[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 07:22

Haha dankjewel! Jaa dit was ook typisch iets voor Doran kon er ook wel om lachen >;) kon er op dat moment toch niks aan veranderen.

Nu lekker een paar weekjes trainen en op naar het buiten seizoen!

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:06

@ Meya; Jammer van je fouten. Nog wel winst?
@ Rianne; Even lekker doortrainen
@ Buxy; Ziek geweest :(:) Jeetje zeg, dat is niet fijn starten!Nog wel winst, gefeliciteerd

Hier ook gestart. Hij was weer zo gespannen ... Mooi gebruik gemaakt om hem even duidelijk te maken dat, hoe spannend het ook is, hij gewoon moet blijven luisteren.

Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:20

Spanning is lastig Marietje, hopelijk heeft hij er iets goeds van opgestoken! Hoe was je resultaat?

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:51

Ik had, ondanks 2-en en een -2 voor extra volte nog wel winst. Maar dat boeit me eigenlijk niet zoveel, ik heb mijn punten al binnen en de keren dat ik nu nog ga in het L2 wil ik puur gebruiken om dit wat meer op te lossen.

Meya_

Berichten: 1433
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 19:49

Toch netjes Buxy!
Marietje ook, toch leuk meegenomen!

Nee joh, lang geen winst. Heb alle cijfers van 0 tot en met 8 op de protocollen voorbij zien komen. :')

Ze staat weer op ijzers voor sinds vanochtend en ze leek gelijk stuk relaxter en liep weer met ruime passen door het lichaam :) Of het is toeval, of het was gewoon nog gevoelig.

Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 20:13

Haha iig een interessant protocol dan! Ijzers kan veel verschil maken hoor! Wilde Doran eigenlijk van het winter ook zonder ijzers doen maar voor ging echt niet zonder.

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 21:02

Zie mooie en minder mooie resultaten voorbij komen. Voor diegene die winst hebben gereden gefeliciteerd!

Meya jou dame lijkt me wel een pittige hoor :+

Hier gaat het trainen echt lekker. In de laatste les zijn echt een paar puzzelstukjes op de gevallen. Nu we even geen concoursen gepland hebben qua dressuur ervaar ik ook dat het gewoon een stuk beter gaat. Geen stress voor dan en dan moet het goed zijn want dan heb ik wedstrijd. De overgang stap-galop zit er ook op nu :)

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 21:03

Dat kun je ook maar het beste doen Buxy, erom lachen! O ja, indoor is alweer bijna :Oo Onvoorstelbaar!

Vervelend van die spanning steeds Marietje.. Lekker veel weggaan!

Een 0, bij de stickerjury? := Maar Hope liep toch steeds zo lekker tijdens les/thuis Meya? Lijkt me sterk dat ze op wedstrijd dan ineens gevoelig is omdat ze geen ijzers onder heeft.. Maar vervelend wel dat je steeds tegen dit soort dingen aanloopt op wedstrijd. Maar lekker thuis even focussen op andere dingen dan :)

Hier nooit ijzers onder gehad, wel altijd ook op gras gestart. Durf t nu niet meer aan dus denk dat ik in juli en augustus ijzers onder doe en daarna weer blote voetjes. Kan ik in de zomer even net wat meer.. :)

Zo nog even naar stal om te tutten. als mijn dochter wil slapen iig. Wat een rotweer om te rijden met die harde wind!

Meya_

Berichten: 1433
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 23:24

Jup, een niet getoond onderdeel.. Ja en nee, gooi lang niet alles op bokt ;)
Nog gelukt naar stal? Is je man dan thuis of regel je oppas?

Klopt Shelly, ze verveelt me niet. Maar ben ook iemand die uitdaging nodig heeft, anders verveel ik me snel :D Fijn hoor, even thuis trainen is ook niet verkeerd.

Hier aangemeld voor een WE training, ben benieuwd of we in de buurt komen van de oefeningen. Lijkt me wel lachen :j

Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 06:51

Fijn dat het trainen thuis goed gaat Shelly!
We training heb ik met mijn vorige paard ook wel een gedaan, super leuk! Met Doran wordt dat denk ik een iets minder groot succes :Y)

Het weer mag inderdaad wel wat rustiger al kunnen we de regen wel heel goed gebruiken!

