Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 13:10

Zenuwpijn en een lamlendig lijf -:(-

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 13:31

Mijn hangover. -O-

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 14:43

Jolien87 schreef:
Mijn hangover. -O-

Dit en het moeten werken in een hete afwas keuken :')

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 14:48

Dat alle leuke paarden aan de andere kant van het land staan of allemaal rontgenologische bemerkingen hebben.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 14:50

Aan vandaag. Het begon vanochtend we gingen naar een grote kinderboerderij maar mn vriend kon de auto sleutels niet vinden. Vervolgens ging mijn nieuwe zonnebril kapot en toen had ik mn reserve zonnebril gevonden en daar lag na 2 seconden de poot eraf. Eindelijk had mn vriend de sleutels gevonden en waren we onderweg is hij 2 keer verkeerd gereden en toen we de TomTom aan wilde zetten deed ie het niet meer! Eenmaal op de kinderboerderij aangekomen was er geen parkeerplaats okee dan maar een stukje lopen. Even later wilde een kleuter steeds het ijsje van mijn peuter afpakken en de ouders waren nergens te vinden. Ergens daar ook nog mn laatste oude zonnebril kwijtgeraakt. En op terug weg bijna 3 fietsers die even gauw wilde oversteken aangereden. Zijn we bijna thuis is dat F*ck*ng Free your mind gebeuren weer bezig dus toen konden we weer omrijden en uiteindelijk wachten wachten en nog eens wachten op de verkeers regelaars. Maar hèhè ik ben thuis en ga voorlopig niet meer de deur uit!

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 15:12

SindyKaya schreef:
Jolien87 schreef:
Mijn hangover. -O-

Dit en het moeten werken in een hete afwas keuken :')


:(:)
Dat is helemaal erg.

Ik hoef gelukkig niet te werken maar heb vanavond wel nog een verjaardag.

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-19 15:27

Ik mag zo ook werken in een keuken.. gelukkig niet veel met de oven en frituur te maken vandaag. Morgen lekker aan het zwembad liggen, kan niet wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 16:30

Aan de winkelbediende van de Zeeman. Bankcontact werkte blijkbaar niet en ze wou ons briefje van €100 niet aanvaarden. Tja sorry maar wij hebben niet kleiner. Toen ze bleef weigeren en ik zei: Tja dan niet en het briefje wou wegsteken kon ze opeens wel terug geven.

Joh, ik had met alle plezier met bankcontact betaald. Kan er toch ook niet aan doen dat de terminal bij hun kapot is...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-06-19 17:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 16:36

Collega heeft zich voor morgen ziek gemeld, dus ik krijg de vraag of ik kan. Ik kán wel, maar ik heb nog heel veel te doen voor volgend weekend, moet nog een hele rit voorbereiden. Dus nu kom ik wel in conflict tussen niet nee kunnen zeggen en voor mezelf kiezen |o

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 16:50

Independence schreef:
Collega heeft zich voor morgen ziek gemeld, dus ik krijg de vraag of ik kan. Ik kán wel, maar ik heb nog heel veel te doen voor volgend weekend, moet nog een hele rit voorbereiden. Dus nu kom ik wel in conflict tussen niet nee kunnen zeggen en voor mezelf kiezen |o


Lekker voor jezelf kiezen als dat nodig is. Soms kan het niet anders.

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 16:57

Succes voor de mensen die in hete keukens moeten werken. Heb het zelf ook jaren gedaan, dus ik voel jullie. Aan die ene kameraad van mijn vriend die ik niet kan hebben, vanavond dus ook mee bqqed (is dit een correct werkwoord?)

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-19 17:56

Mijn mannelijke collega's die allemaal seksistische grappen lopen te maken over het vrouwenvoetbalteam. Ik werk in Eindhoven en ze spelen vanavond dus daar.

Ze doen het beter dan de kerels nu dus ga je frustratie lekker ergens anders op botvieren.. _-:(

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 19:00

Independence schreef:
Collega heeft zich voor morgen ziek gemeld, dus ik krijg de vraag of ik kan. Ik kán wel, maar ik heb nog heel veel te doen voor volgend weekend, moet nog een hele rit voorbereiden. Dus nu kom ik wel in conflict tussen niet nee kunnen zeggen en voor mezelf kiezen |o

Gewoon standaard 'nee ik kan niet, ik heb andere plannen' zeggen.
Dit soort dingen moet je baas oplossen door genoeg personeel achter de hand te hebben. Als jij vrij bent, ben je vrij.

xPabloBokt

Berichten: 9399
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-19 19:16

elnienjo schreef:
Independence schreef:
Collega heeft zich voor morgen ziek gemeld, dus ik krijg de vraag of ik kan. Ik kán wel, maar ik heb nog heel veel te doen voor volgend weekend, moet nog een hele rit voorbereiden. Dus nu kom ik wel in conflict tussen niet nee kunnen zeggen en voor mezelf kiezen |o

Gewoon standaard 'nee ik kan niet, ik heb andere plannen' zeggen.
Dit soort dingen moet je baas oplossen door genoeg personeel achter de hand te hebben. Als jij vrij bent, ben je vrij.


