Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rien10
Berichten: 14680
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:55


Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:58


assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:59

Jaaaaa! Fijn. Dan weet ik waar ik ze kan vinden.
Bedankt

fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 20:22

assie schreef:
Jaaaaa! Fijn. Dan weet ik waar ik ze kan vinden.
Bedankt



Idd outdoorwinkels, maar ook anwb heeft ze. Meestal iets goedkoper dan outdoorwinkel.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 22:30

Een soort vervanging voor die plastic bh bandjes, die doorzichtige.. ik kan niet met die dingen overweg. Is er iemand die iets weet? (Als het al bestaat..)

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:14

ScarOfWars schreef:
Een soort vervanging voor die plastic bh bandjes, die doorzichtige.. ik kan niet met die dingen overweg. Is er iemand die iets weet? (Als het al bestaat..)


Strapless bh, plak bh :+

Nee zonder gekheid, als je die doorzichtige niet wilt zijn daar weinig alternatieve voor, vind het namelijk ook smerige plakdingen die je ook nog eens erg voelt zitten.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:31

mvdbijl schreef:
ScarOfWars schreef:
Een soort vervanging voor die plastic bh bandjes, die doorzichtige.. ik kan niet met die dingen overweg. Is er iemand die iets weet? (Als het al bestaat..)


Strapless bh, plak bh :+

Nee zonder gekheid, als je die doorzichtige niet wilt zijn daar weinig alternatieve voor, vind het namelijk ook smerige plakdingen die je ook nog eens erg voelt zitten.


Haha de strapless zakt dan af :') en die plakdingen laten los.

Ah dus toch.. helaas..

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:36

Ik vind het ook ondingen. De enige reden waarom ik ze zou willen gebruiken is omdat ze zogenaamd onzichtbaar zijn, maar da's natuurlijk onzin want je ziet ze net zo goed zitten als bandjes in kleur :))
Heb je veel ondersteuning nodig? Anders zou ik gewoon een strapless (katoenen) top pakken zodat de boel een beetje afgedekt wordt. Zoiets met elastiek zakt niet makkelijk af: https://www.aliexpress.com/item/Sexy-Wo ... 4c4dan52OY

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:46

Ja ik heb gelukkig niet zo grote cupmaat dus de plakkers zijn voor mij een uitkomst, ik koop wel een duurdere variant, die van een tientje laten los als je er mee gaat dansen, een beetje transpireert etc.

Strapless vind ik zelf niet heel prettig, heb het gevoel dat ik er toch continue aan moet hijsen haha.

rien10
Berichten: 14680
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 13:38


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 14:34

Oscar schreef:
Ik vind het ook ondingen. De enige reden waarom ik ze zou willen gebruiken is omdat ze zogenaamd onzichtbaar zijn, maar da's natuurlijk onzin want je ziet ze net zo goed zitten als bandjes in kleur :))
Heb je veel ondersteuning nodig? Anders zou ik gewoon een strapless (katoenen) top pakken zodat de boel een beetje afgedekt wordt. Zoiets met elastiek zakt niet makkelijk af: https://www.aliexpress.com/item/Sexy-Wo ... 4c4dan52OY


Ik heb maar een kleine B cup, dus veel ondersteuning heb ik niet nodig. Het is zeg maar zo dat ik een hele fijne by heb, die ook strapless Kan, maar dan zakt ie af, maar zoiets kan ik proberen idd. Dankjewel!


rien10 schreef:
Plakken, is dat een idee? Ik heb het zelf nooit gedaan, maar misschien is het voor jou wat? http://www.matteandshimmer.nl/2017/11/0 ... ote-maten/


Ik heb een plakker gehad en idd zoals mvdbijl zegt, bij mij lieten ze ook los..

En anders toch maar strakker. Bedankt dames! :)

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2418
Geregistreerd: 07-02-11

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 22:35

Ik gooi weer eens leven in de brouwerij.

