Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain

Berichten: 21384
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 00:04

Haha nee geen Tinder verwijderen!! Leuk juist, die verhalen kun je later weer om lachen! :D

Ik ben weer bijna thuis.. Date duurde weer 7u mijn hemel. Ongelooflijk leuk gehad, ik voel kriebels en hij is op alle fronten goedgekeurd! <<) :+

xJolien

Berichten: 4551
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 00:04

Vind ik ook een rare vraag hoor. Snap dat je op een bepaald uiterlijk en type valt, maar dan nog vind ik het haast onbeschoft om dat te vragen :+

Nummus, goedzo!! Wanneer is je date?!

Silly, ook leuk op date dit weekend. Spannend. Goed dat je er makkelijker in wordt, dan kom je ook sneller leuke mensen tegen denk ik <3

Fair, jeetje mina, REN! Hahaha. Hoe reageerde hij toen je zei dat je naar huis wilde?

Vandaag m'n strand-vlam nog even gezien en morgenavond gaan we "filmpje kijken" bij hem thuis :Y) .


edit; captain, *\o/* *\o/* *\o/*

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 00:49

Wat leuk Captain!!!

Ik heb een foto van mij helemaal erop staan.

Gezellig Jolien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 07:31

_mexx_lady_ schreef:
Hoe gaan jullie om met mannen die vragen om een selfie van het hele lichaam, gewoon met kleren aan hoor!
Ik denk dan steeds, dus als ik wat voller zou zijn ben ik opeens niet meer interessant?
Nu snap ik wel dat ieder zijn type heeft, maar om dan binnen 10 zinnen te vragen vind ik dan weer zo een dingetje.


Nivea.. Waarom denk je dit? Misschien vindt hij het juist mooi.. Vraag gewoon waar hij op valt. Ik ben ook niet slank en heb er dus juist een volledige foto opstaan, om dat maar duidelijk te hebben.

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 07:41

Ik vraag ook nooit voor een foto. Maar eerlijk is eerlijk, uiterlijk is toch het eerste wat je te zien krijgt, ook irl.
En is Tinder uiteindelijk niet gewoon 1 grote vleeskeuring?

Hier nog altijd geen nieuwe match sinds vorige week trouwens :(. Volgens mij doe ik iets verkeerd of zo _O-

MyWishMax

Berichten: 25325
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:01

Wisselen jullie wel eens social media uit? Omdat de vraag voor een foto blijkbaar niet helemaal gewenst is? ;) Ik heb er niet zoveel problemen mee, heb niet zoveel foto's staan dus ik wil best wat sturen hoor.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:03

Soms instagram, maar wordt niet vaak om gevraagd

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:22

Gewoon een foto van je hele lichaam erop dan ben je daar ook gelijk klaar me :)
Had ik eerst niet, nu wel. Niet de duidelijkste foto maar ik heb gewoon niet zoveel fotos waar ik helemaal op sta :')

Nah ik had laatst een match die mij wist te vertellen dat ik 2 katten had... had die me na 5 min dus al opgezocht op facebook >;)

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:30

Ik had er wel 2 van totaal op staan maar dan had je weer mensen die een bikinifoto vroegen. Ja doei hoor. En ik werd unmatched :')

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:35

ik heb er geen problemen mee om social media door te geven.

Volgens mij doe ik ook iets fout. Heb nog steeds geen nieuwe match sinds vorige week :?

xxxmh

Berichten: 3488
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:39

Ik vraag meestal Instagram of snapchat.

Mlies
Berichten: 14153
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 08:58

Mijn Insta is gekoppeld aan Tinder, dus die vinden ze wel snel. En ik zoek wel eens een Facebookprofiel op, toch ff checken of nergens een vrouw te vinden is hahaha!

Peelie

Berichten: 13418
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:30

Ik kreeg laatst ook de vraag om een foto van mn gezicht en daarna van mn hele lichaam terwijl ik al in de auto onderweg zat.... ik heb vriendelijk bedankt en ben naar huis gegaan. Vond dat zo iets raars... er staat notebene een duidelijke foto op mn profiel van mijn lichaam. Ik wordt daat ook een beetje flauw van. Andersom deed hij heel moeilijk met mij een foto te sturen.

Captain <<) goed bezig.

Een van mn potentiele dates heeft laten weten dat hij een andere leuke match heeft en niet meer af wilt spreken. Eerst hing hij een verhaal op dat zijn stiefvader in de kreukels lag en dar we daarom afgelopen maandag niet konden afspreken. Ik heb sterk het gevoel dat hij het niet recht voor zn raap wilde zeggen in eerste instantie. Beetje dooie goudvis verhaal, als jullie snappen wat ik bedoel. Nouja. Jammer dan. Zijn verlies, niet het mijne :P

Ik heb nu een match die in een open relatie zit. Weet niet zo goed wat ik daar van moet denken :')

MyWishMax

Berichten: 25325
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:34

Ik heb ook niet zoveel foto's van mezelf. :') Mijn instagram geef ik wel, maar zeg er eerlijk bij dat ik er al een tijd niks mee doe. Er staat misschien 1 foto van mezelf op, de rest is hond, paard of kiekjes van een terras. Stonden wel meer foto's van mezelf op, maar samen met ex dus die zijn nu weg. Moet sowieso wat meer foto's, zowel op instagram als profiel. Nu heeft koppelen van instagram geen zin _O-

Qua matches gaat het hier ook niet zo hard, maar ik like ook niet zoveel. Gesprekken is ook even rustig.

