Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:35

Ineke2 schreef:
ScarOfWars schreef:
Mijn kruik die net leuk begon te lekken.. toen ik hem tegen mij aan had liggen.

Ik weet meteen weer waarom ik nooit kruiken gebruik. Ik vertrouw ze niet :o


Ik vind ze altijd zo lekker warm als ik het koud heb.. maar ja dit was niet de bedoeling.

Nyaleti

Berichten: 6144
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 20:50

Pony die met beginnende koliek op stal staat -O-

Foaly

Berichten: 4857
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 21:01

Etentje is opgelost, we gaan naar de Humphreys. Ik ben blij :D

En mijn ergernis van vandaag: niet goed op de planning kijken waardoor ik er om 14.00 uur achter kwam dat ik nog een proofreading had staan van drie uur. Naast een aantal kleinere vertalingen die ook nog af moesten. Gelukkig kwam collega te hulp, maar mijn stresslevel zat even vrij hoog :+

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 22:13

Oo Humphrey’s is een fijn restaurant vind ik, heerlijk gegeten steeds +:)+

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 22:15

Oehhh ja, goed en lekker eten daar. :D

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 22:32

Dat mijn hond ziek is en ik er zo slecht tegen kan... maak me mega zorgen en weet nu al dat ik vannacht slecht ga slapen, bang dat hij dood gaat ofzo of dat de uitslagen morgen zo slecht zijn dat hij ingeslapen moet en....

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 23:04

Dat ik een (gratis!!) oproepje heb gepost voor modellen voor een serie die ik wil doen voor mijn portofolio en niemand die dan model wil staan... Wordt er voornamelijk gewoon erg onzeker van...

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-19 23:35

Aan dat ik dacht dat mijn vriend komende maandag ook vrij zou zijn vanwege de Carnaval maar dat dus niet zo blijkt te zijn, en ik nu dus kan fluiten naar onze 2 dagen samen vrij waar ik me al weken op verheug omdat ik de zaterdag al heel lang geleden toegezegd heb om bij de vereniging te helpen.

En tevens erger ik me eraan dat hij de hele avond heeft zitten werken naast me, en toen ik mijn teleurstelling over maandag liet blijken hij niks deed om me te troosten of op te vangen met mijn gevoel.

En toen we gingen overleggen over de inboedel en wat we ermee gaan doen als we samenwonen praatte ik een paar keer door het opgelaten gevoel per ongeluk door hem heen en ging hij tegen me snauwen dat ik ermee op moest houden.

Ik had echt een topdag vandaag maar nu niet meer. Heb honger maar geen zin om eten te maken, geen portemonnee om iets te laten komen en ik wil naar bed.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 23:45

Dat alles vandaag zich opstapelt, ben er echt klaar mee nu

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 23:51

lotthje schreef:
Dat ik een (gratis!!) oproepje heb gepost voor modellen voor een serie die ik wil doen voor mijn portofolio en niemand die dan model wil staan... Wordt er voornamelijk gewoon erg onzeker van...


Heb je wel duidelijk in je oproepje geplaatst wat je precies zoekt?

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 00:07

Mijn ex die in 1 klap mijn hele humeur kan verpesten. Heb gelukkig wel hele lieve mensen om me heen waar ik op terug kan vallen.
Dacht namelijk dat het behoorlijk duidelijk was dat ik geen contact meer wilde na 4 maanden niets van me te laten horen, maar nee. meneer moet het zwart op wit hebben. En dan de manier waarop... AAARGH
Het is mij nog niet eerder gebeurd dat ik al 7 maanden lang nog net zo kwaad op iemand ben als aan het begin gezien ik meestal na een dag al m'n kwaadheid al weer kwijt ben en dus ook nooit lang kwaad blijf. Maar hij... |o

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-19 00:09

taartjee schreef:
Mijn ex die in 1 klap mijn hele humeur kan verpesten. Heb gelukkig wel hele lieve mensen om me heen waar ik op terug kan vallen.
Dacht namelijk dat het behoorlijk duidelijk was dat ik geen contact meer wilde na 4 maanden niets van me te laten horen, maar nee. meneer moet het zwart op wit hebben. En dan de manier waarop... AAARGH
Het is mij nog niet eerder gebeurd dat ik al 7 maanden lang nog net zo kwaad op iemand ben als aan het begin gezien ik meestal na een dag al m'n kwaadheid al weer kwijt ben en dus ook nooit lang kwaad blijf. Maar hij... |o


Meteen een mooie om terug te komen op de ergernis die hier een paar dagen terug voorbij kwam over de knipoogsmiley :Y)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 00:13

Dat enkele dames zo zeiken over het geld van de vrijgezellen dat de bruidegom in spe al het volledige aandeel van de bruid wil betalen. Ze moeten hun ogen uit hun kop schamen.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 00:38

Lau schreef:
lotthje schreef:
Dat ik een (gratis!!) oproepje heb gepost voor modellen voor een serie die ik wil doen voor mijn portofolio en niemand die dan model wil staan... Wordt er voornamelijk gewoon erg onzeker van...


