato schreef:
Ik ben de laatste die zegt dat je geen seks zou moeten hebben. Echt de laatste Silly. Maar een fwb is op basis van gelijkwaardigheid en als jij verliefd bent maar hij is een smoezenkoning die van jou krijgt wat hij wilt dan vind ik dat niet gelijkwaardig. Voor een fwb heb je vriendschappelijke gevoelens, je zou niet op het wachtbankje moeten gaan zitten want dan zit je daar over 10 jaar nog.


Helemaal mee eens! ;)
Maar dat is in mijn geval gelukkig niet zo. Geen smoezen what so ever.
Nee hoor ik ga gewoon door met daten.


Yvanka, complimenten heeft een mens nou eenmaal nodig, de meeste tenminste wel.
Wat heerlijk dat je iemand hebt gevonden.


Viel wel te verwachten Montgri.

Als hij verder aardig is die Belg kan je er best een afspraak mee wagen.
Maar ik zou hem dan wel vast inlichten dat hij niet op voorhand al veel moet verwachten dat het voor nu puur vriendschappelijk is.
Dan stappen jullie beide er wat relaxter in denk ik

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:06

Maar toch, wel zo netjes om ff te zeggen dat het niks wordt?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:16

_mexx_lady_ schreef:
Maar toch, wel zo netjes om ff te zeggen dat het niks wordt?


Is ook zo. Maar mijn ervaring is dat dat niet gebeurd 9/10 keer. Meestal hoor je er niks meer van. Ook duidelijk voor mij.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:25

Dat is mijn ervaring ook.
Ze ontmatchen gewoon heel makkelijk

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:39

Ik zeg gewoon aan het einde van de eerste date dat ik het niet zie zitten. Ben ik er tenminste direct van af. _O- Mijn laatste date was not amused toen ik zei dat ik geen romantische klik voelde en het hierbij wou laten. Dat was mijn schuld blijkbaar want ik had geen romantische lokatie gekozen voor een eerste date (glowgolf) :') Daarna was hij ook best kwaad naar huis gegaan.

Een andere date begon bijna te huilen toen ik zei dat ik geen tweede date wou. De tranen stonden in zijn ogen. Hij wou me ook niet laten gaan. :+

Dus op sommige momenten snap ik wel dat het makkelijker is om gewoon iemand te negeren. _O-

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:48

Is ook mijn ervaring... Mannen (maar wij kunnen er ook wat van) gaan liever de confrontatie uit de weg.. En dan is het makkelijker om gewoon niets meer te laten horen. Maar goed, vriendinnen van me doen dat ook, dus misschien zijn mannen en vrouwen net zo erg :')

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:50

Ik heb het toen ook gelijk gezegd, ene begreep het wel maar vond het wel jammer en die andere was ook echt niet blij maar ging best een beetje boos weg

Pffff net weer iemand die getrouwd is.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:51

Ik ben er ook weer. :') Hele dag visite gehad gisteren. _O-

En nja ik heb het idee dat mannen eerder ghosten, maar als je dan dus als vrouw even niks meer laat horen en dan toch wel dan krijg je de hele bende over je heen.
Hypocriet. :+

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:54

Oh vrouwen kunnen er ook wat van hoor! En het gebeurt inderdaad vaker niet als wel. Leven en laten leven!

Oke meneertje 'ik moet nog naar de jumbo wat moet ik voor je meenemen', heeft vandaag gereageerd dat ie met zijn rug zit en niet tot aan de Jumbo geraakt.
Heb maar gevraagd welke pot ijs hij wil hebben, breng ik hem wel even :') Heerlijk vermaak zo!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 12:01

Ik moet zeggen dat ik het bij mijn allereerste Tinder date ook heb gedaan. := Ik vind het nog steeds stom van me dat ik dat toen heb gedaan...

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 12:18

Hahha geweldig Mexx_lady, mijn soort humor.

Ach Neverland ik heb het ook wel eens gedaan als een gesprek gewoon echt niet liep en er van zijn kant ook niets kwam.
Was er gewoon klaar mee.
Alleen als je echt een date hebt afgesproken of hebt gehad vind ik het een ander verhaal.

Pffff 3 matches en 3 likes maar even geen fut.
Lig al dagen ziek op de bank.
2 matches openen zelf ook het gesprek niet en de 3e reageert niet op mijn opening

Nou dan niet hoor :P

Shani_1984

Berichten: 5436
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: In het mooie Deventer♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 12:26

Mannen vinden het idd makkelijker om te negeren dan te zeggen sorry ik zie je niet zitten. Maar owee als wij vrouwen dat doen :')
Als ze gaan negeren zonder dat er een date is geweest zou ik zoiets hebben van prima duidelijk. Maar als je al een date hebt gehad zou het netter en eerlijker zijn om gewoon te zeggen van goh na onze date blijkt het toch dat de klik er niet is waar ik op had gehoopt.

Ik had nu al de zoveelste Match die gelijk om Snapchat vraagt. Mijn gedachte was ja hoor die willen gewoon naaktfoto's, maar zei tegen mezelf Chan geef ze eens een kans en denk niet gelijk zo over ze :+
dus ik snapchat gegeven en ja hoor daar kwam de dickpick en de vraag stuur jij ook een naaktfoto van jezelf :') Ik had gewoon weer naar mijn voorgevoel moeten luisteren :j _O- En dat zijn gewoon Mannen van 32 tot 44 jaar >;)

xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 12:33

Shani_1984 schreef:
En dat zijn gewoon Mannen van 32 tot 44 jaar >;)

Misschien als ze ouder worden vergeten ze alle schaamte :')
Als ze extra fotos willen geef ik ook liever mijn insta, en als ze dan nog om meer vragen weet ik zeker dat ze niet serieus zijn.