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:42

Ik heb m’n Instagram gekoppeld en in m’n profiel staan, dus die vraag krijg ik nooit. Wel vaak of ik een foto wil sturen zonder make-up, haha. Nou prima hoor.

Exitium

Berichten: 7146
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 09:58

Mijn gekoppelde Instagram is m'n fotografiepagina, daar staat geen enkele foto van mezelf op :')

listiglistje

Berichten: 14405
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:02

Maanlicht schreef:
Ik heb m’n Instagram gekoppeld en in m’n profiel staan, dus die vraag krijg ik nooit. Wel vaak of ik een foto wil sturen zonder make-up, haha. Nou prima hoor.


Lichaamsbouw zien prima...Maar zonder make up foto's dat vind ik dan weer debiel :roll:

Ik heb in mijn profiel helemaal foto's en ook gekoppeld aan mijn Insta (echt mega veel foto's en filmpjes. Incl bikini :P )

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:03

Slim, ga meteen maar eentje uploaden!
Sommige krijgen hem ook gewoon van me, bij andere is de toon als snel gezet en zijn ze gewoon op zoek naar een bikini-babe.
Doe het allemaal een beetje op gevoel. Natte-vinger werk

Foto zonder make up kunnen ze dan ook krijgen. Ik ga vrijwel dagelijks door het leven met alleen mascara, dus daar heb ik dan weer niet zo een probleem mee haha
Laatst bijgewerkt door _mexx_lady_ op 06-06-19 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:05

Ik vind zulke foto's op insta toch weer anders dan er naar vragen na 3 zinnen gewisseld te hebben. Dat wekt de indruk dat uiterlijk het allerbelangrijkste is voor die persoon. Verder niks mis mee maar dat past niet bij mij.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:14

listiglistje schreef:
Maanlicht schreef:
Ik heb m’n Instagram gekoppeld en in m’n profiel staan, dus die vraag krijg ik nooit. Wel vaak of ik een foto wil sturen zonder make-up, haha. Nou prima hoor.


Lichaamsbouw zien prima...Maar zonder make up foto's dat vind ik dan weer debiel :roll:

Ik heb in mijn profiel helemaal foto's en ook gekoppeld aan mijn Insta (echt mega veel foto's en filmpjes. Incl bikini :P )


Ik zal nooit meer Internetdaten zonder gebitfoto's. Mensen die alleen maar lachen zonder tanden vertrouw ik niet meer _O-

Captain

Berichten: 21384
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:22

Klinkt als een smeuïg verhaal? <<)

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:27

De date is woensdagavond. ;)

En wat foto's betreft, hangt beetje af van de persoon. Maar ben ook echt niet goed in foto's terwijl ik er niet verkeerd uit zie dus dat is ook klote. _O-

En ik wil dat verhaal van het gebit ook wel horen. :')

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:29

Captain ik ben blij voor je!! *\o/*

Silly goed bezig!!

Fair wat spijtig van je date, maar niet gelijk Tinder verwijderen hoor! Ik was er natuurlijk niet bij maar het klinkt alof die jongen super nerveus was.

Peelie - grappig - ik heb ook een match die 2 meisjes aan het daten is. Nu zit de 1ne wel in het buitenland en de andere verhuisd volgend jaar naar het buiteland. Ook geen idee wat ik daarvan moet denken. Ze zijn wel eerlijk. Zat kerels die het zouden verbergen.

Sjintoo - Jij ben een vrouw die vrouw zoekt? Ik denk dat het probleem vooral zit in dat je minder keuze hebt op Tinder. Wat je ook kan doen is je profiel laten nalezen, eventueel hier op bokt. Ik heb dat zelf ook laten doen, vond de feedback erg handig.

Mexx_lady - ik zou dat ook een vreemde vraag vinden. Moet wel zeggen dat ik mijn lengte en gewicht in mij profiel heb staan omdat ik geen duidelijke lichaams foto heb. Ook nooit de vraag gekregen om een foto zonder make up. Denk dat ik er dan snel klaar mee ben.

Ik gebruik geen filters of zo in mijn fotos, of getrokken van vreemde hoeken. Het ziet er allemaal ''echt'' uit. Denk dat dat wel help voor het vertrouwen. Als resultaat krijg ik op de date altijd te horen dat ik echt mooi ben, en zelf mooier dan op de foto's.

Doe het deze week wat rustiger aan. Ben me nu vooral aan het focussen op leuke mensen leren kennen (buiten tinder) dan tinder zelf. Wel aan het appen met een nieuwe (die al 2 meisjes aan het daten is) maar ik vind onze gesprekken wel altijd leuk. Dus we zien wel. Voor de rest heb ik een 3tal matches dat ik moet antwoorden, maar ik heb er gewoon geen zin in....

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:30

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen :)

Iemand die mijn via prive even wil aanhoren?

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 10:33

white_flame schreef:
Wat leuk om al jullie verhalen te lezen :)

Iemand die mijn via prive even wil aanhoren?


Altijd beschikbaar!