Heb je wel duidelijk in je oproepje geplaatst wat je precies zoekt?



Ja voor mijn gevoel wel. Maarja, komt wel goed. Is alleen zo frustrerend als je je best doet om je te ontwikkelen maar vervolgens geen support krijgt :') ik ben dan wel amateur maar toch haha. Je moet het op een manier leren :=

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 00:43

lotthje schreef:
Lau schreef:


Heb je wel duidelijk in je oproepje geplaatst wat je precies zoekt?



Ja voor mijn gevoel wel. Maarja, komt wel goed. Is alleen zo frustrerend als je je best doet om je te ontwikkelen maar vervolgens geen support krijgt :') ik ben dan wel amateur maar toch haha. Je moet het op een manier leren :=


Zo is iedereen begonnen. Ik krijg ook niet op elke oproep een reactie. En zo meer fotografen, als je klein bent zonder honderden volgers is het lastig. Daarom kan je het beste gewoon iemand benaderen.
Nee heb je ja kan je krijgen. Fotografie is gewoon hardwerken en doorzetten. Tegenwoordig noemt iedere gek met een camera zichzelf fotograaf. En daardoor is de markt heel dichtbezaaid.
Maar als je het echt wil is het echt wel mogelijk! Het duurt alleen wat langer :)

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 00:44

lotthje schreef:
Dat ik een (gratis!!) oproepje heb gepost voor modellen voor een serie die ik wil doen voor mijn portofolio en niemand die dan model wil staan... Wordt er voornamelijk gewoon erg onzeker van...

Jammer, overijssel is te ver voor me anders was ik graag langs gekomen :(:)

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-19 00:53

Aan de idiote eisen die gesteld worden bij DUO als je studiefinanciering wil aanvragen, maar een van je ouders buiten beeld is.

Ik heb al jaren geen contact meer met mijn vader, en ik wil dit ook absoluut niet herstellen. Hij is een officieel vastgesteld narcist en dat is behoorlijk duidelijk geworden in het verleden t.o.v. mij en mijn broertje.

Vervolgens vraagt DUO mij zijn burgerservicenummer (hoe moet ik dat weten?) zijn adres (wat ik ook niet heb), een verklaring van hem waarom er geen contact meer is, een verklaring van mijn moeder waarom er geen contact meer is, een verklaring van een psycholoog of maatschappelijk werker waarom er geen contact meer is, een verklaring van mijzelf waarin ik lekker pijnlijk duidelijk mag gaan maken waarom er geen contact meer is, en een echtscheidingsverklaring van mijn ouders die al ruim 13 jaar uit elkaar zijn.

_-:(

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 06:41

Dat mijn vriend vanmorgen om 5 uur weg moest, prima kan, ik lekker kon blijven slapen, waar ik heel blij mee was want ik slaap al twee weken ruk. Hij vervolgens twee lampen aan laat en de deur niet op slot doet en vrolijk weg laat. Terwijl hij weet dat ik wakker wordt van lampen. Dus nu ben ik al sinds 5 uur klaar wakker en denk je dat hij sorry zegt?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 08:16

Ik mij hondsberoerd voel, maar eigenlijk wil shooten. Maar mijn lichaam vraagt echt om even een dagje bank te hangen. Maar ik wil niet afzeggen.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 08:19

Lau schreef:
Ik mij hondsberoerd voel, maar eigenlijk wil shooten. Maar mijn lichaam vraagt echt om even een dagje bank te hangen. Maar ik wil niet afzeggen.

Nog ff schouders er onder, woensdag bank hangen! ~~}>

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 08:22

Dat ik niet meer naar de studie wil om redenen. Klasgenoten hebben dat echt totaal vergald nu.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 08:52

Steeph schreef:
Lau schreef:
Ik mij hondsberoerd voel, maar eigenlijk wil shooten. Maar mijn lichaam vraagt echt om even een dagje bank te hangen. Maar ik wil niet afzeggen.

Nog ff schouders er onder, woensdag bank hangen! ~~}>


Heb maar gevraagd om het te verzetten.... mijn hersens knappen zo uit mijn schedel. Vast niet maar zo voelt het wel :+

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:00

Beterschap Lau!

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:33

Dat er nog geen WiFi op het werk is...
Naast dat ik nu moet werken op Mn hotspot kan ik het in de les straks ook niet gebruiken. Leerlingen kunnen niet eens bij hun boeken zonder WiFi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:45

lotthje schreef:
Dat ik een (gratis!!) oproepje heb gepost voor modellen voor een serie die ik wil doen voor mijn portofolio en niemand die dan model wil staan... Wordt er voornamelijk gewoon erg onzeker van...


Kan je hem doorsturen? Ik wil je wel helpen als het in de buurt is :)