Vanavond is onze clubles voor het eerst weer buiten, hopen dat het droog is :o

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 10:18

Ja gelukt inderdaad! :) Danny was thuis maar moest beneden nog van alles doen. Die heeft dan de babyfoon beneden voor het geval er wel iets is. Dus dat is wel handig! Maar hetgeen hij moest doen ging even voor Marena dus daarom moest ik eerst even kijken of ze wilde slapen.. :Y)

Leuk, WE training! Lijkt me best pittig.

Ja die regen is op zich wel welkom, maar dan liever 's nachts Buxy! O jeetje, nu al buiten? Dat is vroeg!

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 12:18

@ Meya; Fijn dat ze weer beter loopt met ijzers!
@ Shelly; Toch wel goed geweest dus, even thuis door trainen.

Niet getoond is inderdaad een 0 ....
Wat is een stickerjury? :')

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 12:43

Haha, die jury staat bekend om haar relatief soepel jureren en plakt er stickers bij als sprake is van goede punten :+

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 12:55

:wow: :wow: Ja bij de Bixie neem ik aan? of F-proeven??

Meya_

Berichten: 1433
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 13:01

Nee bij gewone wedstrijden. Maar ze had ook gelijk wat het ging nergens naar. :') Dus geen sticker voor ons haha.

Ah zo! Is het nog gelukt om naar stal te gaan?

Hopen op droog weer Buxy!

Hier enkele dagen late diensten, best wel chill :D Voor mijn gevoel duren de dagen dan veel langer en zie ik ook eens daglicht :+

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 13:13

Ja, alleen even manen gevlochten. Dat werd weer tijd! Vanavond maar weer even rijden, vd week nog even longeren en vrijdag les.. :) hopelijk komen we daarmee weer iets meer back on track!

Ah dat is wel lekker ja! Hoe laat moet je dan beginnen? Ik zou er niet heel geschikt voor zijn. Dan heb ik constant het idee dat ik nog iets moet en maak ik nergens tijd voor dus al met al zou ik niets uitvoeren voordat ik aan het werk zou moeten denk ik :=

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 13:28

Oh nou, geen stickers hier (gelukkig :') )

Meya_

Berichten: 1433
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 14:14

Ik ga met een dagdienst 6.15 van huis en ben rond 16.45 thuis of 17.45.

Met zo wat onregelmatige dagen vind ik fijn, anders heb ik echt het gevoel dat ik een vroege kantoorbaan heb :+

Fijn om haar weer op te pakken, dagen worden ook langer dus komt vast goed! :)

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 14:32

Ik begin liever vroeg en dan ook vroeg klaar. :D

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 14:37

Hmm ja dan heb je ook niet heel veel meer aan je dag Meya. Hoeveel dagen werk je? Idd wel fijn dat je het samen kunt doen. Paarden aan huis vind ik altijd heel knap!

Ja heerlijk, langer licht!

Ik ook Marietje, maar als je dan niets meer aan je dag hebt..

Meya_

Berichten: 1433
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 14:51

Gemiddeld 36 uur per week. Ongeveer 4 om 5.

Ik ook, maar als je uit je vroege dienst nog moet eten koken, stallen uitmesten, paddock uitmesten, rijden/longeren, klussen en huishouden.. Vind ik soms wat late(re) diensten ook wel lekker :)
We verdelen de taken als we drukke dagen hebben en anders doen we veel samen.

Is ook een dienst dat ik 8.20 van huis ga, ben ik vaak rond 18 45 thuis.
Maar dan heb ik voor mijn dienst de stallen etc gedaan, dan heb ik voor mijn gevoel nog wat aan de avond..

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 15:05

Dat heb ik gelukkig niet, stallen mesten.
Kost inderdaad een hoop tijd aan huis.

Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 15:21

Ohh langer licht! Zou zo blij zijn als de tijd verzet wordt.
Wij hebben de paarden ook aan huis staan en met 40 uur werken (half 8 thuis weg en 18 uur weer thuis) is het in de winter altijd best heftig.

Marietje35
Berichten: 222
Geregistreerd: 24-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 15:27

Zomer heb je ook wat minder slaap nodig, zo lijkt wel. Ik ben meer een winter mens, maar het langer licht is wel weer fijn

Buxy

Berichten: 2309
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 15:58

Dat heb ik inderdaad ook Marietje, 's zomers kan ik rustig om half 11 nog aan de gang zijn terwijl in de winter ik er om een uur of 9 echt wel klaar mee ben.