Ik zoek Eem opvouwbaar op stapje, die hoog genoeg is om op een pony van 155 te stappen zonder extreem aan zijn rug te hoeven hangen


Jet

Berichten: 11998
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 23:02


meintje

Berichten: 1834
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: Waterlandkerkje

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 07:55

Nee ik zou hem ook niet daar bestellen, maar ze vroeg om een krukje. Voorbeeld was een vraag; ' zo iets?'

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 08:58


Jet

Berichten: 11998
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 09:30

meintje schreef:
Nee ik zou hem ook niet daar bestellen, maar ze vroeg om een krukje. Voorbeeld was een vraag; ' zo iets?'


Je hebt wel gelijk hoor, maar als je een link doorgeeft, bestaat de kans dat TS daar ook gelijk bestelt als je er verder niets bij zegt.

Die van QHP is ook mooi, maar voor mij zou die ene stap te hoog zijn denk ik, ik vind persoonlijk die dubbele treetjes prettiger. Ik ben overigens 1.51 m. en mijn paard zal zo rond de 1.55 m. schofthoogte zijn. En ik ben geen 20 meer ;) , dus wel een stukkie stijver met opstappen dan voorheen.

Myfairytale
Berichten: 5389
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 09:33

Jet schreef:
meintje schreef:
Nee ik zou hem ook niet daar bestellen, maar ze vroeg om een krukje. Voorbeeld was een vraag; ' zo iets?'


Je hebt wel gelijk hoor, maar als je een link doorgeeft, bestaat de kans dat TS daar ook gelijk bestelt als je er verder niets bij zegt.

Die van QHP is ook mooi, maar voor mij zou die ene stap te hoog zijn denk ik, ik vind persoonlijk die dubbele treetjes prettiger. Ik ben overigens 1.51 m. en mijn paard zal zo rond de 1.55 m. schofthoogte zijn. En ik ben geen 20 meer ;) , dus wel een stukkie stijver met opstappen dan voorheen.


Begrijp ik!
Ik ben 1.83 m, dus voor mij een stukje makkelijker met opstappen dan.
Paard ook gaat richting 1.90m hier.

Dan is die van Jet ideaal voor jou. :)

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 10:35


Jet

Berichten: 11998
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 11:10

Veulen, die heb ik ook, maar die klapt een beetje moeilijk in ;) en dat was de vraag. Overigens moet ik wel zeggen dat de kwaliteit van die Ikea-krukjes de afgelopen jaren een stuk slechter is geworden ten opzichte van zo'n 15-20 jaar geleden... Veel dunner hout, dunnere verbindingen dus en minder bestand tegen nattigheid dan de oude, best jammer.

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 11:24

En het nadeel met open zijkanten zoals bij het IKEA-krukje is dat een paard erin kan gaan staan. De laatste keer dat ik dat zag gebeuren was het krukje stuk en het paard nog heel gelukkig.

Wij hebben een simpel Action opstapje staan, maar die is niet inklapbaar (en ook maar 20-25 cm hoog) dus denk ik niet geschikt. Met andere krukjes geen ervaring.

Anoniem

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 11:42


billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2418
Geregistreerd: 07-02-11

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 20:33

Thanks voor alle input! Ikea krukje heb ik al, helaas vind ik het eng om deze los mee te nemen in de trailer. Zoek wel iets in die hoogte, ik ga even alle linkjes bekijken! Dankjewel

SuperLiesje

Berichten: 3976
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Waar de wereld begint ❤️

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:34

Ik ben op zoek naar wasknijpers als deze:
Afbeelding
Afbeelding

Heb ze 5 jaar geleden meegenomen uit nieuw Zeeland maar zou graag nog wat extra hebben. Ben al aan t zoeken geweest Maar nog niet kunnen vinden helaas!

Angelaa2
Berichten: 4227
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 23:03

SuperLiesje schreef:
Ik ben op zoek naar wasknijpers als deze:
[ [url=m/yas24e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5eMRtO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb ze 5 jaar geleden meegenomen uit nieuw Zeeland maar zou graag nog wat extra hebben. Ben al aan t zoeken geweest Maar nog niet kunnen vinden helaas!


Is dit iets? https://www.tuinadvies.be/tuinwinkel/pr ... -kunststof