Florale schreef:Fireheart schreef:Iemand die ik ken werkt aan de ring van Alkmaar en vanaf daar kan je zegmaar naar Callantsoog/Julianadorp/Texel en dat is waar alle toeristen nu heen gaan, maar zij vertelde dus dat er letterlijk de he le dag file heeft gestaan
Alles stond lekker vast... Er stond een file tot aan hippolytushoef en de andere kant dus ook.
Ik woon in Julianadorp en de wisseldagen mijdt ik de n9 wel.
En Den Helder ook trouwens, daarnaast lijkt het alsof ik in Duitsland woon momenteel. Je kan met boodschappen doen vrijwel nergens je auto kwijt.
Haha, dorpsgenoot
Maar inderdaad, precies wat jij zegt.
Gisteren op mijn werk was het ook dra ma tisch en op een gegeven moment was ik Duits aan het praten tegen Nederlanders

. Lekkere combinatie momenteel. Maar ik ben nog niet praktisch chronisch moe of geef over als ik net opgestaan ben, dus de stress zit pas in de eerste fase
. (Ter informatie, ik heb enkele jaren geleden bij een psycholoog gelopen omdat ik tegen een burn-out aan zat, tijdens mijn studie. Ik pas alles toe wat ik toen geleerd heb, en ben me ook heel bewust van alle signalen van stress bij mezelf. Nog iets meer dan een maand, en dan ga ik weer ontspannen. Die maand moet ik met wat steun van mijn vriend wel uit kunnen zingen, en gelukkig ook nog wel leuke dingen gepland staan tussendoor.)
. Het gaat mij meer om hoe alles er om heen gegaan is dan dat ik zelf ook graag een vrijgezellenfeest wil. Ik hou namelijk niet van verrassingen, ik weet graag waar ik aan toe ben. Ik heb lekker chocola en nog wat lekkere dingen gehaald, dus ik kom mijn avond wel door.