Precies. Ik werd gister ook om 14.05 geappt of ik om 15.00 kon beginnen ipv. 16.00. Normaal zit ik dan om 14.00 al in de auto en ik was nog thuis bezig. Ik heb dus nee gezegd :)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 19:41

Dat ik zo chagerijnig ben :(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 19:44

Dat ik zó graag uit wil en leuke dingen wil doen maar dat niemand mee wilt/kan, of zeggen dat ze geen zin hebben omdat ze dit of dat hebben en dan via anderen op social media zien dat ze gewoon met hun eigen groepje wat aan het doen zijn.. Ik wil uit, dansen iets leuks doen. Maar niemand wilt of kan :(

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 19:50

Heb ik ook last van Savannah.. verveel me. :')

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 19:52

Dat de sleutel van het disselslot van de vouwwagen kwijt is :(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 19:55

Love_Laugh schreef:
Heb ik ook last van Savannah.. verveel me. :')


Ja same! En mn vriend die slaapt alleen maar of wilt alleen maar slapen. Alles wat ik voorstel is letterlijk te vermoeiend :\

corientjuhh

Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 20:26

Mezelf.. maar dat heb ik wel vaker :+

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 20:54

Dat ik graag Imagine Dragons optreden voor de finale van de Champions League wilde zien maar dat zowel Veronica als Ziggo Sport dat niet uitzend -O-

Voor niks gehaast om op tijd voor de tv te zitten. Bah.

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 21:01

elnienjo schreef:
Independence schreef:
Collega heeft zich voor morgen ziek gemeld, dus ik krijg de vraag of ik kan. Ik kán wel, maar ik heb nog heel veel te doen voor volgend weekend, moet nog een hele rit voorbereiden. Dus nu kom ik wel in conflict tussen niet nee kunnen zeggen en voor mezelf kiezen |o

Gewoon standaard 'nee ik kan niet, ik heb andere plannen' zeggen.
Dit soort dingen moet je baas oplossen door genoeg personeel achter de hand te hebben. Als jij vrij bent, ben je vrij.

Dat is het dus, in de horeca is het heel moeilijk om personeel te krijgen, dus ze zitten al wat krap. 1 collega meld zich 9 vd 10 keer ziek en ik zou het mijn baas gunnen dat ze haar kan ontslaan, want ze verschijnt op die dagen wel elders óf heeft simpelweg een kater. Maar omdat er dus al zo weinig personeel is ontslaat ze haar niet.
Nu is er dus een nieuw meisje en dit is haar 2e weekend. Ze heeft zich voor 2 dagen ziek gemeld, terwijl hemelvaart het drukste weekend vh jaar is. Íemand moet dan toch ja zeggen?
Ik baal er wel van, had genoeg andere dingen te doen, maar ik vind het ook echt banketstaaf voor mijn baas

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 22:01

laraxXxemma schreef:
Iejoorr schreef:
Ja, ik ga denk ik heel casual op de zaterdagmiddag borrel maar iets trakteren ter ere van mn verjaardag (gebeurt eigenlijk nooit). Misschien dat dan iets wakker wordt geschud :D

Als je een beetje ballen hebt zou je ook kunnen vragen: "En, hebben jullie ook een cadeautje?" Oid.
Ik zou het zelf niet durven :+ maar dan sla je geheid raak

Hahaha nee, dat durf ik niet. Maar na trakteren ook niks, dus van mij hoeven ze komend jaar ook niks te verwachten.. Vind het echt oprecht heel erg jammer..

iirrssjjee

Berichten: 5937
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 23:05

Heerlijk op vakantie, all inclusive. Staat de muziek best hard, nou prima kan ik mee leven. Maar er word serieus nu een feestje gebouwd (ik ben in turkije, hier lopen we een uurtje voor), waarbij de db's ver boven de 80 uitstijgen, en in de kamer met alles dicht het ruim boven de 55 komt.... belachelijk en het schijnt elke avond te gaan gebeuren.... Hadden ze wel even vooraf mogen informeren ipv te adverteren met leuk familiehotel....

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 23:13

Denk je na zo'n warme dag 's avonds lekker je raam open te laten. Maar nee hoor, moet er iemand zo'n stinkende vuurkorf aansteken. En bedankt >;)