2 winstpunten en dagkampioen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

2 winstpunten en dagkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 20:37

vandaag had ik mijn eerste wedstrijd(B)
ik ging eerst nog even rijden een half uurtje, dat ging niet echt goed maar ik was ook niet van plan om het helemaal op te richten enzo dus we hebben een beetje laag en rond rond gehobbeld.
toen heel lang buiten ingestapt(we konden maar een kwartier inrijden)toen was hij wel een beetje druk.
bij het inrijden was hij ook druk, maarja, dan gaat hij alleen maar beter lopen dus echt veel problemen heb ik er niet mee...
lekker veel overgangen gereden, opzij zetten voor het been en zelf een changementje(was een B proef maar ach.. Tong uitsteken )dan komt hij tenminst aan het been(was ie al maar een beetje extra kan nooit kwijt)
alleen in de proef zakte hij helemaal in!
ik moest als eerst van ons groepje dus ik kon gewoon in de bak blijven. hij was zo braaf, veelste braaf!!ineens was hij niet meer opgefokt Verward
de proef was daardoor erg braafjes, het ging wel goed opzich maar ik houd meer van een beetje spectacel, zoals hij de midden draf.
hij was zelfs onregelmatig in de midden draf!(waarover trouwens niets op mijn protocol stond!!??)ik zag het dus echt al voor me dat ik 3 keer een 4 ofzo had(2 keer midden draf + zuiverheid van de gangen)maar dat viel mee..(6/7)
ik was dus eerste van de B prive, en ook kampioen van de dag(dus van alle catogoriƫn manege en prive)ik had 170 punten(wat iedereen daar erg veel vond..)en dus 2 winstpunten.
8 december heb ik pas de deux wedstrijd(tenminste, dat hoop ik..)mijn maatje heeft afgezegt dus ik moet maar snel een andere zoeken..
en dan de 14de springwedstrijd!!!! Pling (dat wordt lachen...ik spring wedstrijd..)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:20

Goed hoor. Jammer dat ie wat onregelmatig werd. Raar dat ze daar niets van genoteerd hebben. Maar een gelukje voor jou. 170 punten is iets om trots op te zijn.

Bij ons op de manege hebben we FNRS wedstrijden en dan hebben we twe dagkampioenen. Eentje voor de prive paarden en eentje voor de manege klanten. Echt leuke bekers zijn dat. Is een paardje met ruiter op een sokkel.

Succes met je springwedstrijd. Welke hoogte spring je? En natuurlijk hopen dat je nog een partner vindt voor de pas-de-deux wedstrijd.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 23:11

geen idee hoe hoog we gaan springen, maar als het te hoog ik haak ik af hoor..haha
90 cm is nu toch wel even het maximum voor mij.
bij ons worden de prijzen per catagorie wel apart gerekent(prive en manege)dus we hadden B prive, B manege, L1 prive, L1 manege, L2 prive en L2 manege.
ik was dus dagkampioen van het geheel, daar werd geen onderscheid gemaakt tussen prive en manege en ik was dus eerste van de B prive.

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 15:59

gefeliciteerd!