Wij mogen morgen weer, dan staat de 2e selectie op het programma. We hebben er zin in!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
. M'n Spanjaardje doet het toch maar even tussen al dat dressuurgeweld! Heb de afgelopen dagen eigenlijk bijna niet getraind maar veel buiten gereden, en voor de proeven zat ik er telkens 10 minuutjes vantevoren op, en hij liep veel beter dan anders!
Blijkbaar is hij veel relaxter als ik er niet te lang op zit. Voor de geïnteresseerden, jammer genoeg wel geen filmpjes deze keer:

. 

Was best spannend, we moesten als eerste van de 21 combinaties starten en dus heel lang gewacht op de uitslag.
En gefeliciteerd voor degenen die de B uit zijn!

Heb de voorlopige starttijden, de 2e proef heb ik een stalgenoot als jury
Letizia schreef:Gaan jullie btw allemaal gelijk over bij 10x winst?
als ik nu 10 had gehad dan was ik over gegaan, nu tussendoor nog eens een wedstrijdje meepakken. Ik heb nu drie keer op rij boven de 200 gereden en dus niets meer in de B te zoeken. Ik vind het ook leuk om weer op nieuwe proeven te trainen en weer wat andere onderdelen mee te nemen in de training.

. Oh wat baalde ik, had zo'n zin in de selecties! Als dit een peesblessure is kan ik de Brabantse Kampioenschappen wel op mijn buik schrijven dit seizoen. De DA komt scannen maar het is niet bepaald een spoedgeval dus hij kan volgende week pas. Ondertussen vond de merrie het leuk om bijna het loodje te leggen afgelopen weekend door koliek. Die is er gelukkig doorheen gekomen maar ze heeft ons wel heel erg laten schrikken! Haar veulen lijkt er gelukkig niet onder geleden te hebben, die is rond en gezond. Sakura789 schreef:Ojee dat is jammer Dee_Es, heel veel beterschap!
Ik zat zo eind vorig jaar, had toen gehoopt de B uit te zijn, dikke snee in het onderbeen, daarna nog een tik tegen de pees gehad. Het is leuk om paarden te hebben, maar als er wat mee is dan heb je ook dubbel zoveel zorgen
Hier nu eerst even 2 maand vakantieperiode. Door ellende met zadel enzo weer een maand niet kunnen trainen. Dus mijn terugkeer debuut wordt hopelijk juli. Linksom gaat alles echt heel fijn en soepel rechtsom nog wat struggles qua lossigheid enzo. Ik laat de buitenteugel te vaak hangen waardoor ik haar niet goed begrens en dan zwaaien we vaak uit enzo