Nevada

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Nevada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 13:12

Gisteren ging ik naar handelstal/Manage Molenheide vlakbij denbosch daar ging ik me een paar vriendinnen Lessen
Heel gezellig ik mocht op Nevada een paard/pony van denkik 1.55 ongeveer..dus pony:p

het was een zwart/donkerbruin/wit bont beessie en op stal erg shagie
maja na flink geworstel enz heb ik dr kunnen opzadelen en ik nam dr mee naar de bak, mensen wie heel vaak op de manage reden zijden, die zit helemaal niet lekker door en nevada wilt nooit in galop enzo en loopt altijd met dr hoofd omhoog en is wilt BLABLABLA

ik singel haar aan, weer lekker shagie maar doen stapte ik op en was kei lief, bleef staan en pas toen ik het sein gaf te vertrekken deed ze dat, heel braaf allemaal, toen moesten we draven, nou zeg dat beest kwam niet vooruit dus ik vroeg een zweepje, toen ze niet vooruit wauw gaf ik dr ene mep en ik heb de hele les geen zweepje meer nodig gehad

Ze liep heel mooi aan de teugel en heel erg ontspannen, we gingen galoperen, en mensen hadden gezegt dat ie steeds fout ging en niet vooruit ging en steeds terug viel, ik spoor haar ana ik gelop en ze zat kei kei kei fijn en galopeerde gewoon heel mooi en viel niet terug

daarna moesten we de rest van de les doorzitten en gingen we echt aan het werk, echt dressuren, ze zat KEI fijn door en heb echt genoten gisteren

Dus al die mensen hebben geen gelijk gehad...of ze vond mij gewoon lief Haha! Knipoog
Ze staat ook te koop dus maby is dit wat voor me

Volgende week komt een foto

kuz Renee

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 14:37

ja ach mensen zijn misschien jaloers, sommige moet je gewoon lekker laten banketstaaf, ze hebben er toch geen